вторник , 19 юни 2018
Начало » Тренирай със .... » Тренирай със СКАЛАТА
Тренирай със СКАЛАТА

Тренирай със СКАЛАТА

Здравейте приятели, днес ще ви представя тренировъчната програма на Дуен Дъглас Джонсън или както е известен СКАЛАТА. Дуен Джонсън е трето поколение кечист и определено се радва на добри гени. Скалата демонстрира едно от най-мускулестите тела в Холивуд, към днешна дата.

По долу ще видите типичната му програма когато е в период на покачване. Не приемайте информацията „на готово“. Нека тя да бъде като генератор на идеи, които да приложите във вашата тренировка.

Ако решите пък да следвате програмата „1:1“ то имайте в предвид, че това е Скалата все пак – трето поколение кечист, нали помните.

ДЕН І:Рамена

  1. Преси на машина – 3х21 (използва се метода „21“)
  2. Разтваряне с дъмбели в страни – 3х8 суперсерия с:
  3. Повдигане на дъмбели пред тялото – 3х8
  4. Разтваряне от наклон с кабел – 5х12,10,8,6,4
  5. Повдигане за трапец на Хамър машина – 5х12,10,8,6,4
  6. Трениране на врат с 4-посочна машина – 4х12

ДЕН ІІ: Гръб

  1. Горен скрипец с широк хват – 5х12,10,8,6,4
  2. Горен скрипец с тесен подхват – 5х12,10,8,6,4
  3. Гребане с една ръка на Хамър машина – 4х12
  4. Хиперекстензии – 4х15

ДЕН ІІІ : ПОЧИВКА

ДЕН ІV: Крака

  1. Лег-Преси4х25,20,18,16
  2. Напади на Смит машина – 4х8
  3. Сгъване на краката от лег – 4х12,10,8,6
  4. Изправяне на пръсти от стоеж – 6х6

ДЕН V:Ръце

  1. Сгъване с дъмбели – 5х12,10,8,6,4
  2. Скотово на машина – 6х12,10,8,6,21,21 последните две серии са по метода „21“
  3. Разгъване на скрипец – 5х12,10,8,6,20
  4. Разгъване с кабел над глава – 4х12,10,8,20
  5. Разгъване с една ръка в подхват на скрипец – 2х15

ДЕН VІ: Гърди

  1. Преси с дъмбели от наклон – 5х12,10,8,6,4
  2. Преси с дъмбели от хоризонтален лег – 5х12,10,8,6,4
  3. Кросовър – 4х12 в суперсерия с:
  4. Лицеви опори 4х15

ДЕН VІІ: ПОЧИВКА

 

 

 

 

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. iskam himiqta deto vzima skalata

  2. Михаил Костов

    За Скалата и стероидите съм напълно съгласен. Даже си спомнявм преди време видях негова снимка на която беше по тениска и изглеждаше като човек който тъкмо е започнал да посещава фитнес зала.
    Очаквам статиика за Сталоу ,той е и мой идол. 🙂

  3. От известно време Скалата прекалява със стероидите повече от обичайното и разликата във външния му вид е голяма. Тренира прекалено по холивудски, като не ползва щанга, а набляга на машините. Очаквам с нетърпение статия за тренировките и хранителния режим на Сталоун, определено излиза от стандарта 🙂 Поздрави!

    • Александър Георгиев

      Съдейки по това как изглежда последните години много си прав 🙂

      Но пък от друга страна в програмата има някои страхотни идеи, като суперсерията „Кросовър + лицеви опори“ например. Това е нещо, което тотално довършва гърдите 🙂

      Силвестър Сталоун е моя идол от дете, а с това тяло което поддържа толкова много години слага всички екшън герои в малкият си джоб.

      Работи се и по статия за него 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*