Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Трите Хикса

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 03 ное. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели, скоро ми попадна тренировъчната програма на една от най-големите звезди на кеча - Трите Хикса. Няма да скрия,че той е и един от моите любимци.

Пол Майкъл Ливески е роден на 27 юли 1969 година.Той е един от най-големите шампиони на Световната Кеч Федерация и една от златните кокошки на нейния собственик Винс Макмейн. Най-вероятно рожденното му име не ви говори нищо, така е и за повечето фенове на кеча.

Поради тази причина всеки един има свой "артистичен" псевдоним и Пол си избира Хънтър Хърст Хелмсли, което удачно се превръща в Трите Хикса.

Трите Хикса е един от най-масивните и едри кечисти,неговата мускулатура почти се доближава до тази на завършен културист.Определено разбира материята и определено може да се заслушаме какво има да ни каже.По-долу ще покажа една програма,която Трите Хикса препоръчва за начинаещи и средно напреднали

Ден І:Тежък ден

  • Гърди:
  1. Полу лег с щанга 2-4х6-10
  2. Повдигане от лег с щанга 2-4х6-10
  3. Повдигане от лег с дъмбели 2-4х6-10
  • Рамена:
  1. Разтваряне с дъмбели в страни 2-4х6-10

/или вертолет/

  • Трицепси:
  1. Разгъване на скрипец 2-4х6-10
  2. Разгъване от лег 2-4х6-10

Ден ІІ:Лек ден

  • Гръб:
  1. Придърпване на скрипец с широк хват 2-4х12-15
  2. Гребане с дъмбел 2-4х12-15
  3. Хиперекстензии 1-2х12-15
  • Бицепси:
  1. Сгъване с дъмбели 2-4х12-15
  2. Сгъване с щанга 2-4х12-15
  • Крака:
  1. Разгъване от сед 2-4х12-15
  2. Сгъване от лег 2-4х12-15
  3. Изправяне на пръсти 2-4х12-15

Ден ІІІ: Лек ден

  • Гърди:
  1. Полу лег с щанга 2-4х12-15
  2. Повдигане от лег с щанга 2-4х12-15
  3. Повдигане от лег с дъмбели 2-4х12-15
  • Рамена:
  1. Разтваряне с дъмбели в страни 2-4х12-15

/или вертолет/

  • Трицепси:
  1. Разгъване на скрипец 2-4х12-15
  2. Разгъване от лег 2-4х12-15

Ден ІV: Тежък ден

  • Гръб:
  1. Придърпване на скрипец с широк хват 2-4х6-10
  2. Гребане с дъмбел 2-4х6-10
  3. Хиперекстензии 1-2х6-10
  • Бицепси:
  1. Сгъване с дъмбели 2-4х6-10
  2. Сгъване с щанга 2-4х6-10
  • Крака:
  1. Разгъване от сед 2-4х6-15
  2. Сгъване от лег 2-4х6-15
  3. Изправяне на пръсти 2-4х6-10

Стандартно програмата се изпълнява понеделник,вторник,четвъртък и петък, като сряда,събота и неделя са почивни дни.Това е една добра програма изградена върху класическия сплит "бутам-дърпам".

Прави впечатление,че някои от базовите упражнения са пренебрегнати, но така е посочено.Интересното е,че по тази програма понякога тренира и самия Хънтър.

Може би и за това липсват тежките упражнения за крака, тъй като Трите Хикса е изградил основната си маса и сега просто трябва да държи мускулите си "готови за битка".

Въпреки това смятам,че програмата е добра и идеята да се редуват тежки и леки тренировки е повече от чудесна.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

  1. Трите Хикса със сигурност е взел нещо по -силно , тъй като физиката му се променя сериозно , ако вземем например как е изглеждал през 1995-1996 и чудовището в което се превърна през 2000 🙂

  2. Аз бих предпочел да направя на Дориан програмата по този начин.А тя е "Тренирай с Дориан".

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар