понеделник , 18 март 2019
Начало » Тренирай със .... » Тренирай с Крис Дикерсън

Тренирай с Крис Дикерсън

крис дикерсънКрис Дикерсън е  най-възрастния победител на Мистър Олимпия. Когато през 1982 година стъпва на олимпийският връх Дикерсън е вече на 43 години.

Неговата кариера започва много години по-рано и бавно, и постепенно Дикерсън се придвижва нагоре по стълбицата докато накрая не покори света на бодибилдинга. Повече за историята на Крис Дикерсън може да прочетете ТУК.

Днес ще ви представя една програма от 1968 година, по която Дикерсън се готви за Мистър Америка. Малко по-късно през същата година, Крис печели състезанието.

Тренировка 1: Понеделник-Сряда-Петък

Тренировка за корем и кръст

  • Повдигане краката от вис с усукване – 50 повторения за всяка страна
  • От лег по гръб на земята усукване на тялото, краката отиват на едната страна, след това на другата – 50 повторения за всяка страна
  • От лег по корем на земята усукване на тялото, краката отиват на едната страна, след това на другата – 50 повторения за всяка страна
  • Коремни преси от наклон с усукване – 50 повторения за всяка страна
  • Повдигане на краката от лег – 100 повторения
  • Повдигане на колената до корема от вис – 100 повторения

Силова тренировка: РАМЕНА; ГРЪБ;ГЪРДИ

  • Милитъри преси – 4х6
  • Разтваряне от лег за задно рамо –4х6
  • Раменни преси с дъмбели – 4х6
  • Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х6
  • Гребане с дъмбел – 4х6
  • Набиране с тесен хват – 4х10
  • Гребане на долен скрипец – 4х6
  • Придърпване на горен скрипец пред гърди – 4х6
  • Гребане с щанга от наклон – 4х6
  • Повдигане от полу-лег с дъмбели – 4х6
  • Повдигане от лег с щанга – 4х6
  • Флайс от лег – 4х6

Тренировка 2: Вторник-Четвъртък-Събота

Тренировка на корем,кръст и ханш

  • „Добро утро“ с усукване – 100 повторения за всяка страна
  • Странични наклони с дъмбел в ръка – 50 повторения за всяка страна
  • От колянна опора ритник назад – 100 повторения за всеки крак
  • Усукване в кръста с щанга на раменете – 100 повторения за всяка страна
  • Повдигане на краката от наклонена лежанка – 100 повторения

Силова тренировка: РЪЦЕ И КРАКА

  • Разгъване над глава с една ръка на скрипец – 4х6
  • Кофички за трицепс – 4х6
  • Френско разгъване от лег – 4х6
  • Разгъване на скрипец – 4х6
  • Разгъване на краката от сед на машина – 4х6
  • Преден клек – 4х6
  • Сгъване от лег на машина за задни бедра – 4х6
  • Хекен клек – 4х6
  • Сгъване с щанга от стоеж – 4х6
  • Сгъване с дъмбели от сед – 4х6
  • Сгъване с дъмбели от полу-лег – 4х6
  • Концентрирано сгъване – 4х6

Това е приятели, имате една програма от края на 60-те на миналия век. Както виждате тя е типична за това време.Високо обемна с много упражнения и шест дни тренировка в седмицата.

Определено не всеки културист би имал успех с подобен тип програма, а да не говорим за обикновените трениращи. Тази статия има чисто образователна цел, като идеята е да покажем как е тренирал шампион като Крис Дикерсън преди повече от 40 години.

 

 

 

100% Хидролизиран Суроватъчен протеин!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*