тренирай

Мъртва тяга ала Стив Рийвс

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 апр. 13 от Александър Георгиев

Стив Рийвс приживе е признат за притежателя на най-красивото и симетрично мъжко тяло. Това е човека, който олицетворява всичко красиво в нашия спорт. Не случайно на базата не неговите пропорции са направени не една или две формули за изчисление на "идеалните размери".

За да се изгради едно добро тяло, трябва да се тренира с "най-главният" ни мускул, а именно този дето ни е в главата. Такъв е и случая със Стив Рийвс, той е от културистите, които държат нещата под око и никога не е тренирал просто заради самата тренировка.

Днес ще ви представя едно упражнение, което преминало времето и достигнало до нас като Рийвс тяга. Макар,че не е често срещано в залите, то хората, които са го практикували свидетелстват за уникално натоварване.

Този тип мъртва тяга Рийвс прилага с цел, разширяване в раменния пояс. Въпреки, че той прави това упражнение с близо 140 кг, то тежестта тук не е толкова важна. Тук се цели натоварване в точно определена област - рамена и горната част на гърба.

И така, пригответе си една щанга, нека дисковете бъдат с по-голям диаметър, дори да слагате и 10-ки. Застанете в изходна позиция като за нормална мъртва тяга, но хванете щангата за ръба на дисковете, сега бавно и под контрол се изправете. Задържате горе за 2-3 секунди и отново надолу. Знам,че е много неудобно и странно, но упражнението си го бива.

Предупреждение! Не се мятайте на големи тежести, за да не стане беля.Запомнете това движение няма нищо общо с мъртвата тяга, освен името, така че внимателно.

Сподели с приятели

Подобни статии

Една от най-големите легенди на бодибилдинга въобще е Джон Гримек - Мистър Америка. Човека олицитворение на сила и мощ, владееш света на културизма през 40-те... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За повечето хора тренировката за крака е сред най-скучните и не най-приятните. Друго си е лежанката и да напомпим ръцете пред... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече

2 коментара

  1. Това упражнение наистина ли работи върху разширяването на самата ключица (костта) при рамото? Може би в ранна възраст преди 25 години ще има голям ефект? Изглежда като тайно оръжие. Ха-Ха-Ха

    1. Кой знае 🙂 факт е, че Стив Рийвс е имал невероятни рамене, а това е било сред любимите му упражнения!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс