Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Огън в бедрара със СИСИ клек

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 ян. 13 от Александър Георгиев

Здравейте приятели! Искате ли малко огън в бедрата? Тези от вас, които не се страхуват да тренират крака сигурно се досещат какво искам да кажа. Чувството от подпалените бедра, примесено с чувството на безтегловност съпровождат всяка една зверска тренировка за крака. Ако можете да ходите нормално и да не ви треперят краката по стълбите все не сте тренирали.

За маниаците, това чувство е познато.Позната е и ужасната мускулна треска на следващия ден. Защо ми е всичко това би запитал някой. Ами просто е, това е цената.Това е цената, която трябва да се плати за да получим чифт мускулести крака.

Сиси клек, супер упражнение от "старата школа". Рядко използвано днес, дори непознато, а често и подценявано. Това е жалко. Тъпо е от незнание или предрасъдъци да се пропуска нещо, от което може да извлечем полза.

В миналото "сиси" клека си е било редовно оръжие в арсенала на културистите. Хората са развивали бедра за чудо и приказ, а сиси клека е бил черешката на тортата.

Как се изпълнява? Застанете до нещо за което може да се хванете с една ръка за баланс. Стъпалата са събрани, пръстите краката леко разтворени на вън. Нека цялото тяло от коленете до раменете е в една линия.Сега тръгнете да приближавате колената възможно най-близко до пода,а горната част на тялото накланяйте назад. Достигате  долната позиция на движението, когато колената са почти до пода.Сега се връщаме в изходната позиция и това е едно повторение.Лесно нали. Ок, сега нека да "клекнем" още 19 пъти и да оформим една двайска.

Движението не е сложно, но леко неудобно. Когато се свикне може със свободната ръка да държим малък диск до гърдите за допълнителна тежест. Но не е задължително, дори изпълнено със собствената ни тежест това движение е много изтощаващо.

Много по-удобно е да се изпълнява на специално конструирана стойка.Тогава проблема с баланса отпада и можем изцяло да се съсредоточим върху движението.За съжаление в много малко зали има такава стойка да не кажа почти никъде.

Как да вмъкнем сиси клека в тренировката? Основно има два варианта. В началото на тренировката, като предизтощаващо движение или в края като финално, и двата варианта са добри.

И накрая една рецепта от мен. Направете няколко загряващи серии клек и след това една работна с 15 повторения до отказ и веднага след нея без почивка серия сиси клек с 20 повторения. Мисля,че това ще е достатъчно да ви покаже как се пали огън в бедрата.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

3 коментара

  1. Zdr,da popitam moje li vsi4kite tezi uprajnenia za biceps,gurdi grub,kraka koito sa v superseria da gi pravim v edna trenirovka.Imam vpredvid tezi-da udarim bicepsa,gardite,krakata,garbut

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар