Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Джордж Еферман

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 22 ян. 14 от Александър Георгиев

Джордж Еферман е един от легендарните бодибилдинг пионери. Типичен представител на така наречената "Стара школа" и живо доказателство, как мога да се изградят уникални мускули с тренировки "само" три пъти седмично за цялото тяло.

Бодибилдинг кариерата на Еферман протича в най-чистите в буквалния смисъл години. Фитнес индустрията е само някакво смътно понятие, а най-активни на пазара са производителите на щанги и тежести. Не е имало масови добавки, да не говорим за химия, а в допълнение на това, да се тренира в гараж не е било никак странно.Ако искате да разберете повече за Джордж Еферман може да видите ТУК!

Днес ще ви представя една програма на Еферман, която той е използвал по време на период на "оформяне".Тя не е за начинаещи, тя е за хора, които имат вече изградена "груба" маса и искат да дефинират отделните мускули. Тренира се само 3 пъти седмично - Понеделник / Сряда / Петък или нещо подобно, важно е да има поне един почивен ден след всяка тренировка.

Да започваме:

  1. Хекен клек с щанга зад тялото - 3х7-10
  2. Повдигане от лег - 3х7-10
  3. Флайс с прави ръце - 3х7-10
  4. Разтваряне с дъмбели от стоеж - 3х7-10
  5. Редуващи се раменни преси - 3х7-10
  6. Гребане с тежък дъмбел - 3х7-10
  7. Сгъване с щанга - 3х7-10
  8. Концентрирано сгъване с дъмбел - 3х7-10
  9. Разгъване на китките с дъмбел - 3х7-10
  10. Наклони в страни с дъмбел в ръка - 3х7-10
  11. Коремни преси от наклон - 3х8-12

Това е всичко, почивката между сериите е 2 до 3 минути. Както всяка програма и тази има своите предимства и недостатъци. Няма идеална тренировка, дори да ви я направи и най-големия професионалист и да сте си платили солено за това. Тренировките се делят на такива, които вършат работа и такива, които не вършат, а това дали е така, ще е така зависи от вас. Важно е да се информирате и да извлечете това, което е ще проработи. В този ред на мисли, ето още една възможност.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар