понеделник , 20 май 2019
Начало » Тренирай със .... » Тренирай с Винс МакМейн
Тренирай с Винс МакМейн

Тренирай с Винс МакМейн

За приятелите на кеча, това име говори нещо и е синоним на развитието на „свободната борба“ до днешното комерсиално ниво. Винс МакМейн е човека, който направи известен кеча по целия свят.

Турнирите на световната федерация се превръщат в една уникална атракция, пълнейки залите до краен предел и ангажирайки стотици милиони зрители пред телевизионния екран.Разбира се това води до печеленето на купища пари, като лъвският пай е за „мозъка“ на целия бизнес, а именно МакМейн.

Обикновено когато чуем, за някой мултимилионер си представяме тип визия ала Бил Гейтс или някой дебел чичко, но тук случая не е такъв. За своите 68 години Винс МакМейн изглежда повече от добре и не само. Той е в добра физическа форма и дори често излиза на ринга за шоу на милионите си зрители. Как става това. Просто е, начин на живот, редовни тренировки и балансирано хранене.

Днес ще ви представя една от типичните тренировки на МакМейн. Обикновено той тренира 4 пъти в седмицата и всяка мускулна група само по веднъж. Освен това редува „тежки“ с „леки“ тренировки, един наистина добър подход за спортно дълголетие. Ето и програмата.

ПЪРВА СЕДМИЦА – „Тежка“

Понеделник: ГЪРДИ и ТРИЦЕПС

  1. Повдигане от лег – 5х10,8,6,3,2
  2. Преси от наклон на машина – 3х10,8,8
  3. Пек-дек – 3х10,10,10
  4. Повдигане на смит машина в подхват – 3х10,10,10
  5. Кофички на машина – 3х12,12,12
  6. Разгъване на скрипец – 3х12,12,12

Вторник: ГРЪБ и БИЦЕПС

  1. Горен скрипец пред гърди – 4х15, 10, 8, 8
  2. Гребане с щанга – 4х15, 10, 8, 8
  3. Горен скрипец с тесен подхват 3х10,10,10
  4. Гребане на солен скрипец – 3х10,10,10
  5. Сгъване с щанга прав  – 3х10,10,10
  6. Скотово с крив лост – 3х10,10,10
  7. Сгъване с дъмбели прав – 3х10,10,10

Сряда: ПОЧИВКА

Четвъртък: РАМЕНА

  1. Разтваряне с дъмбели – 3х10,10,10
  2. Преси с щанга – 3х10,10,10
  3. Обратен Пек-дек – 3х10,10,10

Петък: КРАКА

  1. Разгъване на краката от сед – 3х15,15,15
  2. Клек с щанга4х10,10,10,10
  3. Лег преси – 5х8,8,8,8,8
  4. Сгъване от лег – 4х15,15,15,15 суперсерии с:
  5. Мъртва тяга с прави крака – 4х15,15,15,15

Събота и Неделя : ПОЧИВКА

ВТОРА СЕДМИЦА – „лека“

Понеделник: ГЪРДИ и ТРИЦЕПС

  1. Преси с дъмбели от наклон – 5х15, 12, 10, 10, 10
  2. Преси на смит машина от наклон – 4х10, 10, 10, 10
  3. Повдигане от лег – 4х10, 10, 10, 10
  4. Разгъване с дъмбел над глава – 3х10,10,10
  5. Разгъване на скрипец – 3х15,15,15
  6. Кик бек – 3х15,15,15

Вторник: ГРЪБ и БИЦЕПС

  1. Набиране4х10,10,10,10 суперсерии с:
  2. Горен скрипец пред гърди – 4х10,10,10,10
  3. Гребане с дъмбел – 3х10,10,10
  4. Предърпване на горен скрипец с една ръка – 3х10,10,10
  5. Повдигане за трапец на машина – 3х10,10,10
  6. Сгъване с дъмбели прав – 3х10,10,10
  7. Скотово на машина – 3х10,10,10
  8. Сгъване с кабел прав – 3х10,10,10

Сряда: ПОЧИВКА

Четвъртък: РАМЕНА

  1. Разтваряне в страни с една ръка на скрипец – 3х10,10,10
  2. Раменни преси на машина – 3х10,10,10
  3. Вертолет с широк хват – 3х10,10,10

Петък: КРАКА

  1. Сгъване от лег – 6х15,15,15,15,15,15
  2. Лег преси 5х10,10,10,10,10
  3. Напади – 3х10,10,10
  4. Разгъване от седеж – 3х15,15,15

Събота и Неделя : ПОЧИВКА

МакМейн тренира прасците два пъти седмично с по две упражнения, а корема 3 с три упражнения. Във всяка една от сериите се прибавя тежест, като последната серия в „тежките тренировки“ е най-тежка, а в „леките тренировки“ последните две.

Бодибилдинг Анатомия!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

6 коментара

  1. Може да не е гей но да подпира лоста за гърди ,това вече е гейсколллллллллл

  2. генади гергов

    Прав си Докторе,на тези години гледам….6 диска по 45по 0.458= горе долу= 132кг и лоста-20кг=150 кг..не съм сигурен че само не позира,то в този спорт само това правят.

  3. dimdammeister

    Лично мнение.
    Изглежда добре за възрастта си, но това не е повод да вярвам, че може да прави тези тренировки. Ако някой не знае какво е травми, какви усилия и време е възстановяването, да не говорим за лишения, не мога да повярвам, че след 50 и няколко, може да прави тези натоварвания. Казвам го, защото едно е шоуто и писанията в пресата, друго е реалността. Мускулния и костно – ставния апарат търпят промени с годините, още повече след 45, 50 и нагоре. А, ако и преди това си бил активен спортист, всичко ти е износено. Който не знае това, а вярва на разни писания, просто не е в час.
    Е, някой може да изкаже и друго мнение, но както споменах, това е моето.

  4. Живко Желев

    Здравейте!
    Допреди 15 години, когато не изпусках предаване по телевизията на световната федерация по кеч Винс МакМеън определено не беше сред любимците ми. Има обаче един миг , който се е запечатал в съзнанието ми – Когато за пореден път беше на ринга и говореше по микрофона, както винаги облечен с костюм, имаше момент, когато беше застанал в профил и камерата го снимаше в близък план. В кадър се виждаха само раменете и главата му. Бях впечатлен, че на този абсолютен дядка (тогава ми изглеждаше така, нищо че е бил някъде на около 50-53 години), макар и облечен с риза и сако ясно се виждаше добре оформената горна част на трапеца. Изненадах се, защото си мислих, че се облича костюми, защото не тренира и няма какво да покаже пред камерата. А то съвсем не се оказа така. 🙂

  5. Василев

    Ебаси антипатичния герой! не ми се чете статията за тоя гей!

    • Божидар

      Е, що да е гей? Направил е империя човека с цирковете, дето ги правят. А и тия мъже по 100+ кг да се мятат и подскачат без да се наранят се изискват доста умения. Пък и на неговите години дядките приличат на живите мъртви

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

скрива се след