Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

"Хеви Дюти" и Дориан Йейтс

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 юли 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Сигурно много от вас знаят кой е Дориан Йейтс, също така знаят кой е и Майк Менцер. Днес ще ви представя една програма, която Дориан е изпълнявал за няколко седмици съвместно с Майк Менцер в началото на 90-те.

Дориан е най-известния поддръжник на високо интензивното трениране. Той налага модата да се тренира всяка мускулна група само веднъж седмично, той налага модата и на кратките тренировки.Всъщност благодарение на Дориан Йейтс тренировките тип "Хеви Дюти" отново излязоха на светло.

Въпреки,че в ранните си години Йейтс е повлиян от Артур Джоунс и Майк Менцер, то той се оказва достатъчно умен мъж да изгради своя стратегия и на практика да се изгради сам стъпвайки на знанията предоставени от тези две легенди.Може би за това и години по-късно Дориан казва,че не е съвсем правилно да се твърди,че негов тренъор е Майк Менцер и може би е прав, но неуспорим факт е,че все пак са тренирали заедно за известно време - макар и за кратко.

Ето и програмата:

ПОНЕДЕЛНИК /Гърди,Рамо,Трицепс/

  • ГЪРДИ
  1. Флайс с дъмбели от лег - веднага без почивка 
  2. Бенч-преси на машина от наклон - една суперсерия до отказ
  • РАМО
  1. Разтваряне на машина за средна част на рамото - 1х отказ
  2. Разтваряне на машина за задна част на рамото - 1х отказ
  • ТРИЦЕПС
  1. Разгъване на скрипец - веднага без почивка
  2. Кофички на машина за трицепс - една суперсерия до отказ

СРЯДА /Гръб,Трапец,Бицепс/

  • ГРЪБ
  1. Пуловер на машина - веднага без почивка
  2. Придърпване на горен скрипец с тесен подхват - една суперсерия до отказ
  3. Гребане на "Хамър" машина - 1х отказ
  • ТРАПЕЦ
  1. Повдигане на раменете на "Хамър"машина - 1х отказ
  • БИЦЕПС
  1. Сгъване на "Наутилус" машина - 1х отказ
  2. Сгъване от вертикален (90 градуса) наклон - 1х отказ

ПЕТЪК/Крака/

  • Бедра
  1. Лег-екстензии - веднага без почивка
  2. Лег-преси - една суперсерия до отказ
  3. Клек - 1х отказ
  • ЗАДНИ БЕДРА
  1. Сгъване от лег - 1х отказ
  2. Мъртва тяга с прави крака - 1х отказ
  • ПРАСЦИ
  1. Повдигане на пръсти - 2х отказ

Това не е никак лесна тренировка, имайте в предвид, че по това време Дориан вече е бил Мистър Олимпия и е тренирал за второто си явяване.Обикновено Майк Менцер дава много повече дни почивка когато тренира обикновени хора. Но тук случая е друг, Дориан е напълно изграден културист, с чудесна генетика, най-добрия в света и най-вероятно на медикаменти. Така,че тези от вас които искат да опитат, нека си имат едно наум.

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да се запознаем с един метод наречен „21“. Може би сте го чували, може би не или пък дори... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие... Прочети повече
Здравейте на всички! Днес наред е програма в стил "Хеви Дюти". Посочил съм един от вариантите за изпълнение. Начините са много, но ако променяме нещо, то... Прочети повече

2 коментара

  1. Не бих се съгласил с едно нещо и то е генетиката на Дориан. Започвайки да тренира, той е бил много слаб и с никаква надежда да натрупа маса, видно от негова популярна снимка, когато е още младеж. Фактът, че прави с тази лоша генетика толкова огромно и релефно тяло, говори още повече в полза на високоинтензивната тренировка, базирана на Менцер и Джоунс.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още