Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да тренираме ПРАСЦИ

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 фев. 13 от Александър Георгиев

След като в предходната статия разгледахме "оптималната" тренировка за бедра, то нека днес включим и прасците. След тази статия вече ще имаме пълна тренировка за долната част на тялото.

Прасците се състоят от два мускула, които позволяват движението на глезена. Дотук добре, но има една подробност.Важно е да се знае, че единия мускул отговаря за това движение, когато краката са прави, а другия когато краката са свити в колената.

Както се досещате за пълното развитие на прасците са необходими два типа упражнения, покриващи действието на двата мускула.Разбира се в началото може да се спрем и на едно упражнение, което натоварва по-големия мускул от двата. Така,че може да започнете с някое упражнение от стоеж, и да натоварите мускула отговорен за движението на глезена при прави крака.След като напреднете може да вкарате и второ упражнение от седеж и така да ще покриете и двата мускула отговорни за пълното развитие на едни големи прасци.

Ето как да тренираме прасците с едни от най-популярните упражнения

  • С прави крака:
  1. Изправяне на пръсти от стоеж на калф машина
  2. Изправяне на пръсти от стоеж с щанга на гърба
  3. Изправяне на пръсти на един крак с дъмбел в ръка
  4. Магарешко повдигане на пръсти
  • Със свити крака:
  1. Повдигане на пръсти от сед на машина
  2. Повдигане на пръсти от сед с щанга на коленете

Относно повторенията, тук вече има много теории.Според едни трябват много повторения например 20-30, а според други малко 6-8. Няма универсален метод.Всеки трябва сам да прецени за себе си.За мен лично редуването на двата варианта е добър, а още повече включването на малко и много повторения в една тренировка.

БОДИБИЛДИНГ АНАТОМИЯ – Наръчник с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата, пълен с илюстрации и напътствия! 

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Не е тайна, че всеки трениращ иска чифт мощни и добре развити ръце, а тези които ги имат, определено се гордеят със себе си. Всъщност... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Една от често подценяваните зони за трениране е тази на врата. Много рядка гледка е да се види в залата някой да тренира врат с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още