Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Глътни корема или как да правим "вакум позата"

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 12 фев. 13 от Александър Георгиев

Днес културизма се развит в немислими измерения, в сравнение с годините на "златната ера".Днес професионалните състезания рядко се печелят, от някой под 100 кг. Всичко е развито в огромни размери, ръце по 55-60 см, гръдни обиколки по 140-150 см, бедра по 80 см и..... талии по 95-100 см.

Да днес всичко е голямо.На някой това им харесва  на други не, но това е 21 век. Някак с носталгия си спомняме за симетрията и билдерите от едно време, които рядко позволяваха талията да мине 75-80 см.

Днес приятели ще ви представя една поза, която е запазена марка за старите културисти. Днес ще стане дума за "вакум позата". За разлика от сега в миналото не е имало билдер, който да не може да я прави. Разбира се това изисква доста упражнения, но определено си заслужава.Използвайки вакума при позиране, вие ще подчертаете разликата между кръста и гръдния си кош.Това ще доведе до впечатляващ "V"-образен изглед

И понеже не искам да откривам топлата вода, ще цитирам един от най-великите културисти на земята, трикратния Мистър Олимпия-

Франк Зейн.

Ето как може да тренирате за вакум позата.Най-добре е да практикувате на празен стомах.Легнете по гръб на пода и издишайте, така че да изкарате целият въздух от гърдите си.Сега стегнете корема и изкарайте последните си остатъци от въздух.Сега когато сте останали без капка въздух "глътнете" стомаха навътре.Когато правите това може да си представяте как коремните мускули докосват гръбнака.В тази поза задръжте максимално дълго.Всичко зависи колко време може да изкарате без въздух, както се стремите да достигнете една минута. Това е първото ниво на упражнението. Следващото ниво е да упражнявате вакум позата от стоеж, като сте леко приведени напред и ръцете са на бедрата. Когато овладеете техниката и на тук, може да преминете към третото и най-трудно ниво. При трето ниво трябва да правите вакум позата от стоеж и с ръце над главата.Тук може да редувате вакум позата със стягане на коремната преса.

Има какво да научим от Франк Зейн, това е името което изплува веднага щом се спомене за вакум позата.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече

3 коментара

  1. Това на снимката е Дани Падила нали , първият "убиец на гиганти" . Защо няма статия за него ?

  2. супер информация , също така Зейн беше казал ,че прави по 4 серии по 15 повторения Пулоувър за "вакум позата "

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар