неделя , 19 май 2019
Начало » Тренирай със .... » Джон Сина – Тренировка!
Джон Сина – Тренировка!

Джон Сина – Тренировка!

За феновете на кеча, Джон Сина е познато лице. В този бранш той е една от най-големите звезди с милиони почитатели по цял свят.

Ще си призная,че и аз от време на време гледам кеч и честно казано се възхищавам на фигурите, които се размятат по ринга. Да, може и да е театър, но това не е важно. Важното е, как тези момчета изпълняват всичките тези сложни номера. Важното е, че са силни физически и не на последно място, че са изградили едни от най-добрите тела.

Днес ще разгледаме програмата на Джон Феликс Антъни Сина – младши. Джон Сина е роден на 23 април 1977 година и от 2000 г започва своята легендарна кариера на кечист. Малко известен факт е,че преди това той има и няколко участия на местни първенства по културизъм. Но дори и без този факт, само като се погледне фигурата му от 186 см и 108-110 кг е очевидно,че Сина никак не е чужд на „желязната игра“.

Сплит:

Понеделник:Крака

Вторник:Гърди

Сряда:Ръце

Четвъртък:Рамена

Петък:Гръб

Събота: ПОЧИВКА

Неделя: ПОЧИВКА

Тренирока 1: Крака

  1. Сгъване от лег 4х20-25
  2. Лег Преси 5х20
  3. Разгъване от сед 4х15
  4. Клек 4х10
  5. Хекен клек 3х15
  6. Прасци от седеж 10х10-20
  7. Прасци прав 4х25

Тренировка 2: Гърди

  1. Преси на машина от наклон 4х20
  2. Полу-лег с щанга 4х20
  3. Пек-дек 3х15
  4. Кросовър 3х15
  5. Повдигане от лег с щанга 3х10

Тренировка 3: Ръце

  1. Скотово сгъване 5х12
  2. Сгъване с щанга 3х10-12
  3. Сгъване с дъмбели от седеж 3х10-12
  4. Сгъване прав с кабел 3х12
  5. Разгъване на скрипец 3х20
  6. Разгъване с една ръка на скрипец 3х10
  7. Френско разгъване от лег 3х10-12
  8. Разгъване с щанга над глава прав 3х20
  9. Кофички 4х макс.

Тренировка 4: Рамене

  1. Обратен Пек-дек за задно рамо 5х20
  2. Преси на машина 5х20
  3. Разтваряне в страни на машина 5х20
  4. Преси с щанга зад врат от сед 3х10
  5. Разтваряне в страни с дъмбели 3х12
  6. Преси с щанга пред гърди прав 3х10

Тренировка 5: Гръб

  1. Скрипец пред гърди 5х20
  2. Гребане с щанга 5х12-20
  3. Гребане с дъмбел 5х12-20
  4. Мъртва тяга 4х8-15
  5. Набиране 4х макс.
  6. Повдигане на раменете с щанга 5х20

Доста сложна програма. Е, Джон Сина не е кой да е, така че преди да решите да му подражавате, помислете малко. Приемете програмата чисто информативно.

Още програми:

СКАЛАТА

БАТИСТА

ТРИТЕ ХИКСА

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Никола

    Това е наистина една чудесна програма
    нека да благодарим на нашия Администратор ,който ни помага чрез тоз хубав сайт!
    Благодаря ти Александър Георгиев!

  2. Владислав

    Благодаря за програмата от доста време съм се чудил как тренира,но никъде не намерих програмата му.Също така може да напишеш,че е много силен.На тяга вдига 295кг(може и да е повече това го гледах на 1 клип)прави клек с около 600 паунда и още много невероятни силови постижения.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*