Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Какво ще стане ако пропуснем тренировка

7 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 26 апр. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Какво ще стане ако пропуснем тренировка?! Въпроса от заглавието се върти в главата на всеки уважаващ себе си фитнес маниак. Как така ще пропусна, не може! Понеделник ден за това, вторник за онова, сряда за третото, а на там каквото се сетите - уши, врат, палци...

На фитнес се ходи по график, ден след ден, час по час. Ами какво ще стане, ако днес залата не работи, спрял е тока или е изгоряла, както имах един подобен случай преди години.Какво? Ето няколко отговора:

  • Земята ще спре да се върти 
  • Мускулите ще спаднат
  • Силата отива по дяволите
  • Ще забравите как се тренира
  • И най-вече губите титлата "фитнес маниак"

Сега ако трябва да съм сериозен, отговора на въпроса по-горе е НИЩО! Нищо няма да се случи.Резултатите не зависят от една единствена тренировка, а от много, много последователни тренировки за много, много дълго време. Мускулите не растат в залата, а извън нея, земята ще продължи да се върти и на никой няма да му пука,че някой си пропуснал тренировка! Защо тогава трябва да се притесняваме?

Една извънредна почивка, породена от независещи от вас обстоятелства може да ви е от голяма полза. Всъщност, ако тренирате както се казва "за себе си", то строгия график никак не е за препоръчване. По-скоро трябва да нагласите тренировките си към текущото си ежедневие, а не обратното.

Винаги съм мразел фиксираните дни. Да речем, както напоследък е модерно  "в понеделник правим гърди". Да ама точно този понеделник имам много работа, шефа ме задържа, виждам стар приятел, колата се разваля, на родителска съм и каквото там се сетите, и понеделника отива по дяволите. Сега някой ще каже оправдания, оправдания, да донякъде е така, но понякога фитнеса не е всичко, дори напротив той е малка част от нас, може да е важна част, но не най-важната, не и ако не си изкарваме парите тренирайки.

Тогава, защо е този професионализъм? Не бойте се, ако пропуснете тренировка, така както не се притеснявате когато мушнете една пица ей така между другото. Всъщност какво е оправданието, когато не следваме стриктна диета? Аз да не съм Мистър Олимпия, нали? Е при тренировките нещата стоят по същия начин. Ако не сте Рони Колман или не се готвите за Републиканското, то отслабете примката. Няма нужда от толкова жертви. Все пак тренираме за себе си, да сме здрави, силни и добре изглеждащи, а това по-скоро има връзка с разума, а не с маниащината.

Накрая един съвет от мен. Направете си така програмата,че да не робувате на фиксираните дни. Разделете тялото на две или три правете по един почивен ден след всяка тренировка. Така дори да ви се наложи да пропуснете, то на следващия ден може да наваксате и от там да продължите, без това да ви създава притеснения!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

7 коментара

  1. Дамите дали могат да тренират по тази схема?
    Опитвала съм няколко препоръчвани съкратени тренировки и то в къщи.Определено натоварването е наново.
    И все пак дали тези тренировки са удачни и за жени.

    1. Няма причина да не може. Редуваненето на долна и горна част е много добър вариант.

  2. Аз съм в карантина 14 дни, така че ща не ща пропускам залата за две седмици? Ще има ли загуби? Не мисля... 🙂 Освен това имам начини да тренирам кондиционно вкъщи. С два стола за кофички и един дъмбел 22 кг. ти трябва само въображение.

  3. "Един ден почивка няма да те направи малък, както един ден тренировка няма да те направи голям"- според мен няма по добра реч описваща вашата статия.

  4. Ако пропуснете не една а няколко,
    може и непоследователни
    тренировки....с по 1 ден ...ще от-
    криете истинската стойност на
    фактора ПОЧИВКА и благотворното му
    влияние върху тялото ви и неговите
    увеличили се възможности.Което от
    своя страна ще подложи на съмнение
    досегашната ви представа за
    "истинско трениране".
    Почивката ражда шампиони.

  5. Приятна статия. Автора има много добър усет към нещата от живота и реалността.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още