понеделник , 17 юни 2019
Начало » Тренировъчни принципи » Ако беше вярно! (втора част)
Ако беше вярно! (втора част)

Ако беше вярно! (втора част)

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съдейки по интереса към първата част от поредицата, днес реших да избързам и да пусна продължението, предвидено за по-късно през месеца.

Навсякъде около нас гъмжи от информация, която понякога си е чиста дезинформация. Човек се обърква и лута от едно мнение на друго. Това не е от полза за никой, е почти за никой!

Как да четем между редовете, как да извлечем зрънцето истина в целия този информационен обмен. За себе си аз съм открил формулата, просто подлагам на съмнение всичко, докато не намеря достатъчно убедителни факти за обратното.

Да започваме с митовете за днес:

  • Тренирането на цялото тяло е за начинаещи. Това може да го каже само някой, който не е запознат с механизма на човешкото тяло и най-вече историята. Има много специалисти, които съветват новаците да „врътнат една кръгова“ програма за 3-4 седмици и след това ги пускат на 3 или 4 дневни сплитове. Същите тези умници бъркат дори терминологията. Кръговата тренировка няма нищо общо с тренировката, която предлагат за такава – ВИЖ. Тренировката за цялото тяло е най-стария метод в бодибилдинга и един от най-успешните. Тялото е създадено да работи като едно цяло, а не на части и това са го знаели бодибилдинг пионерите още преди 100 години. Могъщи тела са изградени по този начин, далеч преди фитнес индустрията да превърне спорта в бизнес. Джон Гримек, Стив Рийвс, Кланси Рос и всеки един шампион преди 50-те години на миналия век са тренирали така. Какво ви кара да мислите, че този начин няма да работи за вас? Някой специалист в залата ли?
  • Големи ръце на същото тегло. Просто няма начин. Или има, но към него прибягват профитата или някой, който е втори братовчед на приматите. Всички са виждали синтолени изроди в нета, ръце по един метър и прочие. Е, пичове в реалния свят нещата не стоят така. Няма как да качите обиколката на която и да е мускулна група без да повишите теглото. Мускула е от месо, а то трябва да дойде от някъде, нали се сещате. Ако сега  сте 70 килограма и имате 35 ръка и искате още 5 см, то нищо няма да ви помогне ако не качите едни 8-10 или дори 12 килограма. Както казва Бил Стар:“Ако повишите теглото си с 10 или повече килограма, ви гарантирам, че ръцете ви ще пораснат с поне 3 или повече сантиметра, без да сте направили нито едно сгъване.“ Идеята е следната, материята се създава от материя! Подробна статия за ръцете и теглото може да видите ТУК!

Това е за днес приятели. Не приемайте всичко за даденост. Подлагайте на съмнение всичко, задавайте въпроси и най-вече правете изводи. Едва когато „прецедите“ информацията през вашата „цедка“, едва тогава имате шанс да стъпите на твърдо, а до тогава четете!

Бодибилдинг Анатомия!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. dimdammeister

    При 70 кг. не може да имаш ръка 35, освен ако не си висок около 165см. и пак не е гаранция. За един мускул е важно да е работоспособен, а не колко е голям. Разлика от над 42 мм за бицепс в свито и отпуснато състояние е показател за думите ми.

    Който не вярва да си направи изчисления!!!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*