четвъртък , 25 април 2019
Начало » Тренирай със .... » Тренирай с Марк Уолбърг
Тренирай с Марк Уолбърг

Тренирай с Марк Уолбърг

„Кръв и пот“ е филма, който предизвика огромен интерес във фитнес средите. Не всеки ден се прави филм на фитнес тематика, а като включим им главните актьори, то успехът му не трябва да учудва никой.

Скоро публикувахме статия с тренировъчната програма на Дуейн „Скалата“ Джонсън, сега е ред на неговия екранен партньор и „мозъка“ във филма Марк Уолбърг.

Марк Уолбърг винаги е демонстрирал едно от най-добрите тела в Холивуд. Още като невръстен рапър под псевдонима Марки Марк, та до днес. Дали е масивен както в „Кръв и под“ или повече релефен както в „Снайпериста“ определено има какво да се види.

Днес ще представим и тренировъчната му програма, с която се готви за най-новия хит.

Сплит:

  1. Ден: Крака,Гръб,Бицепс
  2. Ден:Гърди,Рамо,Трицепс
  3. Ден:Крака,Бицепс
  4. Ден:ПОЧИВКА
  5. Ден:ПОЧИВКА

Сплита така е подреден,че краката и бицепса имат предимство пред останалите мускули.Тези две групи се тренират през ден или два, а гърба, гърдите,рамото и трицепса през 3 дена. Въпреки,че Марк има много добра коремна преса, когато е изчистен, то той не е особен фен на нейното директно трениране.

Тренировка І:

  1. Напади с дъмбели – 4х8-12
  2. Сгъване от лег – 4х8-12
  3. Клек –  4х8-12
  4. Гребане с щанга – 4х8-12
  5. Набиране – 4х8-12
  6. Сгъване с щанга от стоеж – 4х 8-12

Тренировка ІІ:

  1. Повдигане от лег – 4х8-12
  2. Полу-лег с дъмбели – 4х8-12
  3. Френска преса от лег – 4х8-12
  4. Разгъване на скрипец –4х8-12
  5. Преси на Арнолд – 4х8-12
  6. Кросовър – 4х8-12
  7. Лицеви опори – 3х макс

Тренировка ІІІ:

  • тук се повтаря първата тренировка, но без упражненията за гръб.

Явно тренировката си я бива, съдейки по изгледа, който има Уолбърг във филма. Не е нещо претрупано или много „профи“ звучащо, така че може да бъде чудесен пример и генератор на идеи.

Лично аз си харесах комбинацията  за крака.

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. трениращия

    ДА ПИТАМ: Добър ли е варианта – С приоритет на ръцете–бицепс,трицепс.

    Сплита е такъв:

    Гърди бицепс,трицепс.

    Крака,рамо

    Гръб,бицепс,трицепс.

    Благодаря предварително.

    • Александър Георгиев

      Отговорих ти да другия коментар, виж там да не се повтарям 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*