Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Повдигане краката от вис

7 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 апр. 13 от Александър Георгиев

Добре развитата коремна преса дава завършен вид на цялото ни тяло. Това е частта, която приковава завистливи погледи. Това е и частта, която крием под широки тениски, когато не е наред.

Преди да се спрем на едно от най-ефективните упражнения и определено най-доброто според мен, нека ви кажа следното. Каквото и да правите, няма да видите заветните "шест плочки" докато не махнете подкожната мазнина до ниво от 10% и надолу. А това става със съответното хранене.

Въпреки това, може да се погрижим като дойде момента да топим мазнини, от долу да се появи "теракота". Коремните мускули са като всеки един мускул в нашето тяло.Трябва да се натоварва за да расте. Не се плашете, общата ширина на талията е резултат на мазнините по нея, махнем ли ги всичко си става в реда на нещата. Изключвам разбира се "стероидните шкембета", които се появиха последните години.

И така, да си дойдем на думата. Упражнението което днес е на фокус е повдигане на краката от вис. Условно казано то натоварва долната част на корема. Казвам условно, тъй като не съм много съгласен. Това упражнение товари на практика цялата коремна преса и то доста здраво. Също така част от натоварването отива в бедрата и кръста.Ето и упражнението:

Повдигане краката от вис - това е най-трудния вариант за изпълнение, от всички ни известни варианти.Застанете под лоста хванете го на ширина на раменете увиснете до пълно разтягане и започнете бавно и под контрол да повдигате краката. Тук също има два момента.

  • Единият е, краката да са прави и се повдигат до успоредно положение на земята.
  • Вторият вариант е краката да са свити и да се повдигат към корема

Трудността и в двата варианта е да държим тялото сравнително стабилно и да избягваме люлеенето и инерцията. Повдигането на краката трябва да става само със силата на коремните мускули. Трудно е да се направи, тъй като трябва доста голям самоконтрол но направите ли го, ще се "радвате" на много болка в коремните мускули. Относно хвата, ако ви е слаб и изпуска преди да откаже корема, то сложете фитили и давайте до отказ.

Натоварването е наистина жестоко две серии изпълнени до пълен отказ ще ви убедят. За финал, ще спомена нещо, което прочетох в едно интервю на Милош Сарчев. Там той казва, ако ще правите само едно упражнение за корем, нека бъде това.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

7 коментара

    1. Погледни пак храната, протеини, въглехидрати, мазнини и калории - все някъде има къде да се пипне нещо 🙂

  1. Някак си е несериозно да се каже, че определено упражнение за корем натоварва определена част от коремната мускулатура. Въпросното упражнение изпълнено правилно със или без тежест стяга и натоварва целият коремен поят включително мускулите на кръста. Усеща се доста в косите коремни мускули, а долната част на корема е просто част от цялото. Най-добро упражнение не може да се каже кое е, но също така добри, дори повече са и упражненията, повдигане на торса от успоредка, ренегадско гребане с големи максимална тежест, драконов флаг, планк. Най-важното за корема е да се работи с огромни тежести ако упражнението позволява да се прави с тежест, а ако не да се изпълнява бавно или да се задържа в определена позиция по този начин се придобива огромна сила в корема, което стяга много корема и изкарва плочките.
    Нека силата бъде с вас 🙂

  2. Здравей,Александър
    можеш ли да ми предловиш нещо за паласките
    корема го постегнах ,но с паласките работата е по трудна
    Благодаря предварително

    1. Има само едно нещо - диета :), колкото и да е стегнат корема имали мазнини по него нищо няма да се види, същото се отнася и за паласките. Следи храната, намали калориите, ограничи въглехидратите и избягвай такива с висок гликемичен индекс, малко кардио в добавка и би трябвало да се наредят нещата.

  3. Привет. Най-добре усещам натоварването като в горно положение се старая да повдигна и таза. Поздрави.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар