Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с мен - КРАКА!

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 13 мар. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето и поредната тренировка на наш читател. Малко хора тренират краката си така, както другите части, що се отнася  до ентусиазъм и желание, но все пак има и такива хора.

Днес ще видим тренировката за крака на Даниел. Няма да крия, че имахме известно време кореспонденция с него. Коментирахме тренировъчния и хранителният му режим и по-конкретно тази тренировка, но на практика тя си е негово произведение, плод на негови опити и експерименти.

 Дани:

Здравейте, първо искам да поздравя Сашо за страхотния сайт, който е създал. Наистина тук намерих доста полезна и най-вече практична информация. Поздравления!

Да минем към тренировката ми за крака. Първо аз съм на 22 години и тренирам от 5 години, но май първите 2-3 не трябва да се броят тъй като резултат почти никакъв. Сега мисля,че съм на прав път. Тренирам 3 пъти седмично: Понеделник: Гръб, Рамо; Сряда: Гърди;Ръце и Петък: Крака. От една година си водя и дневник (по съвет на Сашо). Обикновено тренирам с по 2-3 упражнения за големите мускули и 1-2 за малките. Ето и тренировката ми за крака:

  • 10 минути велоергометър
  • 3 минути скачане на въже
  • Разтягане на предните и задните бедра, както и прасците
  1. Клек с щанга - 6х10-15 , първите три серии са загряващи, а следващите три са работни с постоянна тежест.
  2. Напади с щанга на гърба - 4х10-15, тук само първата е загряваща, останалите три са работни с постоянна тежест.
  3. Сгъване краката от лег - 5х10-15, в първите две са загряващи, последните три работни отново с постоянна тежест.
  4. Ходене на пръсти с щанга на гърба за прасци, това упражнение "откраднах" тук от сайта , правя 3 дължини, от единия край на залата до другия. Упражнението е страхотно и прасците стават направо на дърво 🙂

Слагам такива тежести с които мога да правя работните серии с по 10 повторения, а когато направя и трите с по 15 качвам малко.При прасците когато усетя,че ми става леко слагам също малко тежест.Тази програма ми помогна да натрупам сантиметри в бедрата и оправих прасците, сега вече може и аз да съм по къси гащи на плажа 🙂 Ако ви харесва ползвайте, а ако ви помогне, ще черпите. Ако не, здраве да е.

Поздрави

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече

1 коментара

  1. Здравей Даниел, аз тренирам по същия сплит като твоя.
    Имаш ли нещо против да публикуваш цялата си програма с информативна цел?
    Поздрави!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар