Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Гръб, гръб и пак гръб...

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 16 сеп. 12 от Александър Георгиев

Големия гръб от векове е олицетворение на сила и мъжественост. Има едно неписано правило, че състезание се печели с гръб. Някой може и да не е съгласен, но такива са реалностите.

Нека поговоря и с факти. Мистър Олимпия се провежда вече 47 години, победителите са малко повече от само една дузина и това са мъже определено с МНООГО големи гърбове.

В тази статия ще ви представя тренировките на трима от тях, трима но какви.Това са мъжете с може би най-големите и здрави гърбове и ако нещо ви съмнява то общо 22-те титли Мистър Олимпия които имат трябва да ви убеди в противното.

Ли Хейни: Това е първия културист спечелил цели 8 титли в най-голямото бодибилдинг състезание и праща рекорда на Арнолд в историята.

Тренировка за гръб:

  1. Набиране зад врат 4х10-12
  2. Гребане с щанга 4х5-7
  3. Гребане с Т-щанга 4х5-7
  4. Пуловер 4х6-8
  5. Горен скрипец пред гърди 4х10-12

Ли Хейни е използвал сплит "3+1" и един от тях е:

  1. Ден:Гърди,Бицепс,Трицепс
  2. Ден:Крака,Корем
  3. Ден:Гръб,Рамо
  4. Ден:ПОЧИВКА

Дориан Йейтс: Каквото и да кажа за този човек ще е малко.Само споменаването на 6 титли от Мистър Олимпия е достатъчно.Дориан обаче се свързва и с поставяне  началото на "извънземната ера". Дориан на практика вдигна стандарта в изграждането на мускулна маса.

Тренировка за гръб:

  1. Пуловер на  машина 1х6-8
  2. Дърпане на горен скрипец с тесен подхват 1х6-8
  3. Гребане с щанга 1х6-8
  4. Гребане с една ръка на Хамър машина 1х6-8
  5. Хиперекстензия с тежест 1х6-8
  6. Мъртва тяга 1х6-8

Дориан е последовател на Артур Джоунс и Майк Менцер, за това и прави по една работна серия в упражнение.Също по тази причина и натоварва мускулите си само веднъж седмично.

  1. Ден: Рамен,Трапец,Трицепс,Корем
  2. Ден: Гръб,Задно Рамо
  3. Ден: ПОЧИВКА
  4. Ден:Гърди,Бицепс,Корем
  5. Ден: ПОЧИВКА
  6. Ден: Бедра,Задни Бедра,Прасци
  7. Ден: ПОЧИВКА

Рони Колман: Е това вече е името което най-много се повтаря днес.Наистина уникален културист и втория който има 8 титли Мистър Олимпия. Рони пое щафетата от Дориан и продължи да налага огромната мускулна маса като еталон за шампион, до колко добре се е справил сами си отговорете.

Тренировка за гръб:

СРЯДА

  1. Мъртва тяга 3х6-10
  2. Гребане с щанга 3х10-12
  3. Гребане с Т-щанга 3х10-12

СЪБОТА

  1. Придърпване на горен скрипец пред гърди 3х10-12
  2. Гребане на долен скрипец 3х10-12
  3. Придърпване на горен скрипец зад врат 3х10-12

Рони също както Ли Хейни предпочита по честото трениране.Той тренира шест дни в седмицата и един почива.

  1. Ден: Гърди,Трицепс,Корем
  2. Ден: Бедра,Задни Бедра,Прасци
  3. Ден: Гръб,Бицепс,Рамене
  4. Ден: Гърди,Трицепс,Корем
  5. Ден: Бедра,Задни Бедра,Прасци
  6. Ден: Гръб,Бицепс,Рамене
  7. ПОЧИВКА

Както виждате приятели доста сериозни тренировки. Моля ви приемете тази информация както част от вашето обогатяване на знания, а не като препоръка. Имайте в предвид,че тези хора са супер генетично надарени и телата им имат уникални способности за възстановяване и не на последно място да понасят всичката химия която е необходима за да са най-добрите в света.

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още