Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Да стопим мазнините с Еню Рангелов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 25 ное. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели,  в интервюто си за trenirai.bg  Еню Рангелов изказа безрезервната си подкрепа към сайта и днешната статия е доказателство за това. Твърде много житейски и тренировъчен опит има в този човек и винаги е интересно да се чуе какво има да каже.

Както знаем, основно има два типа трениращи,едните се борят да увеличат теглото си, а други точно обратното, да го намалят. На молбата ми какъв съвет би дал за тези две крайни групи хора,г-н Рангелов предостави два примера, като първия ще е и в основата на днешната статия.Нека му дадем думата:

"Практиката ме сблъсква с хиляди съдби и ме учи, как да излизам от различни положения. И за да не съм голословен ще ви дам два примера /в поредица от две статии/ – как бих тренирал един доста пълен клиент на около 20 години и братовчед му, почти на същите години и крехък като цигулка.

Тренировки за пълният трениращ

Той тежи при ръст 173 см. цели 98 кг.,които нямат нищо общо с мускулната маса. В тийнейджърските години си е разбил нервите от подигравките на околните,но има за късмет 41 см прасци и тънки глезени – 22 см. Обаче китката вместо да бъде 19 см е едва 17 см. Човекът е компютърен специалист, работи до късно и много, защото иска,като всеки нормален човек да се ожени,макар и на 20 години. Срещнал е своята единствена.

Давам му една своя бланка,като му обяснявам, как може да се измери. И като правя характеристиката на този човек, му предлагам за 6 месеца да постигнем чрез тренировка с тежести, аеробика и диета следните параметри:

  • Тегло – 78-79 кг.
  • Врат – 40 см.
  • Ръце – 40 см.
  • Предмишница – 31 см.
  • Гръден Кош – 110,5 без въздух.
  • Талия – 78 см.
  • Бедра – 57 см.
  • Прасци – без промяна.

 

Горе-долу в течение на тези 6 месеца, ние ще сменим две или три тренировъчни програми според постигнатото при измерванията. Нека ви дам за пример първите два месеца. При сериозен стаж от една година,клиентът трябва сериозно да прави следното:

Понеделник

  1. Пълно приклякане (8,8) 3х10
  2. Повдигане от лег (8,8) 3х9
  3. Вертикален скрипец (8,8) 3х9
  4. Повдигане от гърди с дъмбели от сед (8,8) 1х9
  5. Крънчове  2х50

 Вторник

Ходене точно 60 минути със средно темпо

Сряда

  1. Повдигане от наклонен лег-главата горе (8,8) 3х9
  2. Гребане на скрипец към талията от сед (8,8) 3х9
  3. Шраг с дъмбели (8) 1х50
  4. Сгъване за бицепси с щанга (8) 1х20
  5. Нaведи встрани с един дъмбел 1х50-100

 Четвъртък

Работа върху степер 30 минути.

Петък

  1. Хакенови клякания или напади (по избор) (8,8) 2х10
  2. Тяга според конструкцията на атлета (8,8) 2х10
  3. Трицепси върху вертикалния скрипец (8,8) 2х 20
  4. Ходене на пръсти с щанга на гърба 3х…
  5. Крънчове за долната част на коремна преса 3х50-100

Събота – ПОЧИВЕН ДЕН

Неделя

Ходене до Черни връх според силите на човека (не се шегувам) или ходене както във вторник.

/сериите посочени в скобите са загравящи/

Диетата:

Храненията са на база "разделно хранене" и се редуват през 4 часа.

  • Първо хранене : 5 лъжици овесени ядки + 2 круши
  • Второ хранене : 300 гр. Извара + 300 гр. Салата по избор
  • Трето хранене : 2 средно големи варени картофи,  3 - 4 банана
  • Четвърто хранене: 400 гр. Риба с лимон и 400 гр. Салата.

Понеже често този човек  изпитва глад, то по време на тези наистина трудни моменти аз ще му предпиша тогава да взема до 2 чаши топла вода (уникално ефективно нещо), но може и 3-4 моркова рендосани с малко олио и оцет.

Непрекъснатата връзка с човека ще ми дава възможност да импровизираме,но той не трябва да променя нищо без да ме пита."

Еню Рангелов

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес отново ще ви представя една статия от Еню Рангелов. За разлика от предходната, тук ще разгледаме случай на болезнено слаб... Прочети повече
продължение от втора част Александър Георгиев: Защо според вас в днешните “фитнеси” рядко се намира добра стойка за клек, да не говорим за “рак клетка”,... Прочети повече
  Здравейте приятели, току що обработих и втората част от разговора ми с Еню Рангелов и без да се бавя я пускам без да чака... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар