Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Да направим здрав "хват"

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 ное. 12 от Александър Георгиев

Нека днес потренираме малко предмишниците. Тези мускули са едни от най-подценяваните, а не бива. Здравия хват е много важен за изпълнението на редица полезни упражнения,така че малко "работа в края на тренировката" няма да е излишна.

Всеки един знае за "сгъване" и "разгъване" на китките, но това ли са най-добрите упражнения за здрав хват. Ако питате "старите билдери" едва ли.Тези железни мъже са знаели важността на хвата и са имали много по-твърд подход към тях.

В книгата си BRAWN Стюарт МакРобърт много точно обяснява това,но аз тук ще открехна леко завесата.Разбира се традиционното сгъване и разгъване са добри упражнения, но кажете ми с колко килограма може да ги правите - 20-30 или може би 50, доста добре нали.Добри килограми за добро натоварване на мускула.

А сега какво ще кажете за по-голяма тежест, например 100 кг или 150, а може би и 200 кг!!! - Как мислите,че ще се отрази тази тежест върху мускулите ?!

Разбира се нямам предвид посочените упражнения, теза доста "нежни".Ето какво имам впредвид. Натоварете една щанга с тежест с която правите мъртва тяга за 8-10 повторения в чисто изпълнение.Вземете лоста и се изправете, сега стойте така докато пръстите на ръцете ви започнат да се разтварят.Поставете си цел 10-15 секунди и след това се опитвайте да увеличавате това време,когато минете минута или минута и половина, то нека тежестта стане по-голяма.

Може би сте чували за този подход, а може би не, но той работи.Работи мощно и брутално върху всички мускули отговорни за "здравия хват".

Въпреки,че МакРобърт съветва това да се прави с "по-дебел" лост, което е много по-добре, то в нашата действителност едва ли ще се намери нещо по-различно от "стандартното".Така,че спокойно може да минем и с обикновен лост.

Като допълнение мога да кажа при тренировката за гръб да не използвате фитили, с изключение на последната най-тежка серия и то когато се налага.

Ако търсите нещо различно,то опитайте тази "стара техника" и вижте какво ще се случи.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

3 коментара

  1. Лост за набиране.......
    собствено тегло ......
    висиш.......
    все повече ....
    с времето.
    Може и с тежест.

  2. За дебел лост може да се изпозва хавлиена кърпа или омекотител за лост за клякане- продава се във всеки спортен магазин (най-евтино е в "Спорт зона" на "Стамолийски"

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още