Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Ахил

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 02 дек. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Макар и да не е от най-мускулестите актьори, Брат Пит притежава едно от най-добрите тела на Холивуд. В редица филми показва добро и атлетично тяло, но в ролята си на Ахил във филма "Троя" има и доста мускули по себе си.

В днешната статия ще може да видите и програмата която му е помогнала за визията на Ахил. Обикновено Брат Пит поддържа тегло малко под 80 кг , но по време на снимките стрелката на кантара вече сочи с 10 кг отгоре.

Ето и програмата:

Понеделник :ГЪРДИ

  1. Повдигане от лег 5х6-10
  2. Полу-лег 5х6-10
  3. Кросовър 5х10-12
  4. Кофички 5х макс
  5. Пуловер с дъмбел 5х10-12

Вторник :ГРЪБ

  1. Набиране с широк хват 5х макс
  2. Гребане с Т-щанга 5х6-10
  3. Гребане на долен скрипец 5х6-10
  4. Мъртва тяга с прави крака 5х12-15

Сряда : КРАКА

  1. Клек 5х8-12
  2. Лег Преси 5х8-12
  3. Разгъване от сед 5х12-15
  4. Напади с щанга 5х12-15
  5. Изправяне на пръсти от стоеж 10х15-20
  6. Изправяне на пръсти от седеж 10х15-20

Четвъртък : РЪЦЕ

  1. Сгъване с щанга 5х6-10
  2. Сгъване с дъмбели от сед 5х6-10
  3. Концентрирано сгъване 5х6-10
  4. Бутане от лег с тесен хват 5х6-10
  5. Разгъване на скрипец 5х6-10
  6. Разгъване с дъмбел над глава 5х6-10
  7. Френска преса от лег 5х6-10
  8. Сгъване на китките 3х10-12
  9. Сгъване с надхват 3х10-12
  10. Навиване на ролка с въже и тежест - до отказ

Петък : РАМО

  1. Преси с щанга 5х6-10
  2. Разтваряне с дъмбели 5х6-10
  3. Разтваряне в страни на скрипец 5х6-10
  4. Разтваряне от наклон 5х6-10

Корема се е тренирал 3 пъти седмично по 30 минути. По време на подготовката, Брат Пит се е хранел 4-5 пъти дневно с ниско въглехидратна и високо протеинова храна. На всеки 5-ти или 6-ти ден си е позволявал малко "мръсна" храна. Тази стратегия му помага да натрупаните килограми да бъдат изключително чисти.

Нека не забравяме,че в Холивуд, нещата стават по-различно от колкото е нормално. Така,че приемете статията чисто информативно или като източник на някоя друга идея.

Брат Пит

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

2 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар