Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Харолд Пул

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 ян. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели. Нека попълним рубриката "тренирай със..." с още една интересна тренировка. Днешното предложение е една тренировка на Харолд Пул, Мистър Америка и основен конкурент на Лари Скот в надпреварата за Мистър Олимпия.

През 1962 година пред списание "Сила и Здраве", Харолд Пул преставя своята тренировка.Въпреки,че по това време е все още в гимназията, той вече е звезда от младежките състезания и на него се възлагат големи надежди.

Както Пул споменава в интервюто, няма нищо секретно или тайни, всичко се състои в една "проста" тренировка изпълнена 2 или 3 пъти седмично.Вдигане на все по-големи и по-големи тежести, добра храна и почивка.

ТРЕНИРОВКА:

  1. Повдигане на щанга зад врат прав - 3  серии
  2. Повдигане от лег с широк хват - 6 серии
  3. Гребане с щанга - 3 серии
  4. Набиране зад врат - 3 серии
  5. Сгъване с щанга - 3 серии
  6. "Кик бек" с дъмбел за трицепс - 3 серии
  7. Преден клек - 3 серии
  8. "Магарешко" повдигане на пръсти - 6 серии
  9. Коремни преси - 1 серия

Тренировката не е сложна но никак не е лека. Въпреки,че Харолд Пул прави раменните преси от стоеж и набиранията зад врат, то аз бих препоръчал те да са пред гърди. Упражненията зад врат поставят раменните стави в много гадна позиция и риска от травми с увеличава много кратно.За съжаление знам това от личен опит.

Ако си мислите,че упражнението "кик бек" не е базово, то определено сте прави.Но тук идеята е трицепса да се довърши с едно изолирано упражнение, след тежката работа която отнася с повдигането от лег и раменните преси.

Относно прасците, ако нямате партньор то спокойно може да замените "магарешкото"повдигане на пръсти с такова на машина от стоеж или повдигане на един крак с дъмбел в ръка.

Що се отнася до повторенията, то Харолд Пул се е стремял да прави по 6 тежки повторения за всяко едно упражнение.Изключения правят последните две от програмата, тези за прасци и корем.Там повторенията са 30.

В заключение мога да кажа,че това е една добра програма и да пожелая успех на тези от вас, които решат да опитат.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

5 коментара

  1. мисля, че има! Препоръчвам методът Табата/има в търсачката мн информация/ вместо кардио , на мен мн ми помогна да се изчистя без да сваля мускули.

  2. Мерси за информацията, просто ми беше интересно защо по този начин. Аз тренирам по сл. програма: 1ден гърди + рамо ; 2ден ръце+корем; 4 ден гръб+ задно рамо и 5 ден крака + корем с покачване на тежеста,а вместо кардио 2или3 пъти в седмицата правя ТАБАТА. 🙂

    1. Ако имаш прогрес,значи това е твоята програма 🙂

  3. До сега винаги съм тренирал по програма в която всяка група се тренира по 1 път в седмицата / 4 тренир. дни/.Интересно ми е дали с тази програма се покачва мускулна маса или обем ? Дали е подходяща за лятото?

    1. Здравей Михаил, и добре дошъл в trenirai.bg

      През първата половина на 20-ти век, хората са качвали мускулна маса с такъв тип тренировки.Тренирали са цялото тяло в една тренировка 3 пъти седмично или най-много да го разделят на 2 половини и да тренират половината в един ден,другата в друг ден.

      Иронията тук е, че пичовете не са имали информацията и удобствата, които имаме днес.Да не говорим,че и "медицината" не е била на това ниво и въпреки това са ставали много здрави.

      Т.е. значи може 🙂

      Относно сезоните, ако не се готвиш за състезание през есента или нямаш други планове, не виждам причина да не се тренира за маса.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар