Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Колко части имат гърдите

6 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 12 ное. 13 от Александър Георгиев

Колко части имат гърдите? Всеки знае, разбира се - горна,долна и средна. Някои ще прибавят вътрешна и външна и така затваряме цикъла. За да обхванем всичко това трябва да се правят поне 5 упражнения! Да ама не, както казваше един наш известен журналист.

С риск да провокирам общо приетите разбирания ще кажа,че гърдите имат само една основан част и тя е ГЪРДИ. Да точно така, една единствена част, поне докато не се натрупа достатъчно месо. А то може да стане и само с обикновени упражнения като повдигане от лег и кофички.

Колко части имат гърдите?

Аз не съм идиот и знам, че условно гърдите могат да се разделят на 3 части, но съм и реалист.Прекалено много момчета се притесняват за"горните гърди" или "канала", а всъщност основното притеснение трябва да е в липсата на достатъчно мускулна маса. Едва след като тя е налице, ще се види реално какво изостава и какво не!

 

Едва прохождащи във фитнеса момчета, минават на бързо една "кръгова" тренировка и се хвърлят в сплитове с по 3-4-5 упражнения за мускул. Там разбира се гърдите се тренират под всякакъв ъгъл защото така казвал шампиона от списанието. В крайна сметка резултата е такъв, че става едно объркване и лутане - какво не е наред?

Ще ви кажа! Обикновено шампионите публикуват и дискутират своите тренировки към днешна дата, когато са се изградили. Те вече нямат проблема с основната маса и могат да се съсредоточат към детайлите, като "канала" например.

Какво да правим. Ако тепърва гоним необходимите ни килограми би било тъпо да се съсредоточаваме върху детайли. Фокуса трябва да е върху основата. Трябва да качим тегло, както се казва да метнем малко месо по кокалите.А когато почне да си личи дори когато сме облечени,че "блъскаме", то наближава времето и за детайлите.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи... Прочети повече

6 коментара

  1. Аз помня времето когато се ходеше повече по лостове и нямаше много зали , тогава ходехме от време на време във борцовата зала във моя град.Така когато ходехме по лостовете правехме кофички и лицеви опори , а във залата лежанка и флайс и имаше резултат. Със максимум две упражнения , но във повечето случаи и едно на мускулна група тренирахме цялото тяло предимно със базови упражнения , и имахме атлетични тела.Като минах на сплитове и изолиращи леко се обзформих и напълнях.Харесва ми този сайт защото се опитва да ни върне към пъричното и основата и така ни припомня , че сме нормални трениращи а не съзтезатели , поне така мисля аз , че повечето потребители на сайта сме любетели .

    1. Точно така Слави 🙂 Правилно си разбрал идеята на сайта!

      Както казва МакРобърт, обикновения трениращ няма нищо общо със тези от списанията :)Тогава какъв е смисъла от сляпо подражаване?!

  2. Гърдите се състоят само от две части-горни и долни пекторални мускули. Какво е средна част ?

    1. Здрасти Dean! Под средна част „големите специалисти” във фитнес залите разбират всички упражнения за гърди, които се изпълняват от хоризонтален (равен )лег. 🙂

      1. Като се замисли човек части колкото искаш, дори за бицепса съм чувал 3-4 🙂 Само се отклонява вниманието от основното и хората си губят времето с неща от които 99% не се нуждаят. То така си е във всичко по принцип.Колко неща си купуваме без да са ни от основна потребност?!

  3. Здравейте.
    И аз мисля, че част от проблема се състои в това, че повечето съвременни асове на културизма, целенасочено не обясняват, че акцентиращите упражнения са само оформящи и не водят до реален растеж. Спестяват ни информация за това как са натрупали първите 10÷15 кг. мускулна маса. Може и да е малко крайно но смятам, че обикновения трениращ (визирам всички хора, които тренираме след работа или училище и не се готвим за състезание), няма нужда от акцентиращи упражнения. За „съжаление” за реални резултати е необходимо да наблягаме на „гадните” тежки базови упражнения. 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар