събота , 15 август 2020
Начало » Тренировки » Гръб, гръб и пак гръб…
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Гръб, гръб и пак гръб…

Гръб, гръб и пак гръб…

Големия гръб от векове е олицетворение на сила и мъжественост. Има едно неписано правило, че състезание се печели с гръб. Някой може и да не е съгласен, но такива са реалностите.

Нека поговоря и с факти. Мистър Олимпия се провежда вече 47 години, победителите са малко повече от само една дузина и това са мъже определено с МНООГО големи гърбове.

В тази статия ще ви представя тренировките на трима от тях, трима но какви.Това са мъжете с може би най-големите и здрави гърбове и ако нещо ви съмнява то общо 22-те титли Мистър Олимпия които имат трябва да ви убеди в противното.

Ли Хейни: Това е първия културист спечелил цели 8 титли в най-голямото бодибилдинг състезание и праща рекорда на Арнолд в историята.

Тренировка за гръб:

  1. Набиране зад врат 4х10-12
  2. Гребане с щанга 4х5-7
  3. Гребане с Т-щанга 4х5-7
  4. Пуловер 4х6-8
  5. Горен скрипец пред гърди 4х10-12

Ли Хейни е използвал сплит „3+1“ и един от тях е:

  1. Ден:Гърди,Бицепс,Трицепс
  2. Ден:Крака,Корем
  3. Ден:Гръб,Рамо
  4. Ден:ПОЧИВКА

Дориан Йейтс: Каквото и да кажа за този човек ще е малко.Само споменаването на 6 титли от Мистър Олимпия е достатъчно.Дориан обаче се свързва и с поставяне  началото на „извънземната ера“. Дориан на практика вдигна стандарта в изграждането на мускулна маса.

Тренировка за гръб:

  1. Пуловер на  машина 1х6-8
  2. Дърпане на горен скрипец с тесен подхват 1х6-8
  3. Гребане с щанга 1х6-8
  4. Гребане с една ръка на Хамър машина 1х6-8
  5. Хиперекстензия с тежест 1х6-8
  6. Мъртва тяга 1х6-8

Дориан е последовател на Артур Джоунс и Майк Менцер, за това и прави по една работна серия в упражнение.Също по тази причина и натоварва мускулите си само веднъж седмично.

  1. Ден: Рамен,Трапец,Трицепс,Корем
  2. Ден: Гръб,Задно Рамо
  3. Ден: ПОЧИВКА
  4. Ден:Гърди,Бицепс,Корем
  5. Ден: ПОЧИВКА
  6. Ден: Бедра,Задни Бедра,Прасци
  7. Ден: ПОЧИВКА

Рони Колман: Е това вече е името което най-много се повтаря днес.Наистина уникален културист и втория който има 8 титли Мистър Олимпия. Рони пое щафетата от Дориан и продължи да налага огромната мускулна маса като еталон за шампион, до колко добре се е справил сами си отговорете.

Тренировка за гръб:

СРЯДА

  1. Мъртва тяга 3х6-10
  2. Гребане с щанга 3х10-12
  3. Гребане с Т-щанга 3х10-12

СЪБОТА

  1. Придърпване на горен скрипец пред гърди 3х10-12
  2. Гребане на долен скрипец 3х10-12
  3. Придърпване на горен скрипец зад врат 3х10-12

Рони също както Ли Хейни предпочита по честото трениране.Той тренира шест дни в седмицата и един почива.

  1. Ден: Гърди,Трицепс,Корем
  2. Ден: Бедра,Задни Бедра,Прасци
  3. Ден: Гръб,Бицепс,Рамене
  4. Ден: Гърди,Трицепс,Корем
  5. Ден: Бедра,Задни Бедра,Прасци
  6. Ден: Гръб,Бицепс,Рамене
  7. ПОЧИВКА

Както виждате приятели доста сериозни тренировки. Моля ви приемете тази информация както част от вашето обогатяване на знания, а не като препоръка. Имайте в предвид,че тези хора са супер генетично надарени и телата им имат уникални способности за възстановяване и не на последно място да понасят всичката химия която е необходима за да са най-добрите в света.

 

 

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Базови упражнения от тях най-расте гърбът,браво!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*