тренирай

Тренирай с Крис Дикерсън

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 юни 13 от Александър Георгиев

крис дикерсънКрис Дикерсън е  най-възрастния победител на Мистър Олимпия. Когато през 1982 година стъпва на олимпийският връх Дикерсън е вече на 43 години.

Неговата кариера започва много години по-рано и бавно, и постепенно Дикерсън се придвижва нагоре по стълбицата докато накрая не покори света на бодибилдинга. Повече за историята на Крис Дикерсън може да прочетете ТУК.

Днес ще ви представя една програма от 1968 година, по която Дикерсън се готви за Мистър Америка. Малко по-късно през същата година, Крис печели състезанието.

Тренировка 1: Понеделник-Сряда-Петък

Тренировка за корем и кръст

  • Повдигане краката от вис с усукване - 50 повторения за всяка страна
  • От лег по гръб на земята усукване на тялото, краката отиват на едната страна, след това на другата - 50 повторения за всяка страна
  • От лег по корем на земята усукване на тялото, краката отиват на едната страна, след това на другата - 50 повторения за всяка страна
  • Коремни преси от наклон с усукване - 50 повторения за всяка страна
  • Повдигане на краката от лег - 100 повторения
  • Повдигане на колената до корема от вис - 100 повторения

Силова тренировка: РАМЕНА; ГРЪБ;ГЪРДИ

  • Милитъри преси - 4х6
  • Разтваряне от лег за задно рамо -4х6
  • Раменни преси с дъмбели - 4х6
  • Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х6
  • Гребане с дъмбел - 4х6
  • Набиране с тесен хват - 4х10
  • Гребане на долен скрипец - 4х6
  • Придърпване на горен скрипец пред гърди - 4х6
  • Гребане с щанга от наклон - 4х6
  • Повдигане от полу-лег с дъмбели - 4х6
  • Повдигане от лег с щанга - 4х6
  • Флайс от лег - 4х6

Тренировка 2: Вторник-Четвъртък-Събота

Тренировка на корем,кръст и ханш

  • "Добро утро" с усукване - 100 повторения за всяка страна
  • Странични наклони с дъмбел в ръка - 50 повторения за всяка страна
  • От колянна опора ритник назад - 100 повторения за всеки крак
  • Усукване в кръста с щанга на раменете - 100 повторения за всяка страна
  • Повдигане на краката от наклонена лежанка - 100 повторения

Силова тренировка: РЪЦЕ И КРАКА

  • Разгъване над глава с една ръка на скрипец - 4х6
  • Кофички за трицепс - 4х6
  • Френско разгъване от лег - 4х6
  • Разгъване на скрипец - 4х6
  • Разгъване на краката от сед на машина - 4х6
  • Преден клек - 4х6
  • Сгъване от лег на машина за задни бедра - 4х6
  • Хекен клек - 4х6
  • Сгъване с щанга от стоеж - 4х6
  • Сгъване с дъмбели от сед - 4х6
  • Сгъване с дъмбели от полу-лег - 4х6
  • Концентрирано сгъване - 4х6

Това е приятели, имате една програма от края на 60-те на миналия век. Както виждате тя е типична за това време.Високо обемна с много упражнения и шест дни тренировка в седмицата.

Определено не всеки културист би имал успех с подобен тип програма, а да не говорим за обикновените трениращи. Тази статия има чисто образователна цел, като идеята е да покажем как е тренирал шампион като Крис Дикерсън преди повече от 40 години.

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дуейн " Скалата " Джонсън е един от най-здраво трениращите холивудски звезди. Пословичен със своята работна етика, Скалата изгражда може би... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Майкъл Джей Уайт е една от най-мускулестите екшън звезди на Холивуд. Роденият на 10 ноември 1967 година актьор, от ранна детска възраст се занимава с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс