Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Вин Дизел

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 26 юли 13 от Александър Георгиев

Марк Синклер Винсънт, както е истинското име на Вин Дизел е роден на 18 юли 1967 година в Ню Йорк, САЩ. Актьор и продуцент, той е едно от най-известните мускулести тела на Холивуд.

Предполагам,че няма кой да не го знае. Вин Дизел изгради един от най-мъжкарските образи в киното, което го направи световна звезда с милиони почитатели. И няма как да е иначе, мускулите които показва при ръст над 180 и тегло малко на 100 кг, определено впечатляват, а като прибавим и специфичният му глас картинката става ясна напълно.

И така приятели, днес ще ви представя една тренировка на Вин Дизел, все пак тези мускули са дошли от някъде нали. Обикновено Дизел тренира 3 пъти седмично в не последователни дни. Тренировките му са сравнително къси и набляга в по-голямата част на основни упражнения. Все пак, в зависимост от предстояща роля и изискванията за нея, променя нещата, но стандартната му програма е пред вас.

Понеделник:

  • ГЪРДИ
  1. Повдигане от лег с щанга или дъмбели / 3-4х10-15
  2. Флайс от наклон / 3-4х10-15
  3. Лицеви опори / 3-4х10-15
  • РАМЕНА
  1. Раменни преси с дъмбели / 3-4х10-15
  2. Вертолет / 3-4х10-15
  3. Разтваряне с дъмбели в страни / 3-4х10-15

Сряда:

  • ГРЪБ
  1. Мъртва тяга / 3-4х10-15
  2. Гребане на скрипец широк хват / 3-4х10-15
  3. Гребане с дъмбел / 3-4х10-15
  4. Набиране / 3-4х10-15

Петък:

  • РЪЦЕ
  1. Сгъване с дъмбели от наклон /3-4х10-15
  2. Чуково сгъване от стоеж / 3-4х10-15
  3. Разгъване на скрипец / 3-4х10-15
  4. Бутане от лег с тесен хват / 3-4х10-15
  • КРАКА
  1. Лег преси / 3-4х10-15
  2. Напади / 3-4х10-15
  3. Повдигане на пръсти от стоеж / 3-4х10-15

Това е всичко, на пръв поглед нищо особено, но ако сте обърнали внимание и на тренировката на Марк Уолбърг, то там ситуацията е същата. Това доказва,че добри тела се градят и без да се копира от професионалистите, стига всичко да е добре обмислено и индивидуално съобразено.

 

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

9 коментара

    1. Има няколко добри упражнения за там, като навеждане в страни с дъмбел или усукване с лост на раменете и седнал на лежанката, но ако имаш мазнини отгоре все тая. Паднат ли подкожните мазнини до 10% ще видиш колко много "нови" мускули ще имаш не само по талията!

  1. Здравейте,съставих си една програма от базови упражнения, моля за вашият коментар:)!ПОНЕДЕЛНИК: клек 1x20,лег 3x8-12, римска тяга 1x12-15,коремни преси 1x отказ от лек обратен наклон.СРЯДА: кик бокс, Петък:Набирания подхват и кофички 3 серии до отказ,спринтове. Целта ми е да подобря силата и експлозивността си. Благодаря ви предварително! Поздрави, верен фен на сайта!:):)

    1. Ако правиш клека с 20 повторения до пълен отказ, може да си все още уморен в срядата. Но това ти ще си усетиш ако е така, може просто да размениш понеделника с петъка. Иначе изглежда добре 🙂

  2. Тренировката изглежда добре мисля да я пробвам но при тези хора като Вин,мисля има и уроци по химия за това и малко по различни резултати. Аз ще пробвам и ще видим резултатът на чисто!:)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още