четвъртък , 16 юли 2020
Начало » Тренировки » „Хеви Дюти“ за екстремни Хардгейнери
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
„Хеви Дюти“ за екстремни Хардгейнери

„Хеви Дюти“ за екстремни Хардгейнери

Качването на мускулна маса е целта, която стои пред всеки един тренираш. Всеки се бори за нейното постигане. Някои успяват, някои са на приливи и отливи, а други не помръдват години наред.

В този сайт има много статии за хардгейнери. Има много програми и който следи сайта вече е наясно какво следва да се направи.

Днес ще добавя и Майк Менцер към колекцията. Няма човек,който да не го знае и такъв,който да не е чувал за митичната система „Хеви Дюти“. Няма да се спирам на нея, ще го направя в някоя следваща статия. Сега ще обърна внимание на една модификация, която Менцер е използвал в работата си с клиенти,които не са се повлиявали по никакъв друг начин.

Програмата много наподобява тренировките предлагани от Стюарт МакРобърт, Антъни Дитайло и други „Хардгейнер“ автори.Интересното е,че всеки един е достигнал до тук съобразявайки се със своя опит.

Както е известно силата и масата вървят ръка за ръка и основната цел на една продуктивна бодибилдинг тренировка трябва да е повишаване на силата. Най-добрия начин за това е да съкратим тренировките си само до няколко основни упражнения и да се стремим да станем максимално силни в тях.

Мистър Хеви Дюти – Майк Менцер, е една от най-дискусионните фигури във бодибилдинга. За някои е луд, за други бог! Що се отнася до мен, аз му вярвам.

ПРОГРАМА

  • Условия:
  1. По едно упражнение обхващащо няколко мускулни групи
  2. Една единствена работна серия за упражнение
  3. След всяка тренировка 3-5 почивни дни
  • Тренировка І
  1. Клек с щанга 1х8-15
  2. Набиране в подхват 1х6-10
  • Тенировка ІІ
  1. Мъртва тяга 1х5-8
  2. Кофички 1х6-10

Само две работни серии за тренировка – уникално! Не си мислете,че програмата е тъпа.Напротив това е една уникална програма.Само с тези 4 упражнения вие покривате почти на 100% всички мускули по тялото си.Само така, с този намален тренировъчен обем, може да се концентрирате изцяло върху единствената и основна цел, към която трябва да се стремим – ПОКАЧВАНЕТО НА СИЛА.

Помислете и ще видите,че „май има нещо вярно в цялата работа“.Тези две работни серии на тренировка, трябва да ги направите толкова концентрирано, че да нямате нужда от повече. Всяка тренировка гоните 2-3 повторения в повече, когато ги стигнете, качвате 5% тежест и отново.

Пак повтарям това е програма за хора, които стоят на едно място от много време.Хора опитали какво ли не и ….. „пак нищо“.

За да се пробвате тук,първо ще трябва да забравите всичко което знаете за тренировките до сега – сплитове, „уникалните програми“ от списанията, Рони Колман,Джей и всичко свързано с съвременната фитнес мания.

Разберете основното и го приложете!

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Даниел

    Здравей, Александър!
    Искам да те попитам дали тази програма е подходяща за хора без особен стаж в залата, но с известен стаж по лостовете? Искам да кача повече маса, а само с улични тренировки това е изключително трудно. Тъй като иде зима и занапред ще ми е доста по-трудно да тренирам навън мисля да се пренеса във фитнеса и да добавя нещо различно към своята тренировка.

    • Александър Георгиев

      Стажа все от някъде трябва да почне:) Може да я ползваш, но първо по-леко с по 2-3 работни серии без да стигаш до отказ.Първо трябва да научиш правилната техника преди да увеличаваш тежестите.Едва когато си на „ти“ с тягата и клека може да си позволиш серия до отказ.

  2. Неделин

    Ще се опита тази програма със сигурност поне от мен.Влюбих се вече в такъв тип тренировки а да те попитам как ти се струва в понеделник си правя клек и набиране а един четвъртък тяга и кофички а на следващия тяга,лег и раменни преси с щанга така да ги редувам ?

    • Александър Георгиев

      Става 🙂

      Важно е всичко, което четеш тук да го пречупиш през твоя поглед. Ти си този който си усеща тялото и неговите реакции. Аз само споделям идеи 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*