Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Пулдаун с прави ръце

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 14 ное. 12 от Александър Георгиев

Искате ли упражнение, което да удря широкия гръбен мускул без да товари бицепсите? Може би се сещате за пуловер? Разбира се това е много добро упражнение, но ето и още едно, което е негова достойна алтернатива.

Пулдаун с прави ръце е чудесно упражнение, което може да се използва като завършващо в тренировката ви за гръб.Или пък да влезе в схема с предизтощение.

Това е едно от любимите упражнения на великия Майк Менцер, а смея да твърдя, че е едно и от моите такива.Великолепно упражнение и само 2 или 3 серии от него ще ви убедят в това.

Изпълнение:

  • Застанете с лице към скрипеца, използвайте дългия лост и го хванете с раменен надхват.
  • Сега отстъпете една крачка назад.Нека разкрача ви бъде както ви е си прецените.Някой препоръчват краката да са разтворени колкото раменете, но аз пък предпочитам събрани един до друг.
  • В изходно положение,ръцете трябва да са прави и да усещате леко придърпване в перките, което е знак за пълно разтягане.
  • Сега придърпайте лоста до горната част на бедрата само и единствено със силата на латералните мускули.
  • Издишвате когато стигнете крайната точка и стягате гърба за допълнително изцеждане.
  • След 1 или 2 секунди в пикова контракция е време да се върнете в изходното положение, бавно и под контрол, като се съпротивлявате по пътя нагоре.
  • В никакъв случай не използвайте инерция.Това най-вероятно ще ви накара да работите с доста "смешни" тежести, но повярвайте натоварването си го бива.
  • За още по-голямо разтягане на широкия гръбен мускул може да се наведете леко наред,когато лоста ви е високо в изходното положение.
  • Изберете си сами колко серии и повторения да правите. За мен 2х10-15 е ОК.

Това е, опитайте и ако ви хареса спокойно може да го ползвате наред с "големите" и тежки упражнения за гръб.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още