сряда , 23 май 2018
Начало » H.I.T. - Тренировки » „Хеви Дюти“ и Дориан
Реални тренировки за реални резултати
„Хеви Дюти“ и Дориан

„Хеви Дюти“ и Дориан

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Сигурно много от вас знаят кой е Дориан Йейтс, също така знаят кой е и Майк Менцер. Днес ще ви представя една програма, която Дориан е изпълнявал за няколко седмици съвместно с Майк Менцер в началото на 90-те.

Дориан е най-известния поддръжник на високо интензивното трениране. Той налага модата да се тренира всяка мускулна група само веднъж седмично, той налага модата и на кратките тренировки.Всъщност благодарение на Дориан Йейтс тренировките тип „Хеви Дюти“ отново излязоха на светло.

Въпреки,че в ранните си години Йейтс е повлиян от Артур Джоунс и Майк Менцер, то той се оказва достатъчно умен мъж да изгради своя стратегия и на практика да се изгради сам стъпвайки на знанията предоставени от тези две легенди.Може би за това и години по-късно Дориан казва,че не е съвсем правилно да се твърди,че негов тренъор е Майк Менцер и може би е прав, но неуспорим факт е,че все пак са тренирали заедно за известно време – макар и за кратко.

Ето и програмата:

ПОНЕДЕЛНИК /Гърди,Рамо,Трицепс/

  • ГЪРДИ
  1. Флайс с дъмбели от лег – веднага без почивка 
  2. Бенч-преси на машина от наклон – една суперсерия до отказ
  • РАМО
  1. Разтваряне на машина за средна част на рамото – 1х отказ
  2. Разтваряне на машина за задна част на рамото – 1х отказ
  • ТРИЦЕПС
  1. Разгъване на скрипец – веднага без почивка
  2. Кофички на машина за трицепс – една суперсерия до отказ

СРЯДА /Гръб,Трапец,Бицепс/

  • ГРЪБ
  1. Пуловер на машина – веднага без почивка
  2. Придърпване на горен скрипец с тесен подхват – една суперсерия до отказ
  3. Гребане на „Хамър“ машина – 1х отказ
  • ТРАПЕЦ
  1. Повдигане на раменете на „Хамър“машина – 1х отказ
  • БИЦЕПС
  1. Сгъване на „Наутилус“ машина – 1х отказ
  2. Сгъване от вертикален (90 градуса) наклон – 1х отказ

ПЕТЪК/Крака/

  • Бедра
  1. Лег-екстензии – веднага без почивка
  2. Лег-преси – една суперсерия до отказ
  3. Клек – 1х отказ
  • ЗАДНИ БЕДРА
  1. Сгъване от лег – 1х отказ
  2. Мъртва тяга с прави крака – 1х отказ
  • ПРАСЦИ
  1. Повдигане на пръсти – 2х отказ

Това не е никак лесна тренировка, имайте в предвид, че по това време Дориан вече е бил Мистър Олимпия и е тренирал за второто си явяване.Обикновено Майк Менцер дава много повече дни почивка когато тренира обикновени хора. Но тук случая е друг, Дориан е напълно изграден културист, с чудесна генетика, най-добрия в света и най-вероятно на медикаменти. Така,че тези от вас които искат да опитат, нека си имат едно наум.

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. светльо

    Страхотна програма.Харесва ми много.

  2. Не бих се съгласил с едно нещо и то е генетиката на Дориан. Започвайки да тренира, той е бил много слаб и с никаква надежда да натрупа маса, видно от негова популярна снимка, когато е още младеж. Фактът, че прави с тази лоша генетика толкова огромно и релефно тяло, говори още повече в полза на високоинтензивната тренировка, базирана на Менцер и Джоунс.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*