Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Влез бързо във форма

12 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 дек. 13 от Александър Георгиев

Не сте тренирали месеци? Имали сте принудителна почивка от залата, по една или друга причина и сега искате да почнете отново?

Често получавам въпроси по тази тема. Всеки понякога "замразява" фитнеса за някой друг месец  и губи форма.

Тежка работа, много учене, мързел или нещо подобно, всъщност няма значение. Резултата е,че сме аут. Спортната форма вече не е това което е било, мускулите "омекват", стават по-малки, а талията по-голяма.

Изведнъж решаваме да се върнем и за 1-2 месеца да сме както преди. Да, ама не. Нещата не стават така. Както казва Еню Рангелов, тренировките са като играта "не се сърди човече" пропуснеш ли, връщаш се отначало. В този ред на мисли, ако сме отсъствали от залата месеци наред, няма как да почнем от там където сме спрели. Трябва най-малкото да направим един преход. В зависимост от тренировъчния стаж този преход може да е от 1 до 3-4 месеца. Както виждате това не е шега работа.

В тази статия ще видите една програма, която е много удобна за тази ситуация. Тренира се 3 пъти седмично цялото тяло в една тренировка. След всяка тренировка има поне един ден почивка. Да видим програмата:

  1. Клек - 3х15,12,8
  2. Повдигане от лег - 3х15,12,8
  3. Гребане с щанга - 3х15,12,8
  4. Раменни преси с дъмбели - 3х15,12,8
  5. Сгъване с щанга - 2х12,8
  6. Френско разгъване от лег - 2х12,8
  7. Изправяне на пръсти - 1х20
  8. Коремни преси - 1х20

Това е всичко от което се нуждаете на този етап. Лека, по-лека, тежестите ще започнат да растат и когато достигнете до 80-85% от тези в най-добрите ви дни, вече е време за край на прехода.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

12 коментара

  1. "Тренировка за цялото тяло"!
    Искам само да кажа че тренировките за цялото тяло изграждат най хубавите и атлетични форми.
    В основното училище в Русе тренирах борба в борческия клуб тогава "Странджата."
    Знаем тренировките по борба бяха всеки ден.Няма не искам,няма не мога.Треньорите пляскаха яко зад врата че и по вече.(То навсякъде пляскаха.Да не би да не сме станали хора.Станахме калени,с яка дисциплина и до днес.)Та тези тренировки всеки ден изцеждаха и изпиляваха телата зловещо.Всички бяхме нацепени изчистени - хвърчахме като пружини.Всяка фибра играеше в тези тренировки,нито един мускул не спеше.После и сила като правихме 2-3 седмично в края на трен. и направо капитулирахме.Обаче на нас ни беше гот.После какво ядяхме в стола на училище:наденица с боб,супа топчета, за десерт мляко със посипана отгоре захар, 3 филии хляб.Или картофена яхния с пиле,доматена супа и 2-3 филии хляб,десерт мляко с ориз.Е..какво ни беше, станахме здрави и силни.Продължаваме и сега.А сега,20 гр. бадеми,30 гр.кишу,40 протеин (че и голям проблем с какво да го забъркат),80-100 грама ли беше пилешкото, че вече ми е смешно от тези лиготии.Като ги чуя такива че чак ми иде да ги затисна с някой диск. 🙂 Та за какво ставаше дума?! Тренирайте яко момчета,с яки тренировки за цялото тяло и не се притеснявайте.Не издребнявайте толкова с храната,яжте каквото има на масата и майка ви ви е приготвила,стига сте се лигавели.Гледайте само месото да ви е по вече,млякото, яйцата и не се притеснявайте.Внимавайте със захарта и това е.Какво повече от това.
    Хайде поздрави от мен,и утре по корави от днес.

    1. Светльо, супер як коментар! Хем ме разведри след дълъг работен ден, хем ме накара да се замисля 🙂
      Поздрави!

      1. Щом поне един е разбрал за какво става въпрос в коментара ми, значи има прогрес. 🙂 Поздрави.

  2. Не знаех къде да задам въпроса си, затова го задавам тук. Каква програма бихте препоръчали на начинаещ боксьор, за да развие сила, издръжливост и бързина?

    1. Здравей Милен,
      нямам опит и знания за спецификата и изискванията в силовите тренировките за бойните спортове.За това няма да е честно да ти давам съвет, по-добре се обърни към специалист в тази област, това е най-краткия път.Намери някой треньор или пък човек, който тренира от дълго време. Така ще спестиш много време в лутане.

      П.П. Ако тук има някой, който може да даде съвет с радост бихме го коментирали 🙂

  3. Лично мнение. Формата се губи и за по-малко от месец. Една тежка вирусна инфекция с продължителност 3-5 дни и още 5-7 дни остатъчни явления, ще загубиш до 50-60% от формата, а ако преди това не си бил на 100%, за 10-12дни губиш всичко. Но ако има човек, който не знае за това, писано в статията, той просто не е в час.

    Самото възстановяване трябва да е внимателно, защото точно в такива случаи се получават травми, възпаления, които хич не са приятни и се лекуват само с инжекции.

  4. Ето точно това ми трябва защото за мое огромно съжаление вече месец не съм тренирал поради ред причини , но основателни като смяна на работата липса на време и липса на сила , но най-лошото е , че напълно преобразих хранителния си режим сигурно цяла година не бях близвал шоколад е този месец си взех дажбата за много много време напред което ме накара чак и надежда и желание за тренировка да изгубя смисъл , че ме е много яд на себе си !!!
    Предполагам всеки е имал такива моменти така , че това не е причина да се отказвам от тренировките , а и не бих го направил никога в тази тема искам да кажа , че аз съм човек на двете крайности ако тренирам ще е напълно сериозно ако не направо се ядосвам много на себе си и все едно на пук на трудът ми започвам да се храня и с доста вредни храни които съм избягвал преди , но осъзнах , че и много да тренирам и всичко да е на 6 няма как да стана Mr.Olimpia така , че нищо не ми пречи да се поддържам просто за себе си не за нчкой или за нещо ,а и този сайт е направен точно за хора като мен и като всички останали посетители в него предполагам сайт за обикновенният трениращ човек със хиляди задължения на главата си работа семейство малко време за почивка неразполагащ с много пари за цялата тази желязна игра тренировки храна добавки за възстановяване и т.н. !!!
    Все пак благодаря на основателя на този сайт който научи доста от хората на много ценни неща !!!

  5. Здравей. Това е програмата без загряващите серии преди всяко упражнение или само последната серия се явява работна? Благодаря!

    1. Не, това са всичките серии. При големите групи са по 3, като първата е лека, втората средна и накрая тежка. При малките са 2 , първата е средна, втората тежка. При корема и прасците има само по една серия, в повечето случай тялото вече е доста загряло и няма нужда от загряващи при тях. Ако пък нещо те съмнява пред всички може да пуснеш по една лека серийка 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар