тренирай

Ако беше вярно! (втора част)

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съдейки по интереса към първата част от поредицата, днес реших да избързам и да пусна продължението, предвидено за по-късно през месеца.

Навсякъде около нас гъмжи от информация, която понякога си е чиста дезинформация. Човек се обърква и лута от едно мнение на друго. Това не е от полза за никой, е почти за никой!

Как да четем между редовете, как да извлечем зрънцето истина в целия този информационен обмен. За себе си аз съм открил формулата, просто подлагам на съмнение всичко, докато не намеря достатъчно убедителни факти за обратното.

Да започваме с митовете за днес:

  • Тренирането на цялото тяло е за начинаещи. Това може да го каже само някой, който не е запознат с механизма на човешкото тяло и най-вече историята. Има много специалисти, които съветват новаците да "врътнат една кръгова" програма за 3-4 седмици и след това ги пускат на 3 или 4 дневни сплитове. Същите тези умници бъркат дори терминологията. Кръговата тренировка няма нищо общо с тренировката, която предлагат за такава - ВИЖ. Тренировката за цялото тяло е най-стария метод в бодибилдинга и един от най-успешните. Тялото е създадено да работи като едно цяло, а не на части и това са го знаели бодибилдинг пионерите още преди 100 години. Могъщи тела са изградени по този начин, далеч преди фитнес индустрията да превърне спорта в бизнес. Джон Гримек, Стив Рийвс, Кланси Рос и всеки един шампион преди 50-те години на миналия век са тренирали така. Какво ви кара да мислите, че този начин няма да работи за вас? Някой специалист в залата ли?
  • Големи ръце на същото тегло. Просто няма начин. Или има, но към него прибягват профитата или някой, който е втори братовчед на приматите. Всички са виждали синтолени изроди в нета, ръце по един метър и прочие. Е, пичове в реалния свят нещата не стоят така. Няма как да качите обиколката на която и да е мускулна група без да повишите теглото. Мускула е от месо, а то трябва да дойде от някъде, нали се сещате. Ако сега  сте 70 килограма и имате 35 ръка и искате още 5 см, то нищо няма да ви помогне ако не качите едни 8-10 или дори 12 килограма. Както казва Бил Стар:"Ако повишите теглото си с 10 или повече килограма, ви гарантирам, че ръцете ви ще пораснат с поне 3 или повече сантиметра, без да сте направили нито едно сгъване." Идеята е следната, материята се създава от материя! Подробна статия за ръцете и теглото може да видите ТУК!

Това е за днес приятели. Не приемайте всичко за даденост. Подлагайте на съмнение всичко, задавайте въпроси и най-вече правете изводи. Едва когато "прецедите" информацията през вашата "цедка", едва тогава имате шанс да стъпите на твърдо, а до тогава четете!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Имате ли тренировъчен дневник? Записахте ли си какво правихте в залата днес? А с какво се хранихте? Въпроси, на които знам отговора! От разговора ми... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Често има питания относно размерите, към които да се стреми един трениращ. Всеки, които се захване с промяна на тялото си... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В предишната статия видяхме пет основателни причини да тренираме цялото тяло в една тренировка, а сега ще разберем как да го... Прочети повече

2 коментара

  1. Шест седмици тренировки фулбоди трипъти седмично , шест седмици горна долна през ден . Ръцете винаги са последни с по едно упражнение в три серии , и въпреки това прогресираха най добре . Така че тази статия е много полезна и тези тренировки не само не са само за начинаещи но са най добрите за обикновенно трениращи и работещи хора като мен .

  2. При 70 кг. не може да имаш ръка 35, освен ако не си висок около 165см. и пак не е гаранция. За един мускул е важно да е работоспособен, а не колко е голям. Разлика от над 42 мм за бицепс в свито и отпуснато състояние е показател за думите ми.

    Който не вярва да си направи изчисления!!!

Вашият отговор на dimdammeister Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.