Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировъчната програма на Дейв Батиста

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 06 окт. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели, нека днес направим лек завой към други атлети които тренират с тежести освен културистите.

Нека погледнем към кеча. Няма някой, който да не е гледал кеч.Ще призная,че и аз го гледам с интерес.

Е разбира се не всяка вечер, но когато имам възможност гледам с удоволствие.

Всеки има любимци и аз не правя изключение, така че днес изрових  програмата на един мой любимец от сп.FLEX. Става въпрос за един от най-големите в буквалния смисъл - Дейв Батиста.

Батиста е роден на 18 януари 1969 година.Висок е 196 см и тежи 130 кг и то във много добра форма.Трябва само да гледате един негов мач и да видите колко мускули има този човек.

Ето и програмата:

Тренировка І

  • Бедра
  1. Разгъване от седеж - 3х10-15
  2. Хекен клек - 2х10-15
  3. Клек на Смит машина - 2х10-15
  • Задни бедра
  1. Бедрено сгъване от седеж - 3х10-15
  2. Бедрено сгъване от лег - 2х10-15
  3. Бедрено сгъване от стоеж - 2х10-15
  • Прасци
  1. Повдигане на пръсти прав - 3х10-15
  2. Повдигане на пръсти от сед - 2х10-15

Тренировка ІІ

  • Гръб
  1. Скрипец пред гърди - 3х10-15
  2. Срипец зад врат - 2х10-15
  3. Гребане с кабел - 2х10-15
  • Рамена
  1. Разтваряне в страни - 3х10-15
  2. Раменни преси зад врат на Смит машина - 2х10-15
  3. Разтваряне от наклон - 2х10-15
  • Трапец
  1. Повдигане на раменете с дъмбели - 3х10-15

Тренировка ІІ

  • Гърди
  1. Полу-лег на машина - 3х10-15
  2. Бенч-преси с дъмбели - 2х10-15
  3. Кросовър - 2х10-15
  • Бицепс
  1. Сгъване с дъмбели - 3х10-15
  2. Скотово - 2х10-15
  • Трицепс
  1. Разгъване на сктипец -3х10-15
  2. Френско разгъване на машина - 2х10-15
  • Корем
  1. Повдигане на краката от вис - 3х15-20
  2. Коремни преси на машина - 3х15-20

Батиста разпределя мускулите така,че да успее да натовари цялото си тяло в три тренировки. Поради естеството на работата си, няма точни фиксирани дни, но се стреми да бъде в залата поне 3 пъти седмично.

Сигурно сте забелязали,че липсват упражнения със свободни тежести и това е така защото определено не му трябва повече маса.Батиста тренира за да подържа теглото и функционалността на мускулите си.Давам тази програма само като пример, ако нещо ви допадне спокойно може да експериментирате.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

3 коментара

  1. Аз бях голям фен на кеча през периода 1995-2005. За мен най-впечатляващ беше Бил Голдбърг през 1998 , тогава беше в най-добрата си форма . Този човек има най -уникалния трапец 🙂

  2. Понеже, съм съвсем нов искам да попитам: всяка тренировка която е описана по горе се прави 1 ден или и 3те се правят на веднъж - 3 пъти в седмицата?
    Благодаря

    1. Здравей Цветозар и добре дошъл в trenirai.bg 🙂

      Всяка една тренировка се прави в отделен ден. Например, тренировка 1- понеделник;тренировка 2- сряда; тренировка 3 - петък.

      Ако искаш тренировка на цялото тяло в един ден, то разрови в категория "тренировки" и ще намериш няколко добри програми.

      Поздрави

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар