Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка само за мъже

13 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 12 ян. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели! Днес ще ви представя една тренировка която не е за всеки. Това е една ужасно трудна за изпълнение комбинация от упражнения.

В миналата статия разгледахме, тренировъчния принцип на суперсериите. Надявам сте я прочели и знаете за какво става въпрос. Сега нека видим една убийствена суперсерия, която съм сигурен,че ще е най-трудното нещо което сте правели.

И така, какво ще кажете за една суперсерия клек и тяга. Как ви звучи? Трудно,трудно и пак трудно. Повярвайте, тази комбинация е ужасна и не случайно заглавието на статията е такова.

Нека минем към тренировката. Загрейте добре поне 10-15 минути и повишете температурата на тялото си.Когато сте готови започнете със специфичната загрявка за "серията на ужасите". Подгответе си стойката за клек и един лост за тягата. Направете една лека серия клек, починете 1-2 минути и направете серия тяга с прави крака. По тази схема направете 3-4 загряващи цикъла и достигнете тежести за които може да направите поне 15 трудни повторения клек и поне 15 трудни повторения тяга с прави крака.Сега сме готови да скачаме в дълбокото.

  1. Клек - 1х15 веднага без почивка:
  2. Мъртва тяга с прави крака - 1х15

Починете 10-15 минути, определено ще имате нужда от това.Когато ви се успокои пулса и погледа стане адекватен се подгответе за още малко работа.

  1. Кофички - 2 серии до отказ
  2. Набиране - 2 серии до отказ

Това е всичко. Една супер кратка от към упражнения тренировка, но даваща такава стимулация на цялото тяло,че хормоните ви ще хвръкнат до небето.

Тази програма е много тежка и определено ще имате нужда от поне 3-4 или 5 дни почивка след нея. Също така може да я правите само веднъж в седмицата, например понеделник, а в петък може да направите друга по лека тренировка отново за цялото тяло.

И накрая, тези от вас, които не са на "ти" с клека и тягата въобще да не се захващат докато не заучат правилната техника иначе рискувате да се нараните. Дори и да сте напреднали и да сте наясно с нещата отново бъдете внимателни!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да се запознаем с един метод наречен „21“. Може би сте го чували, може би не или пък дори... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие... Прочети повече
Здравейте на всички! Днес наред е програма в стил "Хеви Дюти". Посочил съм един от вариантите за изпълнение. Начините са много, но ако променяме нещо, то... Прочети повече

13 коментара

  1. Здравей , Александър . Аз искам да пробвам тренировката и знам , че ще свърши доста добра работа . Но от всичките упражнения не мога да се набирам . Дали ще е разумно да сменя набирането със скрипец пред гърди.

    1. За можене може, но скрипеца не е като набиртането, кой какво иска да говори 🙂 Опитай с набиране, колкото можеш толкова. Лека полека ще почнеш да качваш бройките, бавно и постепенно, само търпение и упоритост трябва.

  2. Колко време се прави тази тренировка?Тя част от онези дето се тренират два дена във седмицата всички мускули ли е или може да се вмъкне във един отделен ден между другите за "раздвижване" на кръвта.

    1. Това е цялата тренировка и се прави пълна почивка поне 2-3 дни след нея!Прави се докато дава резултат.

  3. Здр, тази тяга ми е проблемна - с прави крака, мога ли да правя сгъване за задни бедра вместо нея, ще повлия ли на тази програма?

    1. Здрасти Вик,
      идеята тук е не само да се тренират задните бедра, а да се повлияе на хормоналните нива и тялото като цяло.

      Не всеки може да направи тази тренировка, тя е доста трудна и за добре тренирани мъже.Суперсерията клек+тяга е най-тежкото нещо което може да се направи.

      Така,че ако ти е проблем не я прави, тогава остават другите три упражнения което пак е добра схема стига клека да е с много повторения.

  4. Здрасти, Сашо! Може ли да се прави тази тренировка в ден за крака и може ли да се махнат кофичките и набиранията, и може ли да се добавят още серии или упражнения за крака? Благодаря

    1. Здравей Божидар,
      суперсерията клек+тяга може да се направи в тренировката за крака,но това ще е съвсем различна тренировка.

      Идеята тук е с по една серия от най-ангажиращите упражнения,които натоварват в голяма степен и централната нервна система да се направят до отказ една след друга без почивка.

      Повярвай това е нечовешки тежко преживяване, за това си трябват и поне 10-15 минути почивка преди другите две упражнения,които са "само" със собственото тегло.Но и тази задача няма да е лесна след първата част.

      Опитай,преди да правиш промени.На 99% съм сигурен,че след една такава тренировка, няма да ти се иска да добавяш каквото и да е било.
      Поздрави 🙂

      1. Ясно. Идеята тук е да се повлияе на обмяната и хормоните, а не толкова на натоварване на даден мускул.

        1. Точно така 🙂
          тялото е създадено да работи като едно цяло и такъв тип тренировки са били в основата на натрупването на тонове мускули "едно време".

          1. Здравейте,
            исках да попитам набиранията и кофичките в суперсерия ли се изпълняват,като тягата и клека?

          2. Би могло, но не е задължително.В оригинала е без суперсерии, но ако си напреднал може да се пробваш 🙂

  5. Чел съм за този вид тренировка и съм съгласен че това определено е много тежко, малко хора могат да вземат максимума за това тя трябва да бъде изпълнена с много усилия и да се наблегне точно както е казано на правилното изпълнение без него прости си търсите белята.
    Просто трябва да се пробва един такъв цикъл, ще има какво да се вземе от него....

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар