Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Ли Хейни

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 26 фев. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ли Хейни е човека, който дълги години държеше рекорда по най-много спечелени титли Мистър Олимпия, цели 8.

Той бе първия, които прати постижението на Арнолд Шварценегер в историята. Ли Хейни бе олицетворение на непобедимост , стимул и дразнител за цяло едно поколение великолепни билдери.

Днес приятели, ще ви представя една от програмите, които препоръчва. Хейни е бил привърженик на сплит "3+1" или три дни тренировка 1 ден почивка.

За тези от вас, които търсят нещо ново или различно, то програмата по-долу може да е една добра алтернатива:

ДЕН І:

  • Гърди:
  1. Повдигане от лег с щанга - 4х6-8
  2. Повдигане от лег с дъмбели - 3х8-10
  3. Полу лег с щанга - 4х6-8
  4. Полу лег с дъмбели - 3х8-10
  • Бицепс:
  1. Сгъване с щанга - 4х8-10
  2. Скотово сгъване - 4х8-10
  • Трицепс:
  1. Разгъване на скрипец - 4х8-10
  2. Френско разгъване от лег - 4х6-8

ДЕН ІІ:

  • Бедра:
  1. Разгъване от сед - 4х12-15
  2. Лег-преса - 4х10-12
  3. Клек - 4х8-10
  • Задни бедра:
  1. Сгъване от лег - 4х8-10
  2. Тяга с прави крака - 4х8-10

ДЕН ІІІ:

  • Гръб:
  1. Придърпване на скрипец пред гърди - 4х8-10
  2. Гребане с щанга - 4х6-8
  3. Гребане с кабел - 4х8-10
  • Рамо:
  1. Раменни преси пред гърди прав - 4х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х8-10
  3. Вертолет - 4х6-8

ДЕН ІV: ПОЧИВКА

След това цикъла се повтаря. Тренирането на корем и прасци Ли Хейни прави всеки тренировъчен ден, като ги редува.В една тренировка корем, в следващата прасци.

  • Прасци:
  1. Повдигане от стоеж - 6х15-20
  2. Повдигане от седеж - 4х15-20
  • Корем:
  1. Повдигане краката от вис - 4х15-20
  2. Коремни преси от наклон - 4х15-20
  3. Сгъване на краката от сед - 4х15-20

Това е доста натоварена тренировка, в препоръките си Ли съветва да се храним 6-7 пъти на ден, приемаме  минимум 2 гр  на килограм тегло протеин и поне 3500 калории. Въпреки това за обикновения трениращ това може да не е достатъчно.

В случай, че решите да опитате и ви се види "тегаво" , то мушнете по един почивен ден след всяка тренировка и нещата ще си дойдат на мястото.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Майк Крисчън е една от звездите на 80-те години на миналия век. Роден на 5 февруари 1955 година в Кливлънд Охайо. Едва 10 годишен се... Прочети повече
Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Пол Дилет е роден в Монреал, Канада на 12 април 1965 година. От най-ранна възраст се занимава със спорт, като най-любимият е футбола. Всъщност говорим... Прочети повече

9 коментара

  1. Здравейте,програмата е супер,само се чудя дали да не сменя гребането с мъртва тяга,какво ви е мнението ?

    1. Здрасти Константин, специално за тази програма не е удачно, тъй като в предния ден има мъртва тяга с прави крака, а два поредни дни мъртва тяга, макар и под различна форма не е добра идея.

      Ако държиш на нея, то тогава ще трябва да махнеш тази от деня за крака!

  2. zdraveite iskam da popitam taz programa samo 2 povtoreniq li se pravqt naprimer 6-8 ili pove4e i uveli4avat li se tejestite i da namalqme povtoreniqta
    mersi predvaritelno

    1. Посочените серии са работни, но ти може да правиш първите де загряващи а другите две работни. Повторенията 6-8 са за работните, почваш с 6, а когато стинеш 8 качваш малко.

      Програмата е само за информация, Ли Хейни е все пак първия с 8 Олимпии и може да си позволи по 4 работни серии на упражнение.

    1. Здравей Kolio 🙂
      това е само и единствено за информация и обща култура.Ли Хейни е 8 пъти Мистър Олимпия и мисля,че заслужава уважение.

      Що се отнася до "химиците",то в нашите зали има много "извънземни юнаци", които на дози се доближават до най-добрите и дори надминават, но никой не е чувал за тях, освен приятелите им разбирасе 🙂

      Програмата не е лоша, но както съм отбелязал по-долу в статията с 1 почивен ден след тренировка е по-добре.

      Молбата ми е да се приема информацията, като възможност за генериране на идеи,това е и целта на сайта - показване на информация и всеки според възможностите и акъла да си направи извода 🙂

  3. Искам да попитам,дали се вдигат килограмите след всяка серия или се прави серия да кажем 4х8(гърди) с едни и същи килограми?

    1. Здравей MIhail 🙂
      както Kolio по-горе е отбелязал, профитата тренират по съвсем друг начин.Тези серии са посочени като работни, но за обикновен човек ще е множко.

      Съвета ми е първите две да се ползват като вработващи или постепенно да се качва тежест и 3-тата и 4-тата да са работните.

      Или ако правиш гребане с щанга 4х6-8, то за теб би изглеждало така 1х8 - 40кг, 1х8-60 кг и 2х6-8 с 80 кг, тежестите са примерни, но предполагам разбираш идеята 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още