Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да се храним /примерен хранителен план/

10 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 мар. 14 от Александър Георгиев

Всеки, които тренира с някаква конкретна цел, знае че хранителния режим е еднакво важен с тренировъчния. Едно е да знаем, друго е да го приложим на практика.

Ако сте поне от няколко месеца в "занаята" и вече сте част от нас трениращите сигурно знаете, че схемата на хранене е "по-малко + по-често". Тук идва и първия проблем, как да се храним 6 пъти като сме на работа, училище или постоянно сме заети с нещо и не сме си в къщи.

Събота и неделя е лесно, може да отделим 1-2 часа в готвене, но от понеделник до петък, както се казва "к'во праим". Ето какво, по-долу ще ви дам един прост примерен план, който с минимални усилия и средства може спокойно да поддържате.

  • 7:30 ч : 1 кисело мляко 2%; 50 гр овесени ядки; 1 супена лъжица мед; 1 банан - всичко това се разбива с миксер и се изпива.
  • 10:30 ч : Една доза протеин на прах разбъркан с 300 мл прясно мляко 2% ; 1 портокал, 30 гр ядки
  • 13:00 ч : Сандвич с пиле и салата, една хубава рецепта може да видите ТУК!
  • 16:00 ч : Една доза протеин на прах разбъркан с 300 мл прясно мляко 2%; 1 ябълка
  • 19:00 ч : 3 яйца, шепа гъби, 2 препечени филии пълнозърнест хляб, салата.Добра рецепта за омлет може да видите ТУК!
  • 22:30 ч : купичка извара със зехтин, също така може да погледнете и рецептата на Валентин.

Това е само примерна схема, която може да ви даде реална представа какво трябва да се прави. Подбрани са добри храни, които ще набавят необходимия протеин и въглехидрати.Разбира се може да експериментирате с различни храни или комбинации от храни, дори би било добре.Конкретния пример съдържа следната разбивка:

  • Протеин : 180 гр
  • Въглехидрати : 260 гр
  • Мазнини : 80 гр
  • Калории : малко над 2480 калории

Ако се нуждаете от повече въглехидрати, то може да се замени протеина на прах с масгейнер и да увеличите овесените ядки сутринта. Ако пък е нужно повече протеин, то нека лъжиците от протеина на прах станат 3 вместо 2. Варианти всякакви, най-важното е цялото необходимо количество храна което трябва да приемем, е да се раздели на малки порции приемани през 2,5 до 4 часа.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една рецепта за домашен гейнър, с който може да си набавим качествени калории от отлични източници на... Прочети повече

10 коментара

  1. Да...протеин 180 гр.На мен ми е малко, значи ми тр. още 100. Но! Хранителния режим е добър и не е нещо сложно,и най важното не излиза и скъпо. Според мен е достижим и практичен.Добра насока е.

    1. 280 гр протеин си е сериозно количество! Дано си си сметнал правилно нещата или пък си 100 и нагоре килограма.

      1. Здрасти Сашо.За да предизвикам азотния баланс ще ме тр.още 80- 100 гр.)

    1. Вече е направено! Погледни в категория ХРАНЕНЕ и категория РЕЦЕПТИ. Има доста за четене 🙂

  2. Лично мнение. Дааа, много трудно се спазва хранителния режим. При трудни дни се случва да ядеш 1 път на ден, а другото е малко калории от въглехидрати. Но... при добра воля и подходящи тренировки, тялото се запазва.

  3. Многократно става дума за прясното мляко, но имайки предвид качеството на млякото на пазара, не е ли по-добре прясното мляко да се замени с кисело? Както казва един приятел то е "мъртво", остава ли нещо в него след въпросната пастьоризация, а да не говорим след подгряване в микровълновата.

    1. Разбира се, че може! Въпрос на предпочитания, относно кое е по-добре, не се наемам да споря.За мен и двата варианта са ОК 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още