Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Целта - отправна точка към успеха!

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 31 юли 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели, днес искам да засегна една тема, която аз лично смятам за много важна. Дори нещо повече, без цел няма посока, без посока няма път, а без път няма да стигнем до никъде.

Често получавам запитвания от сорта "искам да кача" или "искам да сваля". До тук добре, това са си въпроси, които вълнуват всеки. Но на мен веднага ми изкача един друг въпрос - КОЛКО?

Колко килограма искаш да качиш или пък колко килограма искаш да свалиш, а колко искаш да вдигаш от лег. За колко време искаш да го постигнеш, колко усилия си готов да вложиш и колко лишения си готов да изтърпиш.

Както виждате нещата не са никак прости. Желанието е най-лесно, всеки може да иска, трудното идва когато се заемем да  превърнем желанието в реалност.

Какво отличава успелите хора в спорта, а и не само там от общата маса. Ето тук най-добре е да цитирам великият Арнолд Шварценегер.

Успеха не е сложно нещо, просто трябва да си поставите цел, да съставите план за действие, да вярвате от сърцето и душата си .... и да отметнете необходимото количество работа.

И така, какво означава това за нас. Каквото и да правим независимо от това дали искаме да "чистим," или "трупаме" то трябва да конкретизираме нещата. Искам да кача, не означава нищо. Искам да кача 10 кг мускулна маса за 5 месеца,вече е нещо конкретно. Когато говорим с цифри и дати вече сме на правия път.

Когато знаем с точност какво искаме, е много по-лесно да се състави и конкретен план за действие. Първата стъпка от плана е да разбиете голямата цел на няколко по-малки цели. За конкретния случай 10-те кг мускули е удачно да ги разбием на 5 , което прави "само" по 2кг мускули месечно.Нещо напълно реално и достижимо.

Втората стъпка е да определим изходната си позиция съвсем честно, не преувеличавайте, бъдете честни със себе си. Ако не сте тренирали дълго време или пък сега започвате, може би е по-разумно да си дадете малко повече време или пък да намалите очакванията. Каквото и да е моментното ви състояние, единственото важно нещо е то да е реалното.

Третата стъпка е да съставите тренировъчният си режим така,че да е подчинен на целта. Не се притеснявайте ако не уцелите от първия път програмата, за това целта е разбита на части и имате няколко междинни спирки на които може да правите необходимите корекции.

Четвъртата точка от плана е да определите необходимото количество храна за целта: калории,протеини,въглехидрати,мазнини и евентуално добавки. Тук правилото за корекции също важи.

Всичко това трябва да се запише до най-малка подробност в тренировъчният ви дневник, а ако нямате, не губете време и веднага си направете.Как може той да ви помогне може да разберете ТУК.

След като имате вече всичко черно на бяло е добре да вдъхнете живот на целта. Трябва до толкова силно да повярвате в крайния резултат, че като затворите очи да може да се видите как ще изглеждате когато всичко приключи. Успеете ли да запечатате тази картина в главата си, то мозъка ви ще работи в посоката, която искате.  Успеха първо се случва в главата, трябва да си представите това което искате, трябва да живеете с него и то рано или късно ще стане, но за това трябва и нещо друго...

Другото е да си скъсате задника от работа, да сте дисциплинирани  в тренировките и храненето. Да вървите стъпка по стъпка по начертания път и да не скатавате, било то и за малко.Няма безплатен обяд. Цената се плаща винаги авансово, първо даваш после получаваш. Трябва да сте последователни и да си следвате плана, да не изпускате целта от поглед, да гоните междинните такива и да имате непоколебима вяра в крайния успех.

Е, това е "голямата тайна", сега всичко зависи от вас !

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи... Прочети повече

5 коментара

  1. Когато просто си тръгнал нанякъде......
    винаги стигаш другаде.
    Мечо Пух

  2. Сашо, едно момченце от конкуренцията преди седмица обясняваше в статията, която е написал, че не е никакъв проблем да качи 4 кг мускулна маса за седмица, по някаква негова измислена програма.
    Преди аз да се включа, видях доста коментарии в синхрон с това, което е писано и тук. Въпроса е, че там всички от сайта се включват да поддържат авторите на статиите с елементарни обяснения, които според мен показват, че тия хора или не са тренирали, или тренират като гледат американски филми или клипове в нета, или пък , както приятелките на жена ми. Ако пиша това, то е заради факта, че има според мен много " измислени " сайтове, които направо могат да объркат доста начинаещи. Докато тук, нещата са написани в доста приятна форма и са реалистични.
    Това е лично мнение, за другите не знам

    1. Мога да кажа само "Свят широк, хора всякакви" 🙂

      Иначе се старая тук информацията да е максимално "сдъвкана", без излишни термини, научни обосновки и неща, които разсейват от основното 🙂

      Идеята е, всичко да е на "прост" разбираем език. Надявам се нещата да се получават.

  3. Имайте цел и положителни мисли.
    Няма попътен вятър за този,който
    за никъде не плува.
    Еню Рангелов

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар