тренирай

Направи по-големи прасци с...

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 авг. 13 от Александър Георгиев

...Ходене на пръсти. Точно така, това не  е никаква шега, напротив "ходенето на пръсти" е едно уникално движение, каращо прасците да растат.

Ако не вярвате погледнете жените. Почти няма жена, която да няма добъри и оформени прасци. Къде е тайната ли, ами в ходенето на пръсти, само погледнете разнообразието от дамски обувки, които въпреки това имат една обща черта - токчета.

Няма по-сложно и тежко нещо от това да ходиш на токчета, не знам как издържат дамите, но тази работа не е за мъже. Въпреки това може да извлечем максимална полза от идеята.

Всъщност това не е никак нова идея, дори напротив доста е стара. Ходенето на пръсти, но с щанга на раменете си е било базово упражнение за прасци преди много, много години. Бодибилдинг пионерите са имали усет за тези неща. Те са нямали съвременните благини, модерни зали, машини, добавки, химии и какво ли не. Всичко са постигали с много изобретателност, последователност и труд, разбира се.

Е нека представя и днешното предложение. То е абсолютно просто. Загрявате прасците и глезените добре, слагате една щанга на раменете си. Повдигате се на пръсти и започвате да ходите напред и така поне 10 - 15 метра. Това е една серия. Гарантирам жестоко натоварване и адско горене в прасците, дори нещо повече, може да се получат и схващания.

Колко тежест да сложим. Нека отправната точка бъде 50% от тежестта за клек. От тук нататък следим какво се случва. Ако минем 10 метра и усетим,че можем повече, то или удължаваме разстоянието или тежестта на щангата или пък и двете.

Колко серии да правим. Както споменах и по-горе, една дължина е равно на една серия, 2-3 такива дължини и едва ли ще можете повече, така че това оставам вие да прецените.

Сподели с приятели

Подобни статии

Една от най-големите легенди на бодибилдинга въобще е Джон Гримек - Мистър Америка. Човека олицитворение на сила и мощ, владееш света на културизма през 40-те... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За повечето хора тренировката за крака е сред най-скучните и не най-приятните. Друго си е лежанката и да напомпим ръцете пред... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече

2 коментара

  1. "2-3 такива дължини и едва ли ще можете повече"-ще направя 4 х 15 метра....това е предизвикателство

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още