неделя , 18 ноември 2018
Начало » Хранене » Как да направим едно хубаво голямо шкембе?
Как да направим едно хубаво голямо шкембе?

Как да направим едно хубаво голямо шкембе?

Ето една малко по различна статия.Нямате си и представа приятели, колко пъти са ме питали „пич как да махна шкембето“,толкова много, че реших да разчопля темата.

Когато имаме проблем, единствения начин да го решим е когато изучим причините довели до него. Няма друг начин,няма чудеса и няма магии.За да решим който и да е проблем имаме нужда от следните три неща:

1.Да признаем,че го има.

2.Да изучим причините за неговото появяване.

3.Да имаме воля и постоянство за решаване то му.

По-лесно е да се каже отколкото да се направи и това ми е пределно ясно.Но все пак ако искаме да изглеждаме добре,то трябва да поемем отговорността за това.Както се казва „за да се изпъчим, трябва да се измъчим“.

За първото и третото от горе описаните 3 момента, аз няма как да ви помогна.Това е ваша работа,но за втория момент ще ви дам насоките къде се крие проблема,точно поради тази причина съм озаглавил и статията така.

Е,ако искате  да си отгледате едно чудесно шкембе, моля следвайте препоръките по долу.Ето как да направим това:

  • Хранете се само за да си напълните корема.Не ви трябва да знаете какво са белтъчини,мазнини,въглехидрати, калории и тем подобни.Това са пълни глупости.Яж, все пак един път се живее, нека си смята който иска.Тъпаци всякакви.
  • Яжте колкото искате,когато искате и каквото искате.Баничка с боза?! – разбира се това е класика. Картофки с бира – че как иначе.Кебапчета,кюфтета,чипс,вафли,бургери,шкембе чорба и още, и още супер вкусни нещица.Яжте,яжте и пак яжте – първо,второ,трето а и четвърто може.
  • Без алкохол няма да мине.Ако не всяка вечер,то поне през вечер по 1-2 питиета ще се супер за крайния резултат.Разбира се не може без мезе – колкото по-мазно толкова по-добре, а ако е и нещо пържено ехее ще скъсаме метъра.
  • Тренировки, ами давай на лежанка после нещо дъмбелчета,скрипец, някоя машинка. Крака? Клек? Абсурд, евентуално може да поразгъваме малко или пък „по-трудното“ – лег преса.Абе за какво са ви краката.Нали си имате.Важно е да бутнем на лежанката 120 , ама нищо че и талията вече гони тези цифри в сантиметри.
  • Кардио – о да, колело малко, ама малко,че да има сила за лежанката.Пък и сега сме в период за маса, после ще му мислим.

Мога да изреждам още 4 дена причините които ни оформят „еърбека“,но стига толкова – мисля,че схванахте идеята.Едно обаче трябва да е ясно, едно шкембе се отглежда месеци наред, дори години и няма как да го „духнете“ за 1 месец.Гледайте реално на нещата.

Ако четете между редовете,че видите много от нещата,които са „виновни“ за лошото състояние на хората.Ако и вие се борите с проблема, то започнете от образованието.Не може да слагате неща в устата си без да знаете какво се случва след това.Това е все едно да не знаеш колата ти с какво гориво върви.Ако нямате проблем /шкембе/ то нека тази статия просто ви напомни защо сте в добра форма и ви подсети никога да не забравяте това.

 

 

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Сергей Симеонов

    Това ми хареса…. :)))

    Малко по-различна статия от другите…. свежарско 😉

    • Божидар

      Хубаво е да се храниш чисто, но при нашето ежедневие е почти невъзможно, въпреки, че ако мъкнеш кутийте става. А е и по-евтино- един дюнер е 5лв, колкото половин кг месо. но да не забравяме и тренировката- 4 силови тренировки + 3-4 кардио позволява да хапваш всичко. Сега е зима и малко да омазниш не е фатално. Да не забравяме, че клетката се състои от белтъци и мазнини.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...