четвъртък , 18 април 2019
Начало » Упражнения » Повдигане краката от вис
Повдигане краката от вис

Повдигане краката от вис

Добре развитата коремна преса дава завършен вид на цялото ни тяло. Това е частта, която приковава завистливи погледи. Това е и частта, която крием под широки тениски, когато не е наред.

Преди да се спрем на едно от най-ефективните упражнения и определено най-доброто според мен, нека ви кажа следното. Каквото и да правите, няма да видите заветните „шест плочки“ докато не махнете подкожната мазнина до ниво от 10% и надолу. А това става със съответното хранене.

Въпреки това, може да се погрижим като дойде момента да топим мазнини, от долу да се появи „теракота“. Коремните мускули са като всеки един мускул в нашето тяло.Трябва да се натоварва за да расте. Не се плашете, общата ширина на талията е резултат на мазнините по нея, махнем ли ги всичко си става в реда на нещата. Изключвам разбира се „стероидните шкембета“, които се появиха последните години.

И така, да си дойдем на думата. Упражнението което днес е на фокус е повдигане на краката от вис. Условно казано то натоварва долната част на корема. Казвам условно, тъй като не съм много съгласен. Това упражнение товари на практика цялата коремна преса и то доста здраво. Също така част от натоварването отива в бедрата и кръста.Ето и упражнението:

Повдигане краката от вис – това е най-трудния вариант за изпълнение, от всички ни известни варианти.Застанете под лоста хванете го на ширина на раменете увиснете до пълно разтягане и започнете бавно и под контрол да повдигате краката. Тук също има два момента.

  • Единият е, краката да са прави и се повдигат до успоредно положение на земята.
  • Вторият вариант е краката да са свити и да се повдигат към корема

Трудността и в двата варианта е да държим тялото сравнително стабилно и да избягваме люлеенето и инерцията. Повдигането на краката трябва да става само със силата на коремните мускули. Трудно е да се направи, тъй като трябва доста голям самоконтрол но направите ли го, ще се „радвате“ на много болка в коремните мускули. Относно хвата, ако ви е слаб и изпуска преди да откаже корема, то сложете фитили и давайте до отказ.

Натоварването е наистина жестоко две серии изпълнени до пълен отказ ще ви убедят. За финал, ще спомена нещо, което прочетох в едно интервю на Милош Сарчев. Там той казва, ако ще правите само едно упражнение за корем, нека бъде това.

 

 

 

 

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. Nemoga dA gi nacepq do relef vijdat mi se leko pravq vseki den kardio I vnimavam shranata pomosh malko??

    • Александър Георгиев

      Погледни пак храната, протеини, въглехидрати, мазнини и калории – все някъде има къде да се пипне нещо 🙂

  2. Александър

    Някак си е несериозно да се каже, че определено упражнение за корем натоварва определена част от коремната мускулатура. Въпросното упражнение изпълнено правилно със или без тежест стяга и натоварва целият коремен поят включително мускулите на кръста. Усеща се доста в косите коремни мускули, а долната част на корема е просто част от цялото. Най-добро упражнение не може да се каже кое е, но също така добри, дори повече са и упражненията, повдигане на торса от успоредка, ренегадско гребане с големи максимална тежест, драконов флаг, планк. Най-важното за корема е да се работи с огромни тежести ако упражнението позволява да се прави с тежест, а ако не да се изпълнява бавно или да се задържа в определена позиция по този начин се придобива огромна сила в корема, което стяга много корема и изкарва плочките.
    Нека силата бъде с вас 🙂

  3. Георги

    Здравей,Александър
    можеш ли да ми предловиш нещо за паласките
    корема го постегнах ,но с паласките работата е по трудна
    Благодаря предварително

    • Александър Георгиев

      Има само едно нещо – диета :), колкото и да е стегнат корема имали мазнини по него нищо няма да се види, същото се отнася и за паласките. Следи храната, намали калориите, ограничи въглехидратите и избягвай такива с висок гликемичен индекс, малко кардио в добавка и би трябвало да се наредят нещата.

  4. Привет. Най-добре усещам натоварването като в горно положение се старая да повдигна и таза. Поздрави.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*