петък , 10 юли 2020
Начало » Хранене » Как да направим едно хубаво голямо шкембе?
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Как да направим едно хубаво голямо шкембе?

Как да направим едно хубаво голямо шкембе?

Ето една малко по различна статия.Нямате си и представа приятели, колко пъти са ме питали „пич как да махна шкембето“,толкова много, че реших да разчопля темата.

Когато имаме проблем, единствения начин да го решим е когато изучим причините довели до него. Няма друг начин,няма чудеса и няма магии.За да решим който и да е проблем имаме нужда от следните три неща:

1.Да признаем,че го има.

2.Да изучим причините за неговото появяване.

3.Да имаме воля и постоянство за решаване то му.

По-лесно е да се каже отколкото да се направи и това ми е пределно ясно.Но все пак ако искаме да изглеждаме добре,то трябва да поемем отговорността за това.Както се казва „за да се изпъчим, трябва да се измъчим“.

За първото и третото от горе описаните 3 момента, аз няма как да ви помогна.Това е ваша работа,но за втория момент ще ви дам насоките къде се крие проблема,точно поради тази причина съм озаглавил и статията така.

Е,ако искате  да си отгледате едно чудесно шкембе, моля следвайте препоръките по долу.Ето как да направим това:

  • Хранете се само за да си напълните корема.Не ви трябва да знаете какво са белтъчини,мазнини,въглехидрати, калории и тем подобни.Това са пълни глупости.Яж, все пак един път се живее, нека си смята който иска.Тъпаци всякакви.
  • Яжте колкото искате,когато искате и каквото искате.Баничка с боза?! – разбира се това е класика. Картофки с бира – че как иначе.Кебапчета,кюфтета,чипс,вафли,бургери,шкембе чорба и още, и още супер вкусни нещица.Яжте,яжте и пак яжте – първо,второ,трето а и четвърто може.
  • Без алкохол няма да мине.Ако не всяка вечер,то поне през вечер по 1-2 питиета ще се супер за крайния резултат.Разбира се не може без мезе – колкото по-мазно толкова по-добре, а ако е и нещо пържено ехее ще скъсаме метъра.
  • Тренировки, ами давай на лежанка после нещо дъмбелчета,скрипец, някоя машинка. Крака? Клек? Абсурд, евентуално може да поразгъваме малко или пък „по-трудното“ – лег преса.Абе за какво са ви краката.Нали си имате.Важно е да бутнем на лежанката 120 , ама нищо че и талията вече гони тези цифри в сантиметри.
  • Кардио – о да, колело малко, ама малко,че да има сила за лежанката.Пък и сега сме в период за маса, после ще му мислим.

Мога да изреждам още 4 дена причините които ни оформят „еърбека“,но стига толкова – мисля,че схванахте идеята.Едно обаче трябва да е ясно, едно шкембе се отглежда месеци наред, дори години и няма как да го „духнете“ за 1 месец.Гледайте реално на нещата.

Ако четете между редовете,че видите много от нещата,които са „виновни“ за лошото състояние на хората.Ако и вие се борите с проблема, то започнете от образованието.Не може да слагате неща в устата си без да знаете какво се случва след това.Това е все едно да не знаеш колата ти с какво гориво върви.Ако нямате проблем /шкембе/ то нека тази статия просто ви напомни защо сте в добра форма и ви подсети никога да не забравяте това.

 

 

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Сергей Симеонов

    Това ми хареса…. :)))

    Малко по-различна статия от другите…. свежарско 😉

    • Божидар

      Хубаво е да се храниш чисто, но при нашето ежедневие е почти невъзможно, въпреки, че ако мъкнеш кутийте става. А е и по-евтино- един дюнер е 5лв, колкото половин кг месо. но да не забравяме и тренировката- 4 силови тренировки + 3-4 кардио позволява да хапваш всичко. Сега е зима и малко да омазниш не е фатално. Да не забравяме, че клетката се състои от белтъци и мазнини.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*