Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

"Хеви Дюти" за екстремни Хардгейнери

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 05 сеп. 12 от Александър Георгиев

Качването на мускулна маса е целта, която стои пред всеки един тренираш. Всеки се бори за нейното постигане. Някои успяват, някои са на приливи и отливи, а други не помръдват години наред.

В този сайт има много статии за хардгейнери. Има много програми и който следи сайта вече е наясно какво следва да се направи.

Днес ще добавя и Майк Менцер към колекцията. Няма човек,който да не го знае и такъв,който да не е чувал за митичната система "Хеви Дюти". Няма да се спирам на нея, ще го направя в някоя следваща статия. Сега ще обърна внимание на една модификация, която Менцер е използвал в работата си с клиенти,които не са се повлиявали по никакъв друг начин.

Програмата много наподобява тренировките предлагани от Стюарт МакРобърт, Антъни Дитайло и други "Хардгейнер" автори.Интересното е,че всеки един е достигнал до тук съобразявайки се със своя опит.

Както е известно силата и масата вървят ръка за ръка и основната цел на една продуктивна бодибилдинг тренировка трябва да е повишаване на силата. Най-добрия начин за това е да съкратим тренировките си само до няколко основни упражнения и да се стремим да станем максимално силни в тях.

Мистър Хеви Дюти - Майк Менцер, е една от най-дискусионните фигури във бодибилдинга. За някои е луд, за други бог! Що се отнася до мен, аз му вярвам.

ПРОГРАМА

  • Условия:
  1. По едно упражнение обхващащо няколко мускулни групи
  2. Една единствена работна серия за упражнение
  3. След всяка тренировка 3-5 почивни дни
  • Тренировка І
  1. Клек с щанга 1х8-15
  2. Набиране в подхват 1х6-10
  • Тенировка ІІ
  1. Мъртва тяга 1х5-8
  2. Кофички 1х6-10

Само две работни серии за тренировка - уникално! Не си мислете,че програмата е тъпа.Напротив това е една уникална програма.Само с тези 4 упражнения вие покривате почти на 100% всички мускули по тялото си.Само така, с този намален тренировъчен обем, може да се концентрирате изцяло върху единствената и основна цел, към която трябва да се стремим - ПОКАЧВАНЕТО НА СИЛА.

Помислете и ще видите,че "май има нещо вярно в цялата работа".Тези две работни серии на тренировка, трябва да ги направите толкова концентрирано, че да нямате нужда от повече. Всяка тренировка гоните 2-3 повторения в повече, когато ги стигнете, качвате 5% тежест и отново.

Пак повтарям това е програма за хора, които стоят на едно място от много време.Хора опитали какво ли не и ..... "пак нищо".

За да се пробвате тук,първо ще трябва да забравите всичко което знаете за тренировките до сега - сплитове, "уникалните програми" от списанията, Рони Колман,Джей и всичко свързано с съвременната фитнес мания.

Разберете основното и го приложете!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

4 коментара

  1. Здравей, Александър!
    Искам да те попитам дали тази програма е подходяща за хора без особен стаж в залата, но с известен стаж по лостовете? Искам да кача повече маса, а само с улични тренировки това е изключително трудно. Тъй като иде зима и занапред ще ми е доста по-трудно да тренирам навън мисля да се пренеса във фитнеса и да добавя нещо различно към своята тренировка.

    1. Стажа все от някъде трябва да почне:) Може да я ползваш, но първо по-леко с по 2-3 работни серии без да стигаш до отказ.Първо трябва да научиш правилната техника преди да увеличаваш тежестите.Едва когато си на "ти" с тягата и клека може да си позволиш серия до отказ.

  2. Ще се опита тази програма със сигурност поне от мен.Влюбих се вече в такъв тип тренировки а да те попитам как ти се струва в понеделник си правя клек и набиране а един четвъртък тяга и кофички а на следващия тяга,лег и раменни преси с щанга така да ги редувам ?

    1. Става 🙂

      Важно е всичко, което четеш тук да го пречупиш през твоя поглед. Ти си този който си усеща тялото и неговите реакции. Аз само споделям идеи 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още