Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да се храним по време на празниците

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 11 дек. 13 от Александър Георгиев

С наближаване на Коледните и Новогодишните празници, все повече трениращи се чудят как да минат между капките и да не качат някое друго излишно тегло.

Едно е сигурно, голямо ядене ще падне. Да де ама после какво ще правим. Е имам новина:

Напълняването не става между Коледа и Нова Година,  а точно обратното, между Нова Година и Коледа.

С думи прости, две седмици ядене извън нормите не е толкова фатално. Страшното е целогодишното затваряне на очите за някои неща. Повечето хора се хранят "както намерят за добре" ден след ден, месец след месец и празниците идват като удобно алиби.

Всеки, който малко е запознат с обмена на веществата и синтеза на материя знае,че за две седмици не може да се случи нищо фрапантно и непоправимо. На практика отклонението на кантара може да се оправи достатъчно бързо.

И така какво може да направим. Ако предположим,че годината е минала в тренировки и в що годе добър хранителен режим, то празниците може да са от полза. Спокойно може да се използва естествено повишения калориен прием за да качим някой друг килограм, но не на задника.

Вместо да се притесняваме за килограмите, нека ги потърсим. Това обаче означава, че трябва да ходим в залата, и то малко повече.Ако ходите 2 пъти нека бъдат 3, ако са 3 нека бъдат 4 или пък ако няма как да се променят дните то да се увеличи времето от 1 час на 1,5 например. Всъщност, трябва да си дадем малко зор в тези 2 или 3 седмици.

Увеличеното време за трениране, до някъде ще компенсира повишения калориен прием, но все пак трябва да се внимава и за някои неща. Враг номер едно на излишните килограми е алкохола. Приемайки алкохол вие поемате доста "празни" калории, които в комбинация с увеличеното хранене допринасят доста сериозно за "заобления" вид на талията.

Така, за алкохола се разбрахме, колкото по-малко, толкова по-добре. Другия момент е комбинацията на мазнини и въглехидрати. Ако храната е мазна, то ограничете въглехидратите и обратното, два източника на енергия идва малко в повече.

Всъщност трениращия трябва да се съсредоточи да приема необходимият му дневен грамаж протеин, а другото може да е по-лежерно, празници са все пак.

Ако пък сте слаби и имате крещяща нужда от килограми, това е вашето време, яжте здраво, отново и отново, и поне 2 месеца след празниците. За алкохола разбрахте!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

8 коментара

  1. Здравей Сашо приятно ми е да чета и общувам със тебе и всички почитатели на сайта следя публикацийте тук винаги както и коментрите и съм забелязал , че понякога се появява по някой нов фен на сайта който с извинение говори малко излишно ,но никого не съдя ти си човек показващ правилната посока точно на такива заблудени "помпащи безцелно из залата машини" също така познавам от тук и хора които наистина знаят какво говорят първият коментар също много ми хареса на dimdammeister определено това е човек който е на ти със този вид трениране от старата школа ,но дори да има критики той показва огромно уважение към твоите знания които никак не са малко и то изпитани.
    Както и да влезнах в повече подробности с две думи на скоро се бях сетил за този цитат ..."Напълняването не става между коледа и нова година , а точно обратното между нова година и коледа" Предполагам те заливат с въпроси от този тип и мисля , това е най-изчерпателният отговор с тази статия за две седмици нищо не можем да направим както и да качим мускули това става ден след ден месец след месец и да го кажа по друг начин години след години в мн. число от личен опит го казвам.
    Поздрави на всички и весели празници от мен ...

  2. Лично мнение.
    Всеки трябва да има поглед върху собствения си метаболизъм. Аз също твърдя че за две седмици, не може да се вдигне нищо, ако си на ти, с метаболизма си. Само че за това, е необходимо дългогодишно наблюдение, познания за анатомията на тялото и повече скромност.

    На мен лично сайта ми харесва. Отговаря се много деликатно на всички и има приятни статии. Отказах се да следя друг подобен, поради арогатноста на пишещите там. Сашо, желая ти успехи и малко show по празниците!!!

    1. Благодаря за добрата оценка 🙂 Весели празници !

  3. Zdrasti!Iskam da te pomolq da napravish edna statiq za sebe si ili pone da kachish nqkolko snimki ta da vidim nai-nakraq ti kva fizika si napravil s tezi trenirovki deto gi opisvash tuka za sila i masa...

    1. Здравей Ivanov!
      Определено има защо да вярвам в тренировките, които представям тук. И най-вече на хора като Стюарт МакРобърт, Рендъл Стросен,Майк Менцер и Еню Рангелов,които промениха начина ми на мислене, а от там постигнатите резултати, с които се чувствам щастлив.

      Убеден съм,че обикновения трениращ може да постигне успех с тях, съдейки не само от личен опит, а и от резултатите споделени от хора посещаващи сайта.Всеки качен килограм и всеки качен сантиметър благодарение на информацията тук приемам като личен успех и с много радост 🙂

      Това не е личен блог или дневник, в който да занимавам хората със себе си. Това не ми е целта и не е важно за мен. Важното е сайта да провокира мисленето, така че всеки сам да открие своя път към мускулите и доброто тяло.Въпреки това в момент,който сметна за удачно мога да задоволя любопитството 🙂

      1. Втория абзац като,че ли ми убягна на първо
        четене...но може и да греша...няма значение.
        Но е повод за коментара ми.

        Мотив достоен за уважение.

        Hold the line.

        Чест и почитания.

  4. Значи според последното изречение, слабите трябва да пием алкохол за повече "празни" калории 😀

    1. Май избирателно четеш :)Ако те влече може да си "дрънкаш" от време на време, но ако искаш нещо да направиш ще ти трябват "пълни" калории 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар