Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Ако беше вярно! (втора част)

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съдейки по интереса към първата част от поредицата, днес реших да избързам и да пусна продължението, предвидено за по-късно през месеца.

Навсякъде около нас гъмжи от информация, която понякога си е чиста дезинформация. Човек се обърква и лута от едно мнение на друго. Това не е от полза за никой, е почти за никой!

Как да четем между редовете, как да извлечем зрънцето истина в целия този информационен обмен. За себе си аз съм открил формулата, просто подлагам на съмнение всичко, докато не намеря достатъчно убедителни факти за обратното.

Да започваме с митовете за днес:

  • Тренирането на цялото тяло е за начинаещи. Това може да го каже само някой, който не е запознат с механизма на човешкото тяло и най-вече историята. Има много специалисти, които съветват новаците да "врътнат една кръгова" програма за 3-4 седмици и след това ги пускат на 3 или 4 дневни сплитове. Същите тези умници бъркат дори терминологията. Кръговата тренировка няма нищо общо с тренировката, която предлагат за такава - ВИЖ. Тренировката за цялото тяло е най-стария метод в бодибилдинга и един от най-успешните. Тялото е създадено да работи като едно цяло, а не на части и това са го знаели бодибилдинг пионерите още преди 100 години. Могъщи тела са изградени по този начин, далеч преди фитнес индустрията да превърне спорта в бизнес. Джон Гримек, Стив Рийвс, Кланси Рос и всеки един шампион преди 50-те години на миналия век са тренирали така. Какво ви кара да мислите, че този начин няма да работи за вас? Някой специалист в залата ли?
  • Големи ръце на същото тегло. Просто няма начин. Или има, но към него прибягват профитата или някой, който е втори братовчед на приматите. Всички са виждали синтолени изроди в нета, ръце по един метър и прочие. Е, пичове в реалния свят нещата не стоят така. Няма как да качите обиколката на която и да е мускулна група без да повишите теглото. Мускула е от месо, а то трябва да дойде от някъде, нали се сещате. Ако сега  сте 70 килограма и имате 35 ръка и искате още 5 см, то нищо няма да ви помогне ако не качите едни 8-10 или дори 12 килограма. Както казва Бил Стар:"Ако повишите теглото си с 10 или повече килограма, ви гарантирам, че ръцете ви ще пораснат с поне 3 или повече сантиметра, без да сте направили нито едно сгъване." Идеята е следната, материята се създава от материя! Подробна статия за ръцете и теглото може да видите ТУК!

Това е за днес приятели. Не приемайте всичко за даденост. Подлагайте на съмнение всичко, задавайте въпроси и най-вече правете изводи. Едва когато "прецедите" информацията през вашата "цедка", едва тогава имате шанс да стъпите на твърдо, а до тогава четете!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

2 коментара

  1. Шест седмици тренировки фулбоди трипъти седмично , шест седмици горна долна през ден . Ръцете винаги са последни с по едно упражнение в три серии , и въпреки това прогресираха най добре . Така че тази статия е много полезна и тези тренировки не само не са само за начинаещи но са най добрите за обикновенно трениращи и работещи хора като мен .

  2. При 70 кг. не може да имаш ръка 35, освен ако не си висок около 165см. и пак не е гаранция. За един мускул е важно да е работоспособен, а не колко е голям. Разлика от над 42 мм за бицепс в свито и отпуснато състояние е показател за думите ми.

    Който не вярва да си направи изчисления!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар