Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кога може да ядем пица!

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 окт. 13 от Александър Георгиев

Обичате ли пица?! Май задавам отговори, ако съдя по себе си едва ли има човек на земята, който да не обича пица. До тук добре, но как да я включим в менюто?

Ако тренирате и целта ви е постигането на добра физика, най-вероятно четете статии за здравословното хранене. Четете по списанията, как звезди заклеймяват пицата, както едно от най-лошите неща с които може да се храним.Как се дебелее от нея  т.н. Да всичко това е вярно, но не напълно. Всички ядат пица, дори най-големите професионалисти.  Въпроса е кога?

Нека погледнем нещата от друг ъгъл. Какво се съдържа в една храна? Най-общо казано -  протеини, въглехидрати, мазнини и всичко това е обвито в калории. Както и друг път съм споменавал, за това дали ще качвате или сваляте, най-важни са калориите.

А какво съдържа една пица? Протеини, въглехидрати, макар и не от най-добрите и мазнини.Всъщност проблема в пицата не са въглехидратите, а комбинацията им с мазнини, а определено  в пицата има доста.

И така, обикновения трениращ, който ходи на работа, учи, издържа семейство или всичко заедно в най-общия случаи има две цели - "маса" или "релеф".

Когато тренираме за маса - тук по подразбиране може да си позволим повече волности. Все пак гоним калории. Разбира се  калорийна бомба в лицето на една пица, не трябва да ние първи избор , но все пак може да я вместим някъде.

Ето как аз разсъждавам, ако приемем, че се храним от 4 до 6 пъти дневно и следим храната си внимателно, то това прави от 28 до 42 хранения седмично. Тогава след като се стараем всичко да е ОК, защо 5 или 10% от тях не са за душата както се казва.

Или сметката показва  от 1 до 4 хранения седмично, който да са извън "нормата". Повярвайте много добре ще ви се отрази и то не толкова физически, колкото психически. Преди много, много години Серджо Олива   бе въвел един много прост метод. Когато му се е налагало да се храни с "непредвидена" храна, то следващото хранене задължително е било супер стриктно.

Когато тренираме за релеф - Тук е малко по-сложно, но не и невъзможно Изхождайки от това,че не сме състезатели и не се готвим за поредния турнир, то и тук има шанс да вмъкнем нещо "криво". Правилото тук, нека е на половина или 2 до 5 % от общия брой хранения. Тук навярно ще трябва да се съобразят и количествата, тъй като калориите трябва да се следят строго. Направете така, че всяка от "волностите" да не нарушава осезаемо общия калориен прием. Това може би ще наложи по-малки количества, но пак е нещо.

Помислете, ако сте нормални хора със всичките всекидневни задължения, колко време може да изкарате на строг хранителен режим? Определено времето е ограничено, а психическото натоварване голямо.

Както казва Ли Лабрада: когато човек е на диета, проблема не е в това което яде, а в това което не яде.

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една рецепта за домашен гейнър, с който може да си набавим качествени калории от отлични източници на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече

2 коментара

  1. Аз пицата си я правя сама-слагам каквото си искам .Така може да си я правя от пълнозърнесто брашно,пресни домати,чисто месо,малко кашкавалче и маслини.Нищо вредно.

  2. Да,еднообразното хранене е доста потискащо.
    Предполагам,че всеки се бори с това.Къде с
    успех, къде не толкова.Обикновено такива храни
    се старая да ги консумирам в тренировъчен ден.
    А ако са в нетрен. дни се старая в следващите
    да компенсирам.Или да са в малки порции.
    Много е трудно при всичките изкушения на които
    сме подложени.Но не и невъзможно.
    Въпрос на навик-може би.
    А и това е не работа а по скоро много изискващо
    "хоби".Бъдете постоянни,последователни и целена-
    сочени.(Само)дисциплина и (само)контрол.Свиква се.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още