тренирай

Ако беше вярно! (втора част)

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съдейки по интереса към първата част от поредицата, днес реших да избързам и да пусна продължението, предвидено за по-късно през месеца.

Навсякъде около нас гъмжи от информация, която понякога си е чиста дезинформация. Човек се обърква и лута от едно мнение на друго. Това не е от полза за никой, е почти за никой!

Как да четем между редовете, как да извлечем зрънцето истина в целия този информационен обмен. За себе си аз съм открил формулата, просто подлагам на съмнение всичко, докато не намеря достатъчно убедителни факти за обратното.

Да започваме с митовете за днес:

  • Тренирането на цялото тяло е за начинаещи. Това може да го каже само някой, който не е запознат с механизма на човешкото тяло и най-вече историята. Има много специалисти, които съветват новаците да "врътнат една кръгова" програма за 3-4 седмици и след това ги пускат на 3 или 4 дневни сплитове. Същите тези умници бъркат дори терминологията. Кръговата тренировка няма нищо общо с тренировката, която предлагат за такава - ВИЖ. Тренировката за цялото тяло е най-стария метод в бодибилдинга и един от най-успешните. Тялото е създадено да работи като едно цяло, а не на части и това са го знаели бодибилдинг пионерите още преди 100 години. Могъщи тела са изградени по този начин, далеч преди фитнес индустрията да превърне спорта в бизнес. Джон Гримек, Стив Рийвс, Кланси Рос и всеки един шампион преди 50-те години на миналия век са тренирали така. Какво ви кара да мислите, че този начин няма да работи за вас? Някой специалист в залата ли?
  • Големи ръце на същото тегло. Просто няма начин. Или има, но към него прибягват профитата или някой, който е втори братовчед на приматите. Всички са виждали синтолени изроди в нета, ръце по един метър и прочие. Е, пичове в реалния свят нещата не стоят така. Няма как да качите обиколката на която и да е мускулна група без да повишите теглото. Мускула е от месо, а то трябва да дойде от някъде, нали се сещате. Ако сега  сте 70 килограма и имате 35 ръка и искате още 5 см, то нищо няма да ви помогне ако не качите едни 8-10 или дори 12 килограма. Както казва Бил Стар:"Ако повишите теглото си с 10 или повече килограма, ви гарантирам, че ръцете ви ще пораснат с поне 3 или повече сантиметра, без да сте направили нито едно сгъване." Идеята е следната, материята се създава от материя! Подробна статия за ръцете и теглото може да видите ТУК!

Това е за днес приятели. Не приемайте всичко за даденост. Подлагайте на съмнение всичко, задавайте въпроси и най-вече правете изводи. Едва когато "прецедите" информацията през вашата "цедка", едва тогава имате шанс да стъпите на твърдо, а до тогава четете!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако все още, нямате резултатите, които искате, най-вероятно някъде нещо бъркате. Без значение дали сте новаци в залата или пък тренирате... Прочети повече
Др. Кен Лейстнър: - Когато говоря на някого за серия състояща се от 50 повторения, то човека си мисли едно от двете:  "Това копеле съвсем... Прочети повече

2 коментара

  1. Шест седмици тренировки фулбоди трипъти седмично , шест седмици горна долна през ден . Ръцете винаги са последни с по едно упражнение в три серии , и въпреки това прогресираха най добре . Така че тази статия е много полезна и тези тренировки не само не са само за начинаещи но са най добрите за обикновенно трениращи и работещи хора като мен .

  2. При 70 кг. не може да имаш ръка 35, освен ако не си висок около 165см. и пак не е гаранция. За един мускул е важно да е работоспособен, а не колко е голям. Разлика от над 42 мм за бицепс в свито и отпуснато състояние е показател за думите ми.

    Който не вярва да си направи изчисления!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс