Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Пилешки кебап с кус кус

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 авг. 13 от Александър Георгиев

Всички знаем,че добрата работа в залата, трябва да е подплатена и с добра храна на масата. Ако тренировката е стимула за растеж на мускулите, то храната е причината той да се случили или пък да не се случи.

Общо взето бодибилдинг храните, а и тези необходими за нормално здравословно хранене не са кой знае колко много. Всичко се върти до няколко източника на протеин и няколко на въглехидрати и ако не сме креативни и с въображение рискуваме да дъвчим постоянно до болка познатите ни пилешки гърди с ориз.

Не знам за вас, но аз не мога да ям едно и също дълго време, просто ме хващат лудите. Точно и за това в сайта се обособи и раздел "Рецепти", който смятам днес да попълня с още една.

Пилешки кебап с кус кус

  • Необходими продукти за 4 порции
  1. 250 гр кисело мляко 2%
  2. 600 гр пилешко филе
  3. 300 гр кус кус
  4. 1 скилитка чесън
  5. 2 супени лъжици зехтин
  6. 1 супена лъжица къри на прах
  7. 1 супена лъжица настърган корен от джинджифил
  8. 1 лимон
  9. 1 морков
  • Начин на приготвяне
  1. Счукваме чесъна в хаванка и го изсипваме в една купичка.Слагаме джинджифила,кърито и киселото мляко в същата купичка.След това изцеждаме лимона, разбъркваме сока с 1 супена лъжица зехтин и изсипваме върху млякото.Сега всичко това се разбърква.
  2. Нарязваме пилешкото филе на кубчета, взимаме тефлонов тиган изсипваме втората супена лъжица зехтин и запържваме месото докато леко побелее.
  3. Приготвяме огнеопорен  съд изсипваме съдържанието от купата, като предварително сме го разредили с 1/2 чаша вода.Поставяме и запърженото месо, слагаме капака и мятаме във фурната за да се задуши. Това обикновено отнема около 30 минути, при предварително загрята фурна.
  4. Докато се пече месото, нарязваме моркова на малки кубчета.След това  сваряваме кус куса, като прибавим и нарязания морков.След като се свари  отцеждаме съдържанието и вече имаме "канапето" върху което ще легне месото.
  5. И остана финала, взимаме една чиния сипваме 1/4 от кус куса в нея, полагаме пилешкото върху него и заливаме със соса.
  • Общо съдържание
  1. Протеин - около 150 гр
  2. Въглехидрати - около 200 гр
  3. Мазнини - около 40 гр
  4. Калории - около 1750-1800

Това е приятели за днес, надявам се да останете доволни!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Шон Рей е една от най-големите звезди на бодибилдинга през 90-те години на миналия век. Той показва една от най-добрите и... Прочети повече

2 коментара

  1. Извинявай, може ли да дадеш рецепта за кекс със овесени ядки 🙂
    Четох някъде рецептата, но помня само, че беше със 7 белтъка 😀
    Страничката е супер! Продължавай в същия дух, радваш много хора 🙂

    1. Хм, до сега не съм правил такъв кекс, но предполагам, че не е кой знае колко трудно. Когато забъркам един ще пиша 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още