понеделник , 14 октомври 2019
Начало » Тренировки » Да направим здрав „хват“
Да направим здрав „хват“

Да направим здрав „хват“

Нека днес потренираме малко предмишниците. Тези мускули са едни от най-подценяваните, а не бива. Здравия хват е много важен за изпълнението на редица полезни упражнения,така че малко „работа в края на тренировката“ няма да е излишна.

Всеки един знае за „сгъване“ и „разгъване“ на китките, но това ли са най-добрите упражнения за здрав хват. Ако питате „старите билдери“ едва ли.Тези железни мъже са знаели важността на хвата и са имали много по-твърд подход към тях.

В книгата си BRAWN Стюарт МакРобърт много точно обяснява това,но аз тук ще открехна леко завесата.Разбира се традиционното сгъване и разгъване са добри упражнения, но кажете ми с колко килограма може да ги правите – 20-30 или може би 50, доста добре нали.Добри килограми за добро натоварване на мускула.

А сега какво ще кажете за по-голяма тежест, например 100 кг или 150, а може би и 200 кг!!! – Как мислите,че ще се отрази тази тежест върху мускулите ?!

Разбира се нямам предвид посочените упражнения, теза доста „нежни“.Ето какво имам впредвид. Натоварете една щанга с тежест с която правите мъртва тяга за 8-10 повторения в чисто изпълнение.Вземете лоста и се изправете, сега стойте така докато пръстите на ръцете ви започнат да се разтварят.Поставете си цел 10-15 секунди и след това се опитвайте да увеличавате това време,когато минете минута или минута и половина, то нека тежестта стане по-голяма.

Може би сте чували за този подход, а може би не, но той работи.Работи мощно и брутално върху всички мускули отговорни за „здравия хват“.

Въпреки,че МакРобърт съветва това да се прави с „по-дебел“ лост, което е много по-добре, то в нашата действителност едва ли ще се намери нещо по-различно от „стандартното“.Така,че спокойно може да минем и с обикновен лост.

Като допълнение мога да кажа при тренировката за гръб да не използвате фитили, с изключение на последната най-тежка серия и то когато се налага.

Ако търсите нещо различно,то опитайте тази „стара техника“ и вижте какво ще се случи.

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Георги Колев

    Лост за набиране…….
    собствено тегло ……
    висиш…….
    все повече ….
    с времето.
    Може и с тежест.

  2. Много Интересно, Ще опитам!

  3. Божидар

    За дебел лост може да се изпозва хавлиена кърпа или омекотител за лост за клякане- продава се във всеки спортен магазин (най-евтино е в „Спорт зона“ на „Стамолийски“

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*