петък , 22 март 2019
Начало » Тренировки » Най-добрата тренировка за гръб
Най-добрата тренировка за гръб

Най-добрата тренировка за гръб

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя една базова тренировка за гръб, която ще свърши добра работа за всеки, който и отдели нужното внимание.

Има една максима,че щом нещата започват да стават сложни значи сме на път да сгрешим, ако вече не сме. Винаги когато настане объркване и започнат колебанията си напомняйте тази мисъл. Не е задължително една тренировка да е съставена от много упражнения, дни, супер техники и уникални подходи за да върши работа.

Трябва да се научим да отсяваме основното от морето информация която ни заобикаля. В момента направо сме затрупани с какво ли не и въпреки това има хиляди объркани трениращи, които се лутат сред всичко това.

И така, да речем сте минали новобранския период и вече търсите нещо по-така,колко упражнения си мислите,че трябват за да се развие един широк и плътен гръб? Моя отговор е не повече от 3!

Тук не става въпрос за хора които се състезават, всъщност добре е да изясним и този въпрос.Състезателния бодибилдинг, няма нищо общо с масовия трениращ. Дори нещо повече това са на практика два различни спорта.

След като вече всичко е ясно, нека да преминем към тренировката:

  1. Набиране пред гърди3 загряващи серии на скрипец + 3х10-12
  2. Гребане с щанга 5х15,12,10,8,8
  3. Частична мъртва тяга 5х12,10,8,6,6

Нищо сложно нали? Първото упражнение ще развие образно казано ширината на гърба, а следващите две неговата плътност. А защо частична, а не пълна тяга? Правейки частична тяга вие елиминирате краката и цялото натоварване пада върху гърба, което е и целта на тази тренировка.

Колкото и проста на пръв поглед да изглежда програмата, тя не е никак лека, ако вложите всичко от себе си в трите упражнения.

Подходите ли напълно концентрирано гърба ще отнесе такова натоварване, че няма да има друг избор освен да расте, разбира се ако му дадете почивката и храната от която се нуждае.

 Искате ли да научите как пионерите на бодибилдинга са развивали МОГЪЩ ГРЪБ преди 100 години!!!

100% Хидролизиран Суроватъчен протеин!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

6 коментара

  1. Какво ви е мнението, за ластиците, за асистиращи набирания? Килограмите които ги дават, дали са верни, те отговарят, че на опън, но дали са някакъв критерий, че отнемат толкова килограма от теглото на набиращия се? Пита, защото тези които ги продават така казват.

    • Александър Георгиев

      На теория би трябвало да помага, за практиката нямам личен опит, така че ако някой има може да се включи.

  2. 3 Упражнения но сериите стават 15-16.

  3. Василев

    Тъкмо от това имам нужда!, Благодаря!

  4. Това е наистина много добра тренировка изпитал съм я и гласувам с две ръце за не повече от 3 упражнения аз също съм правил и по повече и съм имал ефект , но най-доброто несъмнено е това!!!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*