събота , 23 март 2019
Начало » Упражнения » Огън в бедрара със СИСИ клек
Огън в бедрара със СИСИ клек

Огън в бедрара със СИСИ клек

Здравейте приятели! Искате ли малко огън в бедрата? Тези от вас, които не се страхуват да тренират крака сигурно се досещат какво искам да кажа. Чувството от подпалените бедра, примесено с чувството на безтегловност съпровождат всяка една зверска тренировка за крака. Ако можете да ходите нормално и да не ви треперят краката по стълбите все не сте тренирали.

За маниаците, това чувство е познато.Позната е и ужасната мускулна треска на следващия ден. Защо ми е всичко това би запитал някой. Ами просто е, това е цената.Това е цената, която трябва да се плати за да получим чифт мускулести крака.

Сиси клек, супер упражнение от „старата школа“. Рядко използвано днес, дори непознато, а често и подценявано. Това е жалко. Тъпо е от незнание или предрасъдъци да се пропуска нещо, от което може да извлечем полза.

В миналото „сиси“ клека си е било редовно оръжие в арсенала на културистите. Хората са развивали бедра за чудо и приказ, а сиси клека е бил черешката на тортата.

Как се изпълнява? Застанете до нещо за което може да се хванете с една ръка за баланс. Стъпалата са събрани, пръстите краката леко разтворени на вън. Нека цялото тяло от коленете до раменете е в една линия.Сега тръгнете да приближавате колената възможно най-близко до пода,а горната част на тялото накланяйте назад. Достигате  долната позиция на движението, когато колената са почти до пода.Сега се връщаме в изходната позиция и това е едно повторение.Лесно нали. Ок, сега нека да „клекнем“ още 19 пъти и да оформим една двайска.

Движението не е сложно, но леко неудобно. Когато се свикне може със свободната ръка да държим малък диск до гърдите за допълнителна тежест. Но не е задължително, дори изпълнено със собствената ни тежест това движение е много изтощаващо.

Много по-удобно е да се изпълнява на специално конструирана стойка.Тогава проблема с баланса отпада и можем изцяло да се съсредоточим върху движението.За съжаление в много малко зали има такава стойка да не кажа почти никъде.

Как да вмъкнем сиси клека в тренировката? Основно има два варианта. В началото на тренировката, като предизтощаващо движение или в края като финално, и двата варианта са добри.

И накрая една рецепта от мен. Направете няколко загряващи серии клек и след това една работна с 15 повторения до отказ и веднага след нея без почивка серия сиси клек с 20 повторения. Мисля,че това ще е достатъчно да ви покаже как се пали огън в бедрата.

100% Хидролизиран Суроватъчен протеин!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Даниел Данаилов

    Ползвам тази версия отвреме на време като го правя.Много по-лесна е за изпълнение.
    https://www.youtube.com/watch?v=CN-qVVNgOYk

  2. Grisha Asenov

    Zdr,da popitam moje li vsi4kite tezi uprajnenia za biceps,gurdi grub,kraka koito sa v superseria da gi pravim v edna trenirovka.Imam vpredvid tezi-da udarim bicepsa,gardite,krakata,garbut

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*