Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да тренираме ПРАСЦИ

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 фев. 13 от Александър Георгиев

След като в предходната статия разгледахме "оптималната" тренировка за бедра, то нека днес включим и прасците. След тази статия вече ще имаме пълна тренировка за долната част на тялото.

Прасците се състоят от два мускула, които позволяват движението на глезена. Дотук добре, но има една подробност.Важно е да се знае, че единия мускул отговаря за това движение, когато краката са прави, а другия когато краката са свити в колената.

Както се досещате за пълното развитие на прасците са необходими два типа упражнения, покриващи действието на двата мускула.Разбира се в началото може да се спрем и на едно упражнение, което натоварва по-големия мускул от двата. Така,че може да започнете с някое упражнение от стоеж, и да натоварите мускула отговорен за движението на глезена при прави крака.След като напреднете може да вкарате и второ упражнение от седеж и така да ще покриете и двата мускула отговорни за пълното развитие на едни големи прасци.

Ето как да тренираме прасците с едни от най-популярните упражнения

  • С прави крака:
  1. Изправяне на пръсти от стоеж на калф машина
  2. Изправяне на пръсти от стоеж с щанга на гърба
  3. Изправяне на пръсти на един крак с дъмбел в ръка
  4. Магарешко повдигане на пръсти
  • Със свити крака:
  1. Повдигане на пръсти от сед на машина
  2. Повдигане на пръсти от сед с щанга на коленете

Относно повторенията, тук вече има много теории.Според едни трябват много повторения например 20-30, а според други малко 6-8. Няма универсален метод.Всеки трябва сам да прецени за себе си.За мен лично редуването на двата варианта е добър, а още повече включването на малко и много повторения в една тренировка.

БОДИБИЛДИНГ АНАТОМИЯ – Наръчник с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата, пълен с илюстрации и напътствия! 

Научи Повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Една от често подценяваните зони за трениране е тази на врата. Много рядка гледка е да се види в залата някой да тренира врат с... Прочети повече
Днес дойде ред и на поредната статия от раздела "Как да тренираме...". Тренировката на ръце е най-завладяващата сред трениращото братство. Манията по големи ръце е... Прочети повече
Делтовидният мускул има три отделни глави, като всяка една си има функция, но нека това не ви обърква. Раменните мускули на пръв поглед са доста... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар