тренирай

Тренировъчната програма на Декстър Джаксън

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 13 дек. 13 от Александър Георгиев

Един от най-симетричните и естетични културисти днес е Декстър Джаксън. Във времето на динозаври от по 115-120 кг, той е едно от приятните изключения на сцената. Висок малко под 170 см и тегло около 100 кг, Декстър успява да победи Джей Кътлър и Фил Хийт (съответно втори и трети) и да стъпи на Олимпийският връх през 2008 година.

Роден на 25 ноември 1969 година, Дексър започва състезателната си кариера през далечната 1992 година. бавно и постепенно той се налага като едно от най-катуалните имена в бодибилдинга и печели редица титли, като Националното първенство и Арнолд Класик и Иронмен, преди да бъде коронован като Мистър Олимпия 2008. Ето как тренира този човек.

 

Понеделник: Бедра

  1. Разгъване от сед(загряване)- 4х20-30
  2. Клек - 4х8-10
  3. Хекен клек - 4х 8-10
  4. Разгъване от сед - 4х8-10

Вторник: Гърди и прасци

  1. Повдигане от лег - 4х8-10
  2. Полу лег с дъмбели - 4х8-10
  3. Флайс от лег - 4х8-10
  4. Изправяне на пръсти прав - 4х8-10
  5. Изправяне на пръсти от сед - 4х10-15

Сряда: Гръб

  1. Горен скрипец пред гърди - 4х8-10
  2. Гребане с Т-щанга - 4х8-10
  3. Мъртва тяга - 4х8-10
  4. Гребане на долен скрипец - 3х8-10

Четвъртък: Рамо и задни бедра

  1. Преси с дъмбели - 4х8-10
  2. Разтваряне с дъмбели от сед - 3х8-10
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х8-10
  4. Сгъване за задни бедра на машина от сед - 5х10
  5. Сгъване от лег - 4х10 суперсерия с :
  6. Мъртва тяга с прави крака - 4х10

Петък: Ръце

  1. Сгъване с крив лост - 4х8-10
  2. Чуково сгъване  - 4х8-10
  3. Скотово сгъване - 4х8-10
  4. Разгъване на скрипец - 3х8-10
  5. Кофички - 3х8-10
  6. Разгъване на скрипец с въже - 3х8-10

упражненията за трицепс се изпълняват по метода на три сед или "тройна суперсерия"

Събота и Неделя: ПОЧИВКА

Корем: 3 пъти седмично

  1. Коремни преси тип "крънч" -  3х50
  2. Повдигане на краката - 3х40
  3. "Молитва" на скрипец - 3х30
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

3 коментара

  1. Сравнение с програмите на другите културисти тази е учудващо лека :d

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още