Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с РОКИ

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 14 май 13 от Александър Георгиев

Няма да крия,че филмите от поредиците Роки и Рамбо са ми любими. От всичките екшън звезди Силвестър Сталоун е моя фаворит. Това е човека, чието тяло е сред най-добрите в Холивуд десетилетия наред.

Сталоун се известен със своята упоритост и самодисциплина. Той подлага тялото си на уникални натоварвания за да придобие вида, който търси за конкретен филм.

Днес ще ви представя програмата, която е изпълнявал последните 6 седмици при подготовката за "Роки 4". По това време той е тренирал 6 пъти в седмицата, по два пъти на ден. Разбира се е използвал и персонален треньор и в случая това е бил бившия Мистър Олимпия Франко Колумбо.

Понеделник - Сряда - Петък :

СУТРИН

  • Гърди :
  1. Полу-лег с щанга - 4х8-10
  2. Флайс от хоризонтален лег - 4х10-12
  3. Бутане с тесен хват от лег - 5х6-8
  • Гръб:
  1. Набира не с широк хват - 6х8-10
  2. Гребане с дъмбел - 4х8-10
  3. Гребане с кабел - 4х10-12
  • Корем
  1. Коремни преси тип крънч - 3х макс
  2. Повдигане на краката от лег - 3х макс

ВЕЧЕР

  • Рамена:
  1. Преси пред гърди с щанга - 4х8-10
  2. Разтваряне с дъмбели встрани - 4х10-12
  3. Разтваряне с дъмбел от лег на една страна - 5х6-8
  • Бицепси:
  1. Сгъване с щанга - 3х8-10
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х8-10
  3. Концентрирано сгъване - 4х10-12
  • Трицепси:
  1. Разгъване с дъмбели от лег - 4х10-12
  2. Кик - бек - 3х8-10
  3. Разгъване на скрипец - 3х8-10
  • Корем:
  1. Редуващо повдигане на краката от лег - 3х макс
  2. Коремни преси от наклон - 3х макс
  3. Странични крънчове - 3хмакс за всяка страна

Вторник-Четвъртък-Събота:

СУТРИН

  • Прасци:
  1. Повдигане от сед - 4х8-10
  2. Прав на калф машина - 4х10-12
  3. Прав с щанга на раменете - 5х8-12
  • Бедра:
  1. Лег-преси - 4х8-10
  2. Клек - 4х8-10
  3. Разгъване от сед - 4х8-10
  • Задни бедра:
  1. Сгъване от лег с дъмбел - 4х10-12
  2. Сгъване от лег на машина - 4х10-12
  3. Мъртва тяга с прави крака - 4х10-12

ВЕЧЕР

  • Задно рамо:
  1. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х8-10
  2. Разтваряне на портален скрипец от наклон - 4х10-12
  3. Обратен Пек-Дек - 4х8-12
  • Трапец:
  1. Повдигане на раменете с щанга - 4х8-10
  2. Вертолет - 4х8-10
  3. Гребане към брадичката с кабел - 4х10-12
  • Корем:
  1. Коремни преси тип крънч - 3х макс
  2. Странични крънчове - 3х макс за всяка страна
  3. "Молитва" на скрипец - 3х макс

Неделя:

КАРДИО - 45 минути, велоергометър или бягаща пътека

Както вижате, това е една ужасно трудна за изпълнение програма, типична за билдерите през 80-те.Но тя дава резултат за Силвестър Сталоун и той показва в Роки 4 може би най-добрата си форма през живота. Тази тренировка не е за всеки, 99% от трениращите едва ли ще имат успех с нея, за това моля използвайте статията с чисто информативна цел.

 Rocky

 

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

3 коментара

  1. При такава двуразова трнировка не му трябва много кардио.Възтановяването е много трудно.Аз съм пробвал от програмите на арнолд ,те са подобни дуразови и има брутален ефект,но е много трудно възтановяването ,ако се периодизира става по-добре за нас нормалните хора.

  2. Чаках тази статия! Формата на Слай твърдо е #1 в Холивуд през годините. При такъв нищожен обем кардио кардио,постига толкова нисък % мазнини и зверски релеф. Диетата, която пази за този филм също не е за всеки!

    1. Определено Силвестър е човека с най-малко мазнини в Холивуд. През годините е варирал от под 4% до максимум 7% подкожна мазнина и няма как да е, с тия двуразови тренировки и жестоките диети които прави, дори кардиото му е в повече според мен 🙂

      Единственото изключение е филма "Копланд" където играе селски шериф със шкембе :), там качва над 25 кг само с ядене, но... Силвестър си е Силвестър, само след 6 месеца отново е в топ форма.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар