Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировъчната програма на Серж Нюбре

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 14 дек. 12 от Александър Георгиев

Серж Нюбре е още една легенда, която остава в историята на бодибилдинга. Неговата фигура е олицетворение на естетика и красота.Серж е сред топ културистите на 70-те и от 1972 до 1975 година неизменно е в тройката на най-големия бодибилдинг форум -  Мистър Олимпия.

Серж Нюбре е роден в малкото градче Анс-Бертран, Гваделупа на 6 октомври 1938 година. Когато е само на 12, през 1950 година неговото семейство се премества да живее във Франция. В новата си родина Серж се запознава с бодибилдинга и е решен да стане най-добрия в света.

Тренировките на Серж Нюбре изцяло са насочени към неговата престава за симетрия и естетика. Той тренира 6 дни в седмицата, като товари всеки мускул два пъти през това време, а корема всеки ден. Точно така Серж прави по 2000 коремни преси всеки ден след като стане от сън.Това е било нещо като ритуал за него.Нека сега погледнем и тренировъчната програма:

ПОНЕДЕЛНИ и ЧЕТВЪРТЪК:

  • Бедра:
  1. Клек - 8х12
  2. Лег-преси - 6х12
  3. Разгъване от сед - 6х12
  • Гърди
  1. Повдигане от лег - 8х12
  2. Флайс от лег - 6х12
  3. Полу-лег - 6х12
  4. Флайс от полу-лег - 6х12
  5. Пуловер - 6х12

ВТОРНИК и ПЕТЪК:

  • Гръб
  1. Набиране - 6х12
  2. Скрипец зад врат - 8х12
  3. Скрипец пред гърди - 6х12
  4. Гребане с щанга - 6х12
  • Задни бедра
  1. Сгъване от лег - 8х15
  2. Сгъване от стоеж - 8х15

СРЯДА и СЪБОТА:

  • Рамена
  1. Преси зад врат - 6х12
  2. Повдигане на дъмбели пред тяло - 6х12
  3. Вертолет - 6х12
  4. Разтваряне в страни на скрипец - 6х12
  • Ръце
  1. Сгъване с щанга - 8х12 в суперсерия с:
  2. Разгъване на скрипец - 8х12
  3. Сгъване с дъмбели - 8х12 в суперсерия с:
  4. Кофички за трицепс - 8х12
  • Прасци
  1. Повдигане на пръсти от стоеж - 8х15
  2. Повдигане на пръсти от стоеж - 8х15

Серж Нюбре тренира със сравнително малки тежести и рядко надвишава 100 кг в най-натоварените упражнения.Неговата идея е с по-големия обем и кратки почивки от по 30 секунди да вкарва максимално кръв в мускула или както се казва да търси напомпването.

Предполагам какво си мислите като гледате програмата. Да това е уникално голямо натоварване, все пак става дума за елитен атлет, макар и от 70-те.

Нека тази програма има просто информативен характер или за обща култура, а ако нещо ви хареса като идея, то бъдете внимателни.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

8 коментара

  1. Стига сте измисляли оправдания да не правите висок обем, манияци на базата?. Серж е правил тази програма още от първия път когато влиза в фитнеса( сигурно ведмага започва зоба), чак до 70 годишен. Разказва как всеки, който тренора сериозно има резултат, обече се изисква голяма психическа сила

  2. Лека му пръст,този човек за мен е най-великия културист.Той отрича да е ползвал каквито и да е добавкии химия(само той си знае).Ял е на ден Килограми конско/телешко,а разлика м/у основен и състезателен период е +-10 кг, което е изключително малко според мен.Каквото и да казвате кой може да се похвали с такава форма на 65 години?!? http://body.builder.hu/imagebank/pictures/1071552478.jpg

  3. Не е невъзможна тази програма, освен, вероятно 2000-те коремни преси сутрин. Отдавна търсех нещо подобно и се чувствам перфектно 🙂

  4. Искам да попитам направи ми впечатление че е тренирал корема всеки ден , аз съм начинаещ и тренирам 3пъти в седмицата цялото тяло без корем и дали ще е проблем ако правя коремни преси извън главната тренировка всеки ден, т.е. дали ще се отрази на покачването на маса

    1. Здравей dimitar ,
      няма смисъл да правиш коремни преси всеки ден. Може просто да добавиш едно упражнение в края на тренировката за по 2-3 серии.

    1. Определено не е от най-натуралните 🙂 Все пак не се влиза току така в тройката на Олимпия. Но тук по-важното е всеки да си направи изводите и да не се хвърля сляпо по програмите на елита, защото ако е имало "яка" химия през 70-те, то смятай сега какво е ! 😉

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар