тренирай

Хранене за мускулна маса - 10 съвета от Дориан!

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 30 юни 12 от Александър Георгиев

Дориан Йейтс е може би най-целенасочения човек в бодибилдинга.Всичко при него се прави по план.Няма импровизации, няма лутане или случайност. Съставянето на план и стриктното му следване, какво до и да му струва  изведе Дориан до върха само след 9 години общ тренировъчен стаж. Дори нещо повече, той постави началото на нова ера в изграждането на мускулна маса. Дориан бе първия Мистър Олимпия с тегло над 116 кг.Стандарта който постави на сцената Дориан Йейтс, отвори широко вратите за динозаври като Рони Колман,Джей Кътлър,Денис Волф и други.

 

Ето и неговите съвети, относно съставянето на хранителен план:

 

  1. Успеха в бодибилдинга зависи от 3 важни фактора - тренировка,хранене и дисциплина.Няма по-важен и по-маловажен фактор и трите са абсолютно еднакво важни.
  2. Когато правите компромис с храненето, то правите компромис и с вашите тренировъчни резултати.
  3. Първата стъпка която трябва да направите е да определите от колко калории дневно се нуждаете за да поддържате настоящото си тегло.
  4. За да увеличите мускулната си маса, трябва да увеличите необходимото ви дневно количество калории с 10 до 20%.
  5. Разделете калориите си на протеини,въглехидрати и мазнини.
  6. Приблизително 30% от калориите ви нека бъдат от протеини, 50% от въглехидрати и останалите 20% от мазнини.
  7. Разделете храната,която трябва да поемете през деня на 5 или 6 приема и ги приемайте равномерно през равни интервали.
  8. Във всяко хранене трябва да присъства висококачествен протеин.
  9. Във всяко хранене задължително трябва да присъстват и въглехидрати, тъй като комбинацията им с протеина е много ползотворна.
  10. Сега след като имате тази рамка и си изготвите план за хранене трябва да го следвате постоянно - КАКВОТО И ДА ВИ СТРУВА ТОВА!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Почти всеки трениращ във фитнес залата знае, кое е Джон Сина. Знае, че е сред най-известните кечисти в света, знае и... Прочети повече
Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече

1 коментара

  1. Ето това ме кара да вървя напред да се старая и да давам всичко от себе си ден след ден с все по голямо желание!!!Много наистина много усилия лишения и средства изисква всичко това , но нали знаете "ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА НА И НАЧИН ; НЯМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА ОПРАВДАНИЕ" !!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още