неделя , 18 ноември 2018
Начало » Как да тренираме ... » Как да тренираме ВРАТ
Как да тренираме ВРАТ

Как да тренираме ВРАТ

Една от често подценяваните зони за трениране е тази на врата.

Много рядка гледка е да се види в залата някой да тренира врат с такова усърдие все едно тренира гърди или бицепс.

Всъщност мускулите на врата отнасят доста косвено натоварване по време на тренировките и в повечето случаи това е достатъчно. От друга страна пък изоставащия врат кара тялото ни да изглежда незавършено.

Как да тренираме врат?

В днешната статия ще ви представя две упражнения, които може да вместите в програмата си, в случай,че сметнете за необходимо. Ще видите две съвсем обикновени и безопасни упражнения, които ще ви помогнат.Без борцов мост и без специализирани „каски“, само разгъване и сгъване.

Да започваме:

  • Упражнение 1 – Разгъване на врата от лег: За целта легнете по корем на една къса лежанка, така, че главата ви да е извън нея. Сложете ръце зад врата и надигнете главата максимално нагоре, като с ръцете се оказва съпротива. Две серии от 10-15 повторения е повече от достатъчно. Когато упражнението стане лесно и поченете да правите повече повторения, вземете малък диск от 2,5 кг например. Така постепенно може да достигнете и до 10-15 или 20 килограмов диск.
  • Упражнение 2 – Сгъване на врата от лег: Оборудването е същото само,че този път легнете по гръб. Главата трябва да е извън лежанката. Сложете ръцете зад врата и надигнете главата максимално на горе, а когато спускате на долу оказвайте съпротива. Схемата тук е като упражнение 1. Щом движението стане лесно, слагаме тежест.

Тези две упражнения покриват до голяма степен всички мускули, които се намират в тази област. Обичайно не е прието да се тренира врат, но целта на бодибилдинга е да се изгради симетрична фигура. Ако забележите изоставане в тази област, то едно две добри упражнения.

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. с веригата тегля 4х30 почнах от 15 кила и качих сичките дискове които са 54 кила

  2. Здравейте, а какви са работните серий?

  3. dimdammeister

    Интересно!!!! Я си кажи мнението, ако след заболяване / плексит например / пробваш, ще има ли ефект?

    • Александър Георгиев

      Нямам представа, поне не лично 🙂 Тук би трябвало да отговори рехабилитатор!

      Но от опита ми с проблемите в кръста, които имам знам, че би трябвало да има ефект. На мен тягата ми се отрази добре, разбира се правена с разум и без ексцесии 🙂

      Дали да се следва тази логика и при врата, не знам! Всеки има глава на раменете 🙂

  4. Скоро ще го почвам! Благодаря!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...