петък , 27 ноември 2020
Начало » Тренирай със .... » Тренирай с РОКИ
Тренирай с РОКИ

Тренирай с РОКИ

Няма да крия,че филмите от поредиците Роки и Рамбо са ми любими. От всичките екшън звезди Силвестър Сталоун е моя фаворит. Това е човека, чието тяло е сред най-добрите в Холивуд десетилетия наред.

Сталоун се известен със своята упоритост и самодисциплина. Той подлага тялото си на уникални натоварвания за да придобие вида, който търси за конкретен филм.

Днес ще ви представя програмата, която е изпълнявал последните 6 седмици при подготовката за „Роки 4“. По това време той е тренирал 6 пъти в седмицата, по два пъти на ден. Разбира се е използвал и персонален треньор и в случая това е бил бившия Мистър Олимпия Франко Колумбо.

Понеделник – Сряда – Петък :

СУТРИН

  • Гърди :
  1. Полу-лег с щанга – 4х8-10
  2. Флайс от хоризонтален лег – 4х10-12
  3. Бутане с тесен хват от лег – 5х6-8
  • Гръб:
  1. Набира не с широк хват – 6х8-10
  2. Гребане с дъмбел 4х8-10
  3. Гребане с кабел – 4х10-12
  • Корем
  1. Коремни преси тип крънч – 3х макс
  2. Повдигане на краката от лег – 3х макс

ВЕЧЕР

  • Рамена:
  1. Преси пред гърди с щанга – 4х8-10
  2. Разтваряне с дъмбели встрани – 4х10-12
  3. Разтваряне с дъмбел от лег на една страна – 5х6-8
  • Бицепси:
  1. Сгъване с щанга – 3х8-10
  2. Сгъване с дъмбели от наклон – 3х8-10
  3. Концентрирано сгъване – 4х10-12
  • Трицепси:
  1. Разгъване с дъмбели от лег – 4х10-12
  2. Кик – бек – 3х8-10
  3. Разгъване на скрипец – 3х8-10
  • Корем:
  1. Редуващо повдигане на краката от лег – 3х макс
  2. Коремни преси от наклон – 3х макс
  3. Странични крънчове – 3хмакс за всяка страна

Вторник-Четвъртък-Събота:

СУТРИН

  • Прасци:
  1. Повдигане от сед – 4х8-10
  2. Прав на калф машина – 4х10-12
  3. Прав с щанга на раменете – 5х8-12
  • Бедра:
  1. Лег-преси – 4х8-10
  2. Клек – 4х8-10
  3. Разгъване от сед – 4х8-10
  • Задни бедра:
  1. Сгъване от лег с дъмбел – 4х10-12
  2. Сгъване от лег на машина – 4х10-12
  3. Мъртва тяга с прави крака – 4х10-12

ВЕЧЕР

  • Задно рамо:
  1. Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х8-10
  2. Разтваряне на портален скрипец от наклон – 4х10-12
  3. Обратен Пек-Дек – 4х8-12
  • Трапец:
  1. Повдигане на раменете с щанга – 4х8-10
  2. Вертолет4х8-10
  3. Гребане към брадичката с кабел – 4х10-12
  • Корем:
  1. Коремни преси тип крънч – 3х макс
  2. Странични крънчове – 3х макс за всяка страна
  3. „Молитва“ на скрипец – 3х макс

Неделя:

КАРДИО – 45 минути, велоергометър или бягаща пътека

Както вижате, това е една ужасно трудна за изпълнение програма, типична за билдерите през 80-те.Но тя дава резултат за Силвестър Сталоун и той показва в Роки 4 може би най-добрата си форма през живота. Тази тренировка не е за всеки, 99% от трениращите едва ли ще имат успех с нея, за това моля използвайте статията с чисто информативна цел.

 Rocky

 

 

 

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. При такава двуразова трнировка не му трябва много кардио.Възтановяването е много трудно.Аз съм пробвал от програмите на арнолд ,те са подобни дуразови и има брутален ефект,но е много трудно възтановяването ,ако се периодизира става по-добре за нас нормалните хора.

  2. Чаках тази статия! Формата на Слай твърдо е #1 в Холивуд през годините. При такъв нищожен обем кардио кардио,постига толкова нисък % мазнини и зверски релеф. Диетата, която пази за този филм също не е за всеки!

    • Александър Георгиев

      Определено Силвестър е човека с най-малко мазнини в Холивуд. През годините е варирал от под 4% до максимум 7% подкожна мазнина и няма как да е, с тия двуразови тренировки и жестоките диети които прави, дори кардиото му е в повече според мен 🙂

      Единственото изключение е филма „Копланд“ където играе селски шериф със шкембе :), там качва над 25 кг само с ядене, но… Силвестър си е Силвестър, само след 6 месеца отново е в топ форма.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*