Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Любимото упражнение на Стив Рийвс

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 сеп. 13 от Александър Георгиев

Всеки един от нас, малко или много си има любимо упражнение. Разбира се важно е да оказваме подобаващо внимание на всички упражнения в програмата ни, но... винаги има едно или две, които са ни най на сърце.

Днес ще се спрем на любимото упражнение на Стив Рийвс - сгъване с дъмбели от наклон. Да точно така, това "обикновено" упражнение е било номер едно в тренировката на Рийвс, когато е ставало дума за бицепси. Дори нещо повече, често е правил само него.

През 40-те на миналия век, не са имали нашите удобства, не са имали лежанка с регулираща облегалка, но това не ги е спирало. Подпирали са една дъска на шведската стена под ъгъл 45-60 градуса, лягали са върху нея и са сгъвали. Днес къде къде е по-удобно, но пък май удобството ни държи на едно място.

И така, какво му е толкова особеното на това упражнение. Първо наклоненото положение на тялото и вертикалното такова на ръцете. Така се създава една добра изолация на бицепсите и всяко едно повторение влиза директно в целта. Второ, тази позиция позволява максимално пълни повторения, от напълно разтегнато положение, до пълна контракция. С две думи, Стив Рийвс е усещал нещата.

Въпреки препоръчваното чисто изпълнение, то при достигане на отказ, може леко да вкараме малко чийтинг и да откраднем още едно две повторения.Повярвайте никой няма да ви се разсърди, особено бицепсите.

Това упражнение има доста разновидности. Ето и някои от тях:

  • Дланите гледат право напред и остават така през цялото време.
  • Дланите са успоредни една на друга, движението започва като "чуково" сгъване, по-средата завъртаме китките на вън и завършваме както края на първият вариант.
  • Може да се ползва въртене на китките тип Зотман.
  • Сгъване с двете ръце едновременно.
  • Редуващо сгъване
  • Първо серия с едната ръка, после с другата.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

2 коментара

  1. Имам над 20 години по зали. но след като прочетох тук за Зелер сгъване всички др.упражнения за бицепс просто отпаднаха от тренировката ми. Мога да допълня нещо което също работи при мен. И според мен си е лично мое упражнение Кик бек но с пудовака. Това е упражнение за трицепс което модефицирах за себе си. Първо разгъваш за трицепса и при връщането на пудовката стягате бицепса. Трудно е за обяснение но като опитате ще го налучкате. Аз го правя с 6кг.тежест и го чувствам достатъчно. С един удар две мускулни групи. Пести време и е страхотно за завършек. Пожелавам успех.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още