тренирай

Пилешки кебап с кус кус

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 авг. 13 от Александър Георгиев

Всички знаем,че добрата работа в залата, трябва да е подплатена и с добра храна на масата. Ако тренировката е стимула за растеж на мускулите, то храната е причината той да се случили или пък да не се случи.

Общо взето бодибилдинг храните, а и тези необходими за нормално здравословно хранене не са кой знае колко много. Всичко се върти до няколко източника на протеин и няколко на въглехидрати и ако не сме креативни и с въображение рискуваме да дъвчим постоянно до болка познатите ни пилешки гърди с ориз.

Не знам за вас, но аз не мога да ям едно и също дълго време, просто ме хващат лудите. Точно и за това в сайта се обособи и раздел "Рецепти", който смятам днес да попълня с още една.

Пилешки кебап с кус кус

  • Необходими продукти за 4 порции
  1. 250 гр кисело мляко 2%
  2. 600 гр пилешко филе
  3. 300 гр кус кус
  4. 1 скилитка чесън
  5. 2 супени лъжици зехтин
  6. 1 супена лъжица къри на прах
  7. 1 супена лъжица настърган корен от джинджифил
  8. 1 лимон
  9. 1 морков
  • Начин на приготвяне
  1. Счукваме чесъна в хаванка и го изсипваме в една купичка.Слагаме джинджифила,кърито и киселото мляко в същата купичка.След това изцеждаме лимона, разбъркваме сока с 1 супена лъжица зехтин и изсипваме върху млякото.Сега всичко това се разбърква.
  2. Нарязваме пилешкото филе на кубчета, взимаме тефлонов тиган изсипваме втората супена лъжица зехтин и запържваме месото докато леко побелее.
  3. Приготвяме огнеопорен  съд изсипваме съдържанието от купата, като предварително сме го разредили с 1/2 чаша вода.Поставяме и запърженото месо, слагаме капака и мятаме във фурната за да се задуши. Това обикновено отнема около 30 минути, при предварително загрята фурна.
  4. Докато се пече месото, нарязваме моркова на малки кубчета.След това  сваряваме кус куса, като прибавим и нарязания морков.След като се свари  отцеждаме съдържанието и вече имаме "канапето" върху което ще легне месото.
  5. И остана финала, взимаме една чиния сипваме 1/4 от кус куса в нея, полагаме пилешкото върху него и заливаме със соса.
  • Общо съдържание
  1. Протеин - около 150 гр
  2. Въглехидрати - около 200 гр
  3. Мазнини - около 40 гр
  4. Калории - около 1750-1800

Това е приятели за днес, надявам се да останете доволни!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една рецепта за домашен гейнър, с който може да си набавим качествени калории от отлични източници на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече

2 коментара

  1. Извинявай, може ли да дадеш рецепта за кекс със овесени ядки 🙂
    Четох някъде рецептата, но помня само, че беше със 7 белтъка 😀
    Страничката е супер! Продължавай в същия дух, радваш много хора 🙂

    1. Хм, до сега не съм правил такъв кекс, но предполагам, че не е кой знае колко трудно. Когато забъркам един ще пиша 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.