четвъртък , 25 април 2019
Начало » От стария дневник » Как да качим тестостерона натурално
Как да качим тестостерона натурално

Как да качим тестостерона натурално

Здравейте приятели, предполагам всеки знае за връзката между тестостерона и по-големите мускули. На всеки е ясно,че високите му нива създават благоприятна анаболна среда.

Тестостерона е анаболен хормон, който естествено се произвежда в нашето тяло. Не е трудно да се сетим,че колкото е по-високо нивото му,толкова повече мускули ще имаме.

Има няколко начина да повишим нивата му. В тази статия ще спомена някои от тях, които ще ви помогнат по естествен път да повишите нивото му. Изключвам разбира се стимулирането му с анаболни стероиди било то под формата на инжекции и хапове – тук, няма да съм полезен а и сайта не е за това.

Повишете тестостерона си като използвате следните тактики:

  • Използвайте смесени упражнения: – базовите упражнения каращи мускулите да работят в пакет е един от най-добрите начини да се предизвика максимално отделяне на тестостерон. Навярно знаете кои са, но все пак ще напомня – клек, мъртва тяга, повдигане от лег, набиране, раменни преси, гребане с щанга и кофички са едни от най-добрите упражнения за целта. Този тип движения имат много по-голям ефект върху секрецията на тестостерон отколкото такива като – флайс,концентрирано сгъване,разгъване на скрипец и т.н. схващате идеята нали?!
  • Избягвайте ниския брой повторения: –  1-2-3 или 5 повторения може и да са добре за повишаването на сила, но търсим ли по-голяма стимулация на тестостерон е добре да се насочим към по-висок брой повторения. Доказано е,че тренировка с тежести от 75% от максимума изпълнена средно с по 10 повторения на серия  и почивка между сериите от 90 секунди отделя най-много тестостерон. Билдерите от миналото за тази цел са правили клекове с по 20 повторения и тяга с минимум 15. В тоя ред на мисли Стюарт МакРобърт препоръчва следната комбинация клек-1х20 + тяга с прави крака 1х15. Тази суперсерия е може би една от най-мощните естествени стимулации на тестостерон.
  • Нека тренировките да бъдат сравнително кратки: – Бъдете в залата не повече от час, като 40 или 45 минути определено е по-добрия вариант. Много е грешно да се смята,че колкото повече серии правим или колкото по-дълго време тренираме,толкова повече се стимуира растежа.Разбира се ако сте на „твърдо гориво“ може и да е печелившо за вас, но за натуралните е точно обратно.Трябва да стимулираме мускулите и да почиваме,дългите тренировки водят до претрениране, а в това състояние хормоналните нива са ниски.
  • Почивка:- почивката и възстановяването са много важни за натурално трениращите и техните хормонални нива.Ако не се възстановявате добре, нямате достатъчно почивка между тренировките рискувате да претренирате и по този начин отделянето на катаболни хормони да надвиши нивата на анаболните, а това никак не е желателно. Така,че почивайте достатъчно.Добре е тренировъчните дни да са по-малко от почивните – бъдете внимателни.
  • Кардио: – когато целта ние повишаване на мускулната маса и повишаването на тестостерона, то нека бъдем внимателни с аеробните дейности. Нека в този период акцента бъде в базовите тренировки и да ползваме кардиото предимно за загряване преди тренировка и разпускане след нея. Запазете интензивното кардио за периода когато ще чистим мазнини.
  • Увеличете протеина: – Известно е, че за да покачим мускулите си трябва да приемаме достатъчно протеин.Същото се отнася и ако искаме да качим тестостерона. Трябва да приемате поне 2 гр протеин на килограм телесно тегло, ако количеството е 2,5 гр/кг ефекта ще е по-голям. Нека основното количество идва от пиле,риба,телешко,чисто свинско,яйца и извара.
  • Калории: – За да качвате килограми приемайте повече калории от колкото приемате.Стремете се да качвате не повече от 0,5-1 кг седмично.Следете се, ако качвате твърде бързо,рискувате да натрупате повечко излишна подкожна мазнина, а това влияе негативно върху нивата на тестостерон
  • Трибестан: – билката трибулус терестис е позната от векове като афродизиак. Имаме щастието по нашите земи да расте най-качественото растение и ако ползвате такъв препарат гледайте да е български. Активната съставка е сапонин, който стимулира хипофизата да отделя повече лутеинизиращ хормон, който от своя страна стимулира производството на тестостерон.Дневната доза се дели на два или три приема и е добре да се ползва не повече от 2 месеца, след което трябва да се направи поне месец почивка.

Ето това е. Не е сложно да се повиши производството на собственият ни тестостерон, просто трябва да сме по внимателни и да следваме някои правила.

Може да изглежда по-трудно от колкото да си боднем някоя спринцовка в задника, но това е цената да си натурален.

Кои иска да я плати?!

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. Красимир Енчев

    Относно билката трибулус – ако сте по 30 г. почти няма смисъл да се пие. Гореописаната отвара повишава силата с около 5-10 % (поне при мен). Започва да действа след 4-5 дена от началото на пиенето и продължава 3-4 след спирането. Ако я пия нонстоп спира да действа. Затова си знам че на всяко първо число от месеца си сварявам едно шише и така целогодишно….

    Относно клякане – да, супер е! Правя го с пулоувъри, а ако е с мъртва тяга….сигурно ще е страхотия…

    Въобще, Стюарт Макробърт наистина променя живота на човек!

  2. Валентин

    Здравей. Искам да те попитам за билката трабузан. Можеш ли да споделиш според теб как е най-добрия начин за приемането и. Последно я приемах като в 1 литър се варят 1 час няколко лъжици от сместа, като се свари се долива пак до 1 литър, прецежда се изчаква се 1 ден да престои в хладилник и след това се пие по няколко супени лъжици 3 пъти на ден докато свърши (това е около седмица) и после не се приема 10 дни или нещо подобно и след това отново може да се приема. Ако имаш някакви наблюдения за най-оптимален начин на употреба ще съм благодарен да ги споделиш.

    • Александър Георгиев

      Честно казано с отвари и елексири не съм се занимавал. Наблегни на тренировката и качествената храна и няма да ти трябват магии 🙂

  3. До Марин
    Не разбирайте погрешно думите „тежко“ за един човек може 50 кг да са тежки за друг 150кг. Пресмяташ си с каква максимална тежест можеш да направиш 5 серии но да ти е максимално и за теб ще е тежко.

  4. Качваш тестостерона натурално и с естествени емоционални стимуланти, като разговор с красиво момиче приемащо ведро живота, което ти прави живота по – щастлив и те насърчава, гъделичкайки леко твоето его и от там либидо (или обратното). Подобна комуникация повишава и нивото на серотонин, което в комплект с тестостерона увеличава белтъчния синтез, което е добре дошло за мускулите. Използваш емоционалния заряд преди тренировка, или след тренировка според необходимото – дали ти е необходимо укрепване преди тежка тренировка или подобрен протеинен синтез за по – пълноценно възстановяване. Необходимо е и малко по – широкоспектърно мислене и себепознание.
    Аз постигам този емоционален ефект с едно момиче, с което се запознах в залата точно с тази цел. В залата за да споделя моя интерес към фитнеса и поне една обща тема да имаме. Казах и директно, че комуникацията със симпатяги като нея ми помагат за пълноценна тренировка и ако това помогне и на нея дори и малко по някакъв начин би било чудесно. Дори и с риска да я обидя, че я ангажирам със себе си само с такава цел 🙂 и тя се съгласи.
    Повишено либидо заради повишен тестостерон или повишен тестостерон заради повишено либидо е благодат за мъжкия организъм.

  5. тежка тяга с 15-20 повторения е много трудна работа

  6. Георги Колев

    Клек-5 серии-20,15,12,10,15.+пуловър на последните
    3 серии по 12-15.Мъртва тяга-същата схема.10 мин.
    почивка между тях.Това е тренировката.Както казва автора – поседнете защото ще паднете и направо ви
    спира тока-е абсолютно точно и вярно.Това е след тренировка, но любопитното е после.Два дни след
    такава тренировка съм с доста
    повишено либидо което е сигурен знак,че тези
    упражнения дейстат на тестостерона.
    При мене ефекта е такъв.За други не зная,но
    пробвяйте-ако не се получи,поне ще имате една
    много здрава тренировка.Успех.
    След такава тренировка почивам 3 дни!!!
    И 3 дни преди това!!!Това е за цялата седмица!!!
    Отдавам се и на други полезни неща!!!
    Опитайте, иначе няма как да разберете.
    Бодибилдинг без стероиди.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*