Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Хранене за мускулна маса - 10 съвета от Дориан!

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 30 юни 12 от Александър Георгиев

Дориан Йейтс е може би най-целенасочения човек в бодибилдинга.Всичко при него се прави по план.Няма импровизации, няма лутане или случайност. Съставянето на план и стриктното му следване, какво до и да му струва  изведе Дориан до върха само след 9 години общ тренировъчен стаж. Дори нещо повече, той постави началото на нова ера в изграждането на мускулна маса. Дориан бе първия Мистър Олимпия с тегло над 116 кг.Стандарта който постави на сцената Дориан Йейтс, отвори широко вратите за динозаври като Рони Колман,Джей Кътлър,Денис Волф и други.

 

Ето и неговите съвети, относно съставянето на хранителен план:

 

  1. Успеха в бодибилдинга зависи от 3 важни фактора - тренировка,хранене и дисциплина.Няма по-важен и по-маловажен фактор и трите са абсолютно еднакво важни.
  2. Когато правите компромис с храненето, то правите компромис и с вашите тренировъчни резултати.
  3. Първата стъпка която трябва да направите е да определите от колко калории дневно се нуждаете за да поддържате настоящото си тегло.
  4. За да увеличите мускулната си маса, трябва да увеличите необходимото ви дневно количество калории с 10 до 20%.
  5. Разделете калориите си на протеини,въглехидрати и мазнини.
  6. Приблизително 30% от калориите ви нека бъдат от протеини, 50% от въглехидрати и останалите 20% от мазнини.
  7. Разделете храната,която трябва да поемете през деня на 5 или 6 приема и ги приемайте равномерно през равни интервали.
  8. Във всяко хранене трябва да присъства висококачествен протеин.
  9. Във всяко хранене задължително трябва да присъстват и въглехидрати, тъй като комбинацията им с протеина е много ползотворна.
  10. Сега след като имате тази рамка и си изготвите план за хранене трябва да го следвате постоянно - КАКВОТО И ДА ВИ СТРУВА ТОВА!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

1 коментара

  1. Ето това ме кара да вървя напред да се старая и да давам всичко от себе си ден след ден с все по голямо желание!!!Много наистина много усилия лишения и средства изисква всичко това , но нали знаете "ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА НА И НАЧИН ; НЯМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА ОПРАВДАНИЕ" !!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар