тренирай

Огън в бедрара със СИСИ клек

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 ян. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели! Искате ли малко огън в бедрата? Тези от вас, които не се страхуват да тренират крака сигурно се досещат какво искам да кажа. Чувството от подпалените бедра, примесено с чувството на безтегловност съпровождат всяка една зверска тренировка за крака. Ако можете да ходите нормално и да не ви треперят краката по стълбите все не сте тренирали.

За маниаците, това чувство е познато.Позната е и ужасната мускулна треска на следващия ден. Защо ми е всичко това би запитал някой. Ами просто е, това е цената.Това е цената, която трябва да се плати за да получим чифт мускулести крака.

Сиси клек, супер упражнение от "старата школа". Рядко използвано днес, дори непознато, а често и подценявано. Това е жалко. Тъпо е от незнание или предрасъдъци да се пропуска нещо, от което може да извлечем полза.

В миналото "сиси" клека си е било редовно оръжие в арсенала на културистите. Хората са развивали бедра за чудо и приказ, а сиси клека е бил черешката на тортата.

Как се изпълнява? Застанете до нещо за което може да се хванете с една ръка за баланс. Стъпалата са събрани, пръстите краката леко разтворени на вън. Нека цялото тяло от коленете до раменете е в една линия.Сега тръгнете да приближавате колената възможно най-близко до пода,а горната част на тялото накланяйте назад. Достигате  долната позиция на движението, когато колената са почти до пода.Сега се връщаме в изходната позиция и това е едно повторение.Лесно нали. Ок, сега нека да "клекнем" още 19 пъти и да оформим една двайска.

Движението не е сложно, но леко неудобно. Когато се свикне може със свободната ръка да държим малък диск до гърдите за допълнителна тежест. Но не е задължително, дори изпълнено със собствената ни тежест това движение е много изтощаващо.

Много по-удобно е да се изпълнява на специално конструирана стойка.Тогава проблема с баланса отпада и можем изцяло да се съсредоточим върху движението.За съжаление в много малко зали има такава стойка да не кажа почти никъде.

Как да вмъкнем сиси клека в тренировката? Основно има два варианта. В началото на тренировката, като предизтощаващо движение или в края като финално, и двата варианта са добри.

И накрая една рецепта от мен. Направете няколко загряващи серии клек и след това една работна с 15 повторения до отказ и веднага след нея без почивка серия сиси клек с 20 повторения. Мисля,че това ще е достатъчно да ви покаже как се пали огън в бедрата.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Раменна преса от стоеж. Това е поредното уникално упражнение, което поради неясни причини се използва твърде рядко днес. Дори може да се каже, че е... Прочети повече
Лицевите опори винаги са били символ на силата и формата на горната част на тялото. Правилно направените лицеви опори изграждат гърдите, раменете, горната част на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя едно уникално упражнение за рамене, а именно Z-преса. То е малко популярно у нас и едва... Прочети повече

3 коментара

  1. Zdr,da popitam moje li vsi4kite tezi uprajnenia za biceps,gurdi grub,kraka koito sa v superseria da gi pravim v edna trenirovka.Imam vpredvid tezi-da udarim bicepsa,gardite,krakata,garbut

Вашият отговор на Александър Георгиев Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.