Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Когато нищо друго не помага - една програма от Еню Рангелов

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 01 мар. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес отново ще ви представя една статия от Еню Рангелов. За разлика от предходната, тук ще разгледаме случай на болезнено слаб тип, който отчаяно се стреми да качи малко месо по себе си. Опитал е какво ли не, но резултат никакъв.

Нека дадем думата на г-н Рангелов:

Тренировъчен и хранителен план за супер слаб атлет.

Той тежи едва 60 кг  при ръст 183 см въпреки всичко той е все пак някак мускулест. В тинейджърските си години той  е преминал през обидите  – „самоходна тояга”, „сянката”, „човекът без сянка”,”хърбалет” и „пионка”. Нямат край.

За късмет няма нищо готово от природата. Работи отгоре на всичко като строителен работник. Няма приятелка защото живее във фургон с още хора и е комплексиран от всичко това. Ту изкарва пари,ту го уволняват поради кризата. Само едно неизменимо качество има този човек – силна воля за трима.

На бланката излизат размери на паяк:

  • Врат – 36 см.
  • Ръце – 28 см.
  • Предмишница – 28 см. също
  • Китка – 18 см.
  • Гр.Кош – 106 см. без въздух
  • Талия – 78 см.
  • Бедра – 48 см.
  • Прасци – 31 см.

Тук 6-те месеца ще преминат много драматично. Момчето работи от 2 години тежка физическа работа,а е тренирал усилено културизъм по 6 пъти седмично, но нищо не е станало. Това ,което му предлагам го обижда и той започва да ме мрази. Казвам му, че може да спре да ме познава, ако няма резултати след първия месец.

Обидната програма е доста необичайна. На всеки десет календарни дни той ще прави следното:

Тренировка

  1. Пълно приклякане (загр. 2х8)-2х20 суперсерия с:
  2. Пуловър - 2х25
  3. Мъртва тяга с прави крака (загр. 2х8)-1х10
  4. Повдигане от лег със среден хват (загр. 2х8)-1х6
  5. Придърпване на вертикален скрипец (загр. 2х8)-1х6

Момчето е шашардисано, а аз вече се боя да не би да направи бузи като готвач от бързото качване на първите си 5-8 кг.

Диета (хранене през 3 часа)

  • Първо хранене : овесена каша от 8 лъжици,половин литър прясно мляко.
  • Второ хранене : белтъците на 10 яйца +2 жълтъка половин литър прясно мляко
  • Трето хранене : половин пиле на грил порция картофи.
  • Четвърто хранене : половин литър прясно мляко с 200гр раздробено сирене в него.
  • Пето хранене : 1 консерва скумрия, 3 филии хляб.
  • Шесто хранене : 300 гр. Извара с 300 гр. Грозде.

За 6 месеца слабакът на квартала, ако е спазвал и хилядите мои наставления ще има и следната приблизителна антропометрия:

  • Тегло – 83 кг.
  • Врат – 40 см.
  • Ръце – 40 см.
  • Предмишница – 33 см.
  • Китка – 18 см.
  • Гр.Кош – 115 см.
  • Талия – 80 см.
  • Бедра – 60 см.
  • Прасци – 35-36 см.

Малко е като фантастично,нали? Но е реално,ако човек има могъща воля и желание. Разбира се, в процеса на общуване с трениращия аз му казвам още хиляди неща,които не са тайна,която крия, а просто ще трябва да напиша още 200 страници тук.

Нека това стане постепенно с поредица от статии

Еню Рангелов

www.eniorangelov.wordpress.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели,  в интервюто си за trenirai.bg  Еню Рангелов изказа безрезервната си подкрепа към сайта и днешната статия е доказателство за това. Твърде много житейски... Прочети повече
продължение от втора част Александър Георгиев: Защо според вас в днешните “фитнеси” рядко се намира добра стойка за клек, да не говорим за “рак клетка”,... Прочети повече
  Здравейте приятели, току що обработих и втората част от разговора ми с Еню Рангелов и без да се бавя я пускам без да чака... Прочети повече

4 коментара

    1. Примерна вече имаш горе в статията. Няма да е по различно от това което аз ще ти кажа 🙂 Но ще подходя по-различно, "вместо да ти дам риба, ще те науча как сам да си я хващаш" прочети тази статия http://bit.ly/1fPTxjd и сам ще си отговориш на много от въпросите. Просто трябва да помислиш. Готовите отговори не са най-доброто!

  1. Искам да попитам само с тази диета всеки ден ли трябва да се храня

    1. Здравей Асен,
      това е само примерна диета. Хубаво е да имаш изградени хранителни навици, които ще ти позволят да се придържаш само към плана и да заменяш храните с аналогични.Що се отнася до количествата, ще трябва да ги съобразиш с твоите потребности.
      Поздрави

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар