Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Забо Кошевски, най-добрия корем на "Мускулния бряг"

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 21 ное. 12 от Александър Георгиев

Ървин "Забо" Кошевски е поредната бодибилдинг легенда, която ще ви представя днес.Забо както е известен, притежава най-добрите коремни мускули за своето време и през 50-те и 60-те години е неделима част от "мускулния бряг" в Санта Моника, меката на културизма.

Ървин Кошевски е роден на 24 август 1924 година град Колингууд, щата Ню Джърси.Започва да тренира едва 14 годишен, вдъхновен от снимка на Юджийн Сендоу.Малкия Забо е толкова впечатлен от коремните мускули на Сендоу,че решава да направи същите. Това до такава степен го обсебва,че тренирането на корема за него винаги е бил приоритет.

Първата тренировъчна зала на Забо Кошевски е на открито до градското езерото Робъртс.Това за начало е добре, но идва зима.За това Забо се прехвърля в семейното мазе.Там той примъква постепенно толкова железа и тежести, че друго не му трябва.Освен това той е много активен младеж, в гимназията тренира борба,плуване,лека атлетика и какво ли още не.Това до голяма степен спомага за изграждането на една от най-атлетични и релефни фигури за това време.

През 1943 година Ървин Кошевски постъпва в армията.Втората световна война е в разгара си и Забо е разпределен в Австралия, където влиза в няколко бойни операции. Докато воюва с японците Забо се разболява от малария.Въпреки,че дори по-време на война, Кошевски намира начин да тренира, то маларията го събаря и той губи малко повече от 20 кг от теглото си.

След войната,Забо се връща към редовните тренировки.Така той възстановява загубените килограми и дори навлиза във форма която му позволява да спечели титлата Мистър Ню Джърси през 1948 година.

Въпреки,че през цялата си кариера не печели голямо състезание от ранга на Мистър Америка /най-доброто класиране му е 3-ти/, той печели наградата за най-добър корем на почти всяко състезание на което се яви.Дори неговите коремни мускули са обявени за най-добрите в света.

През 1953 година Забо печели Мистър Лос Анджелис и Мистър Калифорния, а през следващата повтаря успеха на Мистър Калифорния и също така печели Мистър Тихоокеански бряг.

Ървин Кошевски се превръща в истинска легенда и е една от най-големите атракции по плажовете на Южна Калифорния. Запитан в едно интервю как е направил този корем той споменава, че просто е правил 500 коремни преси и 500 повдигания на краката и никога не е спирал докато не стигне този брой.Това като се повтори в пет поредни дни от седмицата и вече имаме формулата на успеха.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

4 коментара

  1. интересно как се въстановявал и коремните преси с тежести ли ги е правил ?

    1. Без тежест! А как се възстановявал само той си знае 🙂

  2. Принципно,доколкото разбарах е правил 1000 коремни преси в рамкките на 5 дена явно събота и неделя почива добре де повечето културисти препорачват да се тренира корема с тежести но пък тука не е описано дали тренира с тежести какво е вашто мнение за неговите тренировачни тренировки доста ме мотивира и желая да почна неговата програма дали използва тежести ?

    1. В автобиографията на Шварценегер се споменава за Кошевски и там Арнолд казва, че въпросния пич винаги е правел по 1000 коремни преси на ден (без събота и неделя) по някога ги е разделял на 2 сутрин и вечер по 500, но никога не си е лягал вечер без да има 1000 бройки 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар