Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да се храним /примерен хранителен план/

10 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 мар. 14 от Александър Георгиев

Всеки, които тренира с някаква конкретна цел, знае че хранителния режим е еднакво важен с тренировъчния. Едно е да знаем, друго е да го приложим на практика.

Ако сте поне от няколко месеца в "занаята" и вече сте част от нас трениращите сигурно знаете, че схемата на хранене е "по-малко + по-често". Тук идва и първия проблем, как да се храним 6 пъти като сме на работа, училище или постоянно сме заети с нещо и не сме си в къщи.

Събота и неделя е лесно, може да отделим 1-2 часа в готвене, но от понеделник до петък, както се казва "к'во праим". Ето какво, по-долу ще ви дам един прост примерен план, който с минимални усилия и средства може спокойно да поддържате.

  • 7:30 ч : 1 кисело мляко 2%; 50 гр овесени ядки; 1 супена лъжица мед; 1 банан - всичко това се разбива с миксер и се изпива.
  • 10:30 ч : Една доза протеин на прах разбъркан с 300 мл прясно мляко 2% ; 1 портокал, 30 гр ядки
  • 13:00 ч : Сандвич с пиле и салата, една хубава рецепта може да видите ТУК!
  • 16:00 ч : Една доза протеин на прах разбъркан с 300 мл прясно мляко 2%; 1 ябълка
  • 19:00 ч : 3 яйца, шепа гъби, 2 препечени филии пълнозърнест хляб, салата.Добра рецепта за омлет може да видите ТУК!
  • 22:30 ч : купичка извара със зехтин, също така може да погледнете и рецептата на Валентин.

Това е само примерна схема, която може да ви даде реална представа какво трябва да се прави. Подбрани са добри храни, които ще набавят необходимия протеин и въглехидрати.Разбира се може да експериментирате с различни храни или комбинации от храни, дори би било добре.Конкретния пример съдържа следната разбивка:

  • Протеин : 180 гр
  • Въглехидрати : 260 гр
  • Мазнини : 80 гр
  • Калории : малко над 2480 калории

Ако се нуждаете от повече въглехидрати, то може да се замени протеина на прах с масгейнер и да увеличите овесените ядки сутринта. Ако пък е нужно повече протеин, то нека лъжиците от протеина на прах станат 3 вместо 2. Варианти всякакви, най-важното е цялото необходимо количество храна което трябва да приемем, е да се раздели на малки порции приемани през 2,5 до 4 часа.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

10 коментара

  1. Да...протеин 180 гр.На мен ми е малко, значи ми тр. още 100. Но! Хранителния режим е добър и не е нещо сложно,и най важното не излиза и скъпо. Според мен е достижим и практичен.Добра насока е.

    1. 280 гр протеин си е сериозно количество! Дано си си сметнал правилно нещата или пък си 100 и нагоре килограма.

      1. Здрасти Сашо.За да предизвикам азотния баланс ще ме тр.още 80- 100 гр.)

    1. Вече е направено! Погледни в категория ХРАНЕНЕ и категория РЕЦЕПТИ. Има доста за четене 🙂

  2. Лично мнение. Дааа, много трудно се спазва хранителния режим. При трудни дни се случва да ядеш 1 път на ден, а другото е малко калории от въглехидрати. Но... при добра воля и подходящи тренировки, тялото се запазва.

  3. Многократно става дума за прясното мляко, но имайки предвид качеството на млякото на пазара, не е ли по-добре прясното мляко да се замени с кисело? Както казва един приятел то е "мъртво", остава ли нещо в него след въпросната пастьоризация, а да не говорим след подгряване в микровълновата.

    1. Разбира се, че може! Въпрос на предпочитания, относно кое е по-добре, не се наемам да споря.За мен и двата варианта са ОК 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар