Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Марк Уолбърг

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 06 май 13 от Александър Георгиев

"Кръв и пот" е филма, който предизвика огромен интерес във фитнес средите. Не всеки ден се прави филм на фитнес тематика, а като включим им главните актьори, то успехът му не трябва да учудва никой.

Скоро публикувахме статия с тренировъчната програма на Дуейн "Скалата" Джонсън, сега е ред на неговия екранен партньор и "мозъка" във филма Марк Уолбърг.

Марк Уолбърг винаги е демонстрирал едно от най-добрите тела в Холивуд. Още като невръстен рапър под псевдонима Марки Марк, та до днес. Дали е масивен както в "Кръв и под" или повече релефен както в "Снайпериста" определено има какво да се види.

Днес ще представим и тренировъчната му програма, с която се готви за най-новия хит.

Сплит:

  1. Ден: Крака,Гръб,Бицепс
  2. Ден:Гърди,Рамо,Трицепс
  3. Ден:Крака,Бицепс
  4. Ден:ПОЧИВКА
  5. Ден:ПОЧИВКА

Сплита така е подреден,че краката и бицепса имат предимство пред останалите мускули.Тези две групи се тренират през ден или два, а гърба, гърдите,рамото и трицепса през 3 дена. Въпреки,че Марк има много добра коремна преса, когато е изчистен, то той не е особен фен на нейното директно трениране.

Тренировка І:

  1. Напади с дъмбели - 4х8-12
  2. Сгъване от лег - 4х8-12
  3. Клек -  4х8-12
  4. Гребане с щанга - 4х8-12
  5. Набиране - 4х8-12
  6. Сгъване с щанга от стоеж - 4х 8-12

Тренировка ІІ:

  1. Повдигане от лег - 4х8-12
  2. Полу-лег с дъмбели - 4х8-12
  3. Френска преса от лег - 4х8-12
  4. Разгъване на скрипец -4х8-12
  5. Преси на Арнолд - 4х8-12
  6. Кросовър - 4х8-12
  7. Лицеви опори - 3х макс

Тренировка ІІІ:

  • тук се повтаря първата тренировка, но без упражненията за гръб.

Явно тренировката си я бива, съдейки по изгледа, който има Уолбърг във филма. Не е нещо претрупано или много "профи" звучащо, така че може да бъде чудесен пример и генератор на идеи.

Лично аз си харесах комбинацията  за крака.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

2 коментара

  1. ДА ПИТАМ: Добър ли е варианта - С приоритет на ръцете--бицепс,трицепс.

    Сплита е такъв:

    Гърди бицепс,трицепс.

    Крака,рамо

    Гръб,бицепс,трицепс.

    Благодаря предварително.

    1. Отговорих ти да другия коментар, виж там да не се повтарям 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар