вторник , 23 октомври 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренирай с Кланси Рос
Тренирай с Кланси Рос

Тренирай с Кланси Рос

Кланси Рос е един от легендарните бодибилдинг пионери. Той е притежател на едно от най-красивите и естетични тела в историята.

Велик шампион, Кланси Рос в състезателната си кариера успява да победи цели два пъти еталона в културизма Стив Рийвс. Повече за историята на Кланси Рос може да видите ТУК.

Днес ще ви представя една програма за качване на мускулна маса и тегло, често използвана и препоръчвана от Рос. Ако сте от феновете на старата школа, това ще ви хареса, а ако не сте има шанс да станете.

Е, отново сме на ретро вълната, така че нека видим програмата.

Понеделник – Сряда – Петък 

  1. Повдигане от лег – 3х10
  2. Разтваряне в страни от стоеж с тежки дъмбели – 3х10
  3. Гребане с щанга – 3х10
  4. Повдигане на рамената с дъмбели за трапец – 3х10
  5. Обръщане на щанга от земята до гърдите и от там изтласкване над глава – 3х10
  6. Клякане с щанга – 3х10
  7. Хакен клек с щанга зад тялото – 3х10
  8. Мъртва тяга – 3х10

Само 8 упражнения и общо 24 работни серии. Преди тренировката трябва да се загрее добре, след това се правят няколко пирамидални серии до достигане на работната тежест. След като се достигне тежестта, с която ще работим е време за три тежки десетки. Това няма да е никак лесно.

Тренировката е доста ангажираща и предполага много добро хранене и здрав сън. Предполагам,че за някои това може да дойде твърде много, за това е добре да се степенуват нещата циклично. Например, 4 седмици „само“ с по една работна серия, следващите 4 седмици с по две работни серии и последните 4 седмици с пълния обем. Това прави 12 седмичен цикъл, след който най-вероятно ще  имате нужда от почивка 1-2 седмици. Дали ще използвате схема 4-4-4 , някаква друга или ще правите програмата от край до край както е, си е ваша работа. Важното е да подходите индивидуално!

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. светльо

    Ето това е тренировка от „старото време“.

  2. Здрасти,и при тази програма ли може да се смени гребането с щанга с дъмбел?

  3. веселин

    Доста прилика има с Боско,но прави впечатление,че няма упражнение което да натоварва директно бицепса, определено ще се пробва след боско,в старата школа е истината,много добро предложение.
    Поздрави!

  4. Йордан

    Здравейте
    Много хубава статия 🙂 Само едно уточнение – вдигането на щангата до гърди не се казва „изхвърляне“, а „обръщане“ 🙂 Като цяло сайта е много добър
    Поздрави

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...