неделя , 19 май 2019
Начало » Тренирай с мен » Тренирай с мен – КРАКА!
Тренирай с мен – КРАКА!

Тренирай с мен – КРАКА!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето и поредната тренировка на наш читател. Малко хора тренират краката си така, както другите части, що се отнася  до ентусиазъм и желание, но все пак има и такива хора.

Днес ще видим тренировката за крака на Даниел. Няма да крия, че имахме известно време кореспонденция с него. Коментирахме тренировъчния и хранителният му режим и по-конкретно тази тренировка, но на практика тя си е негово произведение, плод на негови опити и експерименти.

 Дани:

Здравейте, първо искам да поздравя Сашо за страхотния сайт, който е създал. Наистина тук намерих доста полезна и най-вече практична информация. Поздравления!

Да минем към тренировката ми за крака. Първо аз съм на 22 години и тренирам от 5 години, но май първите 2-3 не трябва да се броят тъй като резултат почти никакъв. Сега мисля,че съм на прав път. Тренирам 3 пъти седмично: Понеделник: Гръб, Рамо; Сряда: Гърди;Ръце и Петък: Крака. От една година си водя и дневник (по съвет на Сашо). Обикновено тренирам с по 2-3 упражнения за големите мускули и 1-2 за малките. Ето и тренировката ми за крака:

  • 10 минути велоергометър
  • 3 минути скачане на въже
  • Разтягане на предните и задните бедра, както и прасците
  1. Клек с щанга6х10-15 , първите три серии са загряващи, а следващите три са работни с постоянна тежест.
  2. Напади с щанга на гърба4х10-15, тук само първата е загряваща, останалите три са работни с постоянна тежест.
  3. Сгъване краката от лег5х10-15, в първите две са загряващи, последните три работни отново с постоянна тежест.
  4. Ходене на пръсти с щанга на гърба за прасци, това упражнение „откраднах“ тук от сайта , правя 3 дължини, от единия край на залата до другия. Упражнението е страхотно и прасците стават направо на дърво 🙂

Слагам такива тежести с които мога да правя работните серии с по 10 повторения, а когато направя и трите с по 15 качвам малко.При прасците когато усетя,че ми става леко слагам също малко тежест.Тази програма ми помогна да натрупам сантиметри в бедрата и оправих прасците, сега вече може и аз да съм по къси гащи на плажа 🙂 Ако ви харесва ползвайте, а ако ви помогне, ще черпите. Ако не, здраве да е.

Поздрави

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Здравей Даниел, аз тренирам по същия сплит като твоя.
    Имаш ли нещо против да публикуваш цялата си програма с информативна цел?
    Поздрави!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*