четвъртък , 14 ноември 2019
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировъчната програма на Серж Нюбре
Тренировъчната програма на Серж Нюбре

Тренировъчната програма на Серж Нюбре

Серж Нюбре е още една легенда, която остава в историята на бодибилдинга. Неговата фигура е олицетворение на естетика и красота.Серж е сред топ културистите на 70-те и от 1972 до 1975 година неизменно е в тройката на най-големия бодибилдинг форум –  Мистър Олимпия.

Серж Нюбре е роден в малкото градче Анс-Бертран, Гваделупа на 6 октомври 1938 година. Когато е само на 12, през 1950 година неговото семейство се премества да живее във Франция. В новата си родина Серж се запознава с бодибилдинга и е решен да стане най-добрия в света.

Тренировките на Серж Нюбре изцяло са насочени към неговата престава за симетрия и естетика. Той тренира 6 дни в седмицата, като товари всеки мускул два пъти през това време, а корема всеки ден. Точно така Серж прави по 2000 коремни преси всеки ден след като стане от сън.Това е било нещо като ритуал за него.Нека сега погледнем и тренировъчната програма:

ПОНЕДЕЛНИ и ЧЕТВЪРТЪК:

  • Бедра:
  1. Клек – 8х12
  2. Лег-преси – 6х12
  3. Разгъване от сед – 6х12
  • Гърди
  1. Повдигане от лег – 8х12
  2. Флайс от лег – 6х12
  3. Полу-лег – 6х12
  4. Флайс от полу-лег – 6х12
  5. Пуловер – 6х12

ВТОРНИК и ПЕТЪК:

  • Гръб
  1. Набиране – 6х12
  2. Скрипец зад врат – 8х12
  3. Скрипец пред гърди – 6х12
  4. Гребане с щанга – 6х12
  • Задни бедра
  1. Сгъване от лег – 8х15
  2. Сгъване от стоеж – 8х15

СРЯДА и СЪБОТА:

  • Рамена
  1. Преси зад врат – 6х12
  2. Повдигане на дъмбели пред тяло – 6х12
  3. Вертолет – 6х12
  4. Разтваряне в страни на скрипец – 6х12
  • Ръце
  1. Сгъване с щанга – 8х12 в суперсерия с:
  2. Разгъване на скрипец – 8х12
  3. Сгъване с дъмбели – 8х12 в суперсерия с:
  4. Кофички за трицепс – 8х12
  • Прасци
  1. Повдигане на пръсти от стоеж – 8х15
  2. Повдигане на пръсти от стоеж – 8х15

Серж Нюбре тренира със сравнително малки тежести и рядко надвишава 100 кг в най-натоварените упражнения.Неговата идея е с по-големия обем и кратки почивки от по 30 секунди да вкарва максимално кръв в мускула или както се казва да търси напомпването.

Предполагам какво си мислите като гледате програмата. Да това е уникално голямо натоварване, все пак става дума за елитен атлет, макар и от 70-те.

Нека тази програма има просто информативен характер или за обща култура, а ако нещо ви хареса като идея, то бъдете внимателни.

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

8 коментара

  1. Стига сте измисляли оправдания да не правите висок обем, манияци на базата?. Серж е правил тази програма още от първия път когато влиза в фитнеса( сигурно ведмага започва зоба), чак до 70 годишен. Разказва как всеки, който тренора сериозно има резултат, обече се изисква голяма психическа сила

  2. Лека му пръст,този човек за мен е най-великия културист.Той отрича да е ползвал каквито и да е добавкии химия(само той си знае).Ял е на ден Килограми конско/телешко,а разлика м/у основен и състезателен период е +-10 кг, което е изключително малко според мен.Каквото и да казвате кой може да се похвали с такава форма на 65 години?!? http://body.builder.hu/imagebank/pictures/1071552478.jpg

  3. Николай

    Не е невъзможна тази програма, освен, вероятно 2000-те коремни преси сутрин. Отдавна търсех нещо подобно и се чувствам перфектно 🙂

  4. Искам да попитам направи ми впечатление че е тренирал корема всеки ден , аз съм начинаещ и тренирам 3пъти в седмицата цялото тяло без корем и дали ще е проблем ако правя коремни преси извън главната тренировка всеки ден, т.е. дали ще се отрази на покачването на маса

    • Александър Георгиев

      Здравей dimitar ,
      няма смисъл да правиш коремни преси всеки ден. Може просто да добавиш едно упражнение в края на тренировката за по 2-3 серии.

  5. Qko e bluskal himiq nqma nachin da izpulnqva takava programa 6 puti sedmicata i da se vuztanovqva 😀

    • Александър Георгиев

      Определено не е от най-натуралните 🙂 Все пак не се влиза току така в тройката на Олимпия. Но тук по-важното е всеки да си направи изводите и да не се хвърля сляпо по програмите на елита, защото ако е имало „яка“ химия през 70-те, то смятай сега какво е ! 😉

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*