Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да направим едно хубаво голямо шкембе?

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 09 авг. 12 от Александър Георгиев

Ето една малко по различна статия.Нямате си и представа приятели, колко пъти са ме питали "пич как да махна шкембето",толкова много, че реших да разчопля темата.

Когато имаме проблем, единствения начин да го решим е когато изучим причините довели до него. Няма друг начин,няма чудеса и няма магии.За да решим който и да е проблем имаме нужда от следните три неща:

1.Да признаем,че го има.

2.Да изучим причините за неговото появяване.

3.Да имаме воля и постоянство за решаване то му.

По-лесно е да се каже отколкото да се направи и това ми е пределно ясно.Но все пак ако искаме да изглеждаме добре,то трябва да поемем отговорността за това.Както се казва "за да се изпъчим, трябва да се измъчим".

За първото и третото от горе описаните 3 момента, аз няма как да ви помогна.Това е ваша работа,но за втория момент ще ви дам насоките къде се крие проблема,точно поради тази причина съм озаглавил и статията така.

Е,ако искате  да си отгледате едно чудесно шкембе, моля следвайте препоръките по долу.Ето как да направим това:

  • Хранете се само за да си напълните корема.Не ви трябва да знаете какво са белтъчини,мазнини,въглехидрати, калории и тем подобни.Това са пълни глупости.Яж, все пак един път се живее, нека си смята който иска.Тъпаци всякакви.
  • Яжте колкото искате,когато искате и каквото искате.Баничка с боза?! - разбира се това е класика. Картофки с бира - че как иначе.Кебапчета,кюфтета,чипс,вафли,бургери,шкембе чорба и още, и още супер вкусни нещица.Яжте,яжте и пак яжте - първо,второ,трето а и четвърто може.
  • Без алкохол няма да мине.Ако не всяка вечер,то поне през вечер по 1-2 питиета ще се супер за крайния резултат.Разбира се не може без мезе - колкото по-мазно толкова по-добре, а ако е и нещо пържено ехее ще скъсаме метъра.
  • Тренировки, ами давай на лежанка после нещо дъмбелчета,скрипец, някоя машинка. Крака? Клек? Абсурд, евентуално може да поразгъваме малко или пък "по-трудното" - лег преса.Абе за какво са ви краката.Нали си имате.Важно е да бутнем на лежанката 120 , ама нищо че и талията вече гони тези цифри в сантиметри.
  • Кардио - о да, колело малко, ама малко,че да има сила за лежанката.Пък и сега сме в период за маса, после ще му мислим.

Мога да изреждам още 4 дена причините които ни оформят "еърбека",но стига толкова - мисля,че схванахте идеята.Едно обаче трябва да е ясно, едно шкембе се отглежда месеци наред, дори години и няма как да го "духнете" за 1 месец.Гледайте реално на нещата.

Ако четете между редовете,че видите много от нещата,които са "виновни" за лошото състояние на хората.Ако и вие се борите с проблема, то започнете от образованието.Не може да слагате неща в устата си без да знаете какво се случва след това.Това е все едно да не знаеш колата ти с какво гориво върви.Ако нямате проблем /шкембе/ то нека тази статия просто ви напомни защо сте в добра форма и ви подсети никога да не забравяте това.

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

2 коментара

  1. Това ми хареса.... :)))

    Малко по-различна статия от другите.... свежарско 😉

    1. Хубаво е да се храниш чисто, но при нашето ежедневие е почти невъзможно, въпреки, че ако мъкнеш кутийте става. А е и по-евтино- един дюнер е 5лв, колкото половин кг месо. но да не забравяме и тренировката- 4 силови тренировки + 3-4 кардио позволява да хапваш всичко. Сега е зима и малко да омазниш не е фатално. Да не забравяме, че клетката се състои от белтъци и мазнини.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още