четвъртък , 25 април 2019
Начало » Упражнения » Повдигане на един крак за по-добри прасци
Повдигане на един крак за по-добри прасци

Повдигане на един крак за по-добри прасци

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искате ли по-добри прасци? Има една приказка в бодибилдинг средите, че прасците са от тия мускули,които или ги имаш или ги нямаш. Колкото и да е тъжно, е твърдението е вярно.

Прасците са едни от най-трудните мускули за развитие. Трудностите идват, от генетичните ни дадености, от заглавните места, от това дали имаме „високи“ или „ниски“ прасци и от начина на трениране.

Всичко изброено до тук с изключение на тренировката може да се окаже благословия или проклятие. Но това са неща извън наш контрол. Не всеки може да има прасците на Майк Матаразо, осен може би един човек – баща му.

Що се отнася до частта, която е изцяло под наш контрол,а именно тренировката то скоро имахме цяла статия за това. Така, че може да си припомните ТУК.

Днес ще разгледаме едно от най-добрите упражнения за развитието на прасците. Повдигане на един крак с дъмбел в ръка е може би най-ефективния начин да натоварим мускулите на прасците си концентрирано.

Изпълнение:

  • вземете диск или някаква подпора, нека тя да бъде поне 5 см висока.
  • Стъпете върху нея с предната част на ходилото на десния крак.
  • Вземете един дъмбел с дясната ръка.
  • Хванете се с лявата ръка за някаква опора наблизо
  • Започнете да се издигате нагоре до като  можете и задръжте в най-горната позиция за 1-2 секунди.
  • Сега започнете бавно спускане до пълно разтягане на прасеца в най-долната позиция. Сега разбирате защо трябва по-висока подложка.
  • Задръжте 1-2 секунди в най-долната точка и почнете повторно издигане.
  • Правете повторенията бавно и под контрол.
  • Движението трябва да е във възможно най-пълната амплитуда от най-горна точка, до най-долна.
  • Ако не можете да правите повторенията по описания начин, значи тежестта е голяма. Ако трябва в началото давайте без тежест
  • Повторенията може да варират от 8-10 до 20-30 вие си преценете кое е най-добре за вас. Аз лично предпочитам 10-15.
  • След като завършите една пълна серия с единия крак, минаваме на другия
  • 2-3 серии изпълнение до отказ и „парене“ в мускулите е напълно достатъчно.

Сега оставям на вас да си напомпите прасците до пръсване!

 

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Alexander , molq vi daite vryzka ili vie me namerete i mi pishete kyde da vi otkriq , mnogo e vajno za men !!!!!!! MOLQ VI !

    • Александър Георгиев

      Здравей Тодор,
      единствената връзка с мен към този момент е през сайта.Ако имаш въпроси, то използвай коментарите под статия по темата,дори и с малко забавяне винаги отговарям. Ако е нещо лично и не е за широка аудитория, то през формата за контакт в страницата “За мен”.
      Поздрави

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*